laverda Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 98 megane var bende önceleri vitesler zor geçmeye başladı daha sonra hiç geçmemeye.. stop edip takıyordum vitese marş basarken araba devir alıp ilerliyordu debriyaj ayırmıyordu bugün gittim ustaya debriyaj set değişecek dedi fiyatı 170 milyon + 80 milyon montaj. acaba set olarak değiştirmeye gerek varmıdır? yoksa usta bizi kazıklamaya mı çalışır? eğer bu seti ist dan felen alsam kaça gelir ? bu şekilde araba nekadar km gider, giderse zararı olur mu? bilen anlayan bir arkadaş, abimiz varsa yardımcı olursa sevinirim :)[signature][hline]vampir dövdüm çok yoruldum :)
Eno Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 benim arabanın da vites geçişleri hasta etmeye başladı... özellikle 1-2 ve 2-1 geçişlerinde sapıtıyor..[signature][hline]Profocio Hosting
Aramis Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 parca fiyati normalde iscilik olarak biraz fazla gibi.ayrica sekromencler ayirmiyo olabilir.bi sekromenc ayari yaptir.baska bi ustaya danis.tek bi yere gidip baglanma.[signature][hline]Xhearon UO Shard Xhearon Level ve irk sistemi ile aktiftir.
Kendercik Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Meraktan soruyorum araba kaç km yol yaptı?[signature][hline][b]If you shake my hand you better count your fingers[b]
laverda Mesaj tarihi: Şubat 19, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 19, 2005 said: Kendercik, 19 Şubat 2005 00:18 tarihinde demiş ki: Meraktan soruyorum araba kaç km yol yaptı? 105000 de[signature][hline]vampir dövdüm çok yoruldum :)
sbora Mesaj tarihi: Şubat 20, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 20, 2005 said: Eno, 18 Şubat 2005 22:23 tarihinde demiş ki: benim arabanın da vites geçişleri hasta etmeye başladı... özellikle 1-2 ve 2-1 geçişlerinde sapıtıyor.. 1-2 ve 2-1 geçişlerinde vitesi ilk boşa getir ondan sora 1 e yada 2 ye tak.[signature][hline]Snowboy
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 20, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 20, 2005 Eno Kapat aç düzelir bende bu çözümü öne süreyim :)[signature][hline]Atahost.net Web Hosting
Eno Mesaj tarihi: Şubat 21, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2005 said: sbora, 20 Şubat 2005 18:36 tarihinde demiş ki: said: Eno, 18 Şubat 2005 22:23 tarihinde demiş ki: benim arabanın da vites geçişleri hasta etmeye başladı... özellikle 1-2 ve 2-1 geçişlerinde sapıtıyor.. 1-2 ve 2-1 geçişlerinde vitesi ilk boşa getir ondan sora 1 e yada 2 ye tak. olcak iş mi bora yoğun trafikte bu dediğin :)[signature][hline]Profocio Hosting
Ragnar Mesaj tarihi: Şubat 22, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2005 said: Aramis, 19 Şubat 2005 00:02 tarihinde demiş ki: parca fiyati normalde iscilik olarak biraz fazla gibi.ayrica sekromencler ayirmiyo olabilir.bi sekromenc ayari yaptir.baska bi ustaya danis.tek bi yere gidip baglanma. ikiside iyi 2004 golf un değiştirdim geçen hafta serviste 550 baskı balata + işçilik adma sanzuman indiriyor kolay iş değil 2001 palioya 170 vermiştim 2004 de :)[signature][hline]
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 22, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2005 bugün baya yorulmşm heralde okuduğumu anlayamamışm :) [Bu mesaj Vodan tarafından 22 Şubat 2005 18:59 tarihinde değiştirilmiştir]
dooman Mesaj tarihi: Şubat 22, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2005 ben aynı problemi yaşamıştım 720 milyona patlamıştı. Marka ve servisler arası fiyat uçurumu var herhalde. Büyük bir ihtimalle kazıklanmıyorsundur.
sbora Mesaj tarihi: Şubat 22, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2005 said: Eno, 22 Şubat 2005 00:18 tarihinde demiş ki: olcak iş mi bora yoğun trafikte bu dediğin :) Elini alıştırınca oluyo valla :) hatta bikaç taksicide fln da gördüm :P[signature][hline]Snowboy
Arden Mesaj tarihi: Şubat 26, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 26, 2005 arkım anlattı taksici vites değiştiriken vites elinde kalmış huauhauh :)
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 26, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 26, 2005 debriyaja basmadan 1 den 5 e kadar 5 den 1 e kadar rahatça yükseltip indirebiliyorum ben vitesi. 1-2 geçişi zorluyor biraz. güzel şanzıman yapmış mazda.devrini buldur yeterli :) [Bu mesaj Fistan tarafından 26 Şubat 2005 22:10 tarihinde değiştirilmiştir]
Eno Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 yazık arabaya fistan :)[signature][hline]Profocio Hosting
laverda Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 dün söktürdem şanzımanı baskıdaki dişlerden biri kırılmış 170ytl debriyaj set 80 ytl usta parası iyi oturdu[signature][hline]vampir dövdüm çok yoruldum :)
Duke_Guybrush Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 2-1 geçişinde sorun oluyo bende de. bi kere de 2deyken kitlenip kalmıştı hatta. vites kolu elimde kalmadan ben de bi oto sanayi ziyareti yapayım bari.[signature][hline] Tekel rakısı bu be! Tam kırkbeş derece. İki tek attın mı Doksan oldun demektir, Yani dik açı, Biz akşamları dostlarım Böyle dönüyoruz işte köşeyi
gellidus Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 Otomatik Vites arkadaslar herseyin cozumu burda yatiyor :D
Mino Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 Otomatik vites bozuldu mu milyarlar uçar söyleyeyim. Düz viteste vitese geçmede zorlanıyorsa sözkonusu dişli(ler) değişir ya da aktarmada sorun varsa balata değişir. Subaru gibi kallavi bir ekipman yoksa da otomatik vites gibi masraf yapmaz. Ayrıca araç garanti dışındaysa çıkması bulunarak masraf azaltılabilir.
Aramis Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 evet otomatik vites bozuldumu tam bozulur masrafi 2 3 kati olur.ayni sey dizel motor ile benzinli motor icinde gecerlidir.dizel ucuz yakiyo diye alinir ama ilk sorunda ne oldugunu gosterir.kiyaslanacak sey cok aslinda :p[signature][hline]Xhearon UO Shard Xhearon Level ve irk sistemi ile aktiftir.
Öne çıkan mesajlar