Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Türkiye pazarında yeni bir otomobil TATA


Vodan

Öne çıkan mesajlar

TATA'nın daha önce pick-upları vardı türkiye pazarında fakat Indica isminde yeni bir otomobil getirmişler tv de reklamını görmüştüm bugünde haberini gördüm.
49 ve 70 beygir gücünde 2 ayrı dizel motorla satılacakmış. Fiyatları 18.800 YTL den başlayarak en üst modelinde 21.900 YTL olacakmış.

Dizel bi araba için fiyatı çok çok uygun bence baya satar TR de gençler de ilgi gösterebilir ayrıca taksiciler de tercih edebilir. Genellikle HB arabalar taksiye pek uygun olmasalarda C3 lerin taksiye çıkarıldığınıda gözardı edemeyiz..

Sizler ne düşünüyosunuz bakalım?


[signature][hline]Atahost.net Web Hosting

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

TATA markası zaten ticari araç pazarında Telco adlı kamyonetiyle mevcuttu. 4x4 modeli 1.9 90 bg lik endirekt enjeksiyonlu dizel motorla donatılmıştı.

Tavsiyem Safari ve Sumo adlı arazi modellerini de getirmeleri. Endirekt enjeksiyonlu dizel motorların eski nesil yakıtla rahat çalışabilmesi taşra kesimlerde avantaj. Yalnız 1730/1920 kg (sumo/safari) ağırlıklarıyla 90bg/190 torklu motorları hantallığa yol açabilir. Yine de ucuz yedek parçasıyla (umarım) müşteri toplayabilir.

Konu taksilere gelince: Konuştuğum taksiciler Şahin/Doğan/Kartal üçlüsünün işletme masrafları bakımından hala revaçta olduğunu söylüyor. Yeni nesil dizel motorların yüksek kilometre bakımları masraflıymış. 60000 km yi 1-1.5 senede yaptıkları için yetkili servislere (garanti) gidiyorlarmış bu da bakım maliyetlerini arttırıyormuş.

[Bu mesaj Mino tarafından 28 Şubat 2005 19:27 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Vodan, 28 Şubat 2005 19:42 tarihinde demiş ki:
Safari de gelicekmiş de daha sonraki aşamada alıcaklarmış onu.

Birde bu modelin sedanı var onuda getirirler heralde..

bunların üzerindeki motor yeni nesil turbo dizel motorlardanmı yoksa 80 lerden kalma bildiğimiz dizel motorlardanmı?


Eski nesil bu motorlar. Artık Endirekt dizel enjeksiyon neredeyse kalmadı. Ama ticari kullanım açısından mekaniği basit, tamiri kolay, çalışma toleransının (kalitesiz yakıt vs) yüksek oluşu cazip kılabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pederde Nissan Kamyonet vardı son çıkanlardan o da gürlüyor. Az gürültü için yapılan eklentiler (gerek motorda gerek kaportada) maliyetli oluyor.

Mesela VW nin pompa-enjektör teknolojisi ne kadar kasarsanız kasın gürler. Common-Rail de bu daha azdır.

En güzeli ses gelmişken tam gelsin diyip blow off gibi eklentilerle AS 950 sesi yakalamak. :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 8 yıl sonra ...
La benim topikimi niye update ediyosunuz 8 sene önce yazdığım şeyi okumak garip geliyor bidaha yapmayın :)

Adam hanıma kızıp "la kadın yetti dırdırın senin tanıdığın üniversiteli Karl değilim ben CEO Oldum artık, bi kapa çeneni" diye atlamıştır, normal.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...