Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pool Power'lar


Keyzar

Öne çıkan mesajlar

Herkesten ricam kullandığınız pool powerların artı ve eksilerini yazmanız. Travel skiller dahil.

Fighting: Bütün karakter sınıfları için alınması şart bence. Kick kullanmadım hiç fakat boxing oldukça işimi gördü knockback yerine disorient daha fayda getiriyor özellikle bir boss'a yapabildiğiniz taktirde. Şu anda tek slotum var oda accuracy, ilerde 2 slot daha ekliyip enhance disorient takmayı düşünüyorum, güçlü rakipleri eksiltmek için. Tough 6 resistance enhancement ile maximum % 49 a varan bir resistance sağlıyormuş. Henüz onada slot eklemedim ihtiyacım olmadığı için(malum regeneration var;)). Weave'i daha almadım fakat güzel bir defans bonusu verdiğini bir çok yerde okudum buna da 6 slot diyorlar direk.

Leaping: Combat kick çok gereksiz. Başta harcadığı end. çok fazla ve animasyon süresi aşırı derecede uzun. Silah kullananlar için özellikle extra dezavantajı var süre açısından. Combat Jump fazla bir defans bonusu kazandırmıyor fakat Super Jump almak isteyen blaster, controller yada defenderla için hiç yoktan iyidir derim ayrıca super speedi olanlar içinde yüksek yerlere zıplamaları açısından faydalı özellikle hurdle ile birlikte kullanınca. Super Jump oyunda gördüğüm en kullanışlı travel power slot eklemeye gerek yok hızı son derece tatmin edici endurance harcama gibi bi sorunuda yok. Acrobatics kullanmadım ama okuduğum kadarıyla knockback ve hold'a karşı resitance sağladığı için olurda lvl 50 olup ne alacağınıza karar veremezseniz fazla resistance göz çıkarmaz mantığıyla alınabilirmiş.

Flight:Hover'ın verdiği defans bonusu combat jump ile hemen hemen aynı yani çok düşük bir yüzde. Melee combat'tan kaçınanlar için faydası olduğunu düşünüyorum. Air superiority kullanmadım infosunda yazdığı kadarıylada pek faydalı birşey olmadığını düşündürdü bana, en azından şu lvl'a kadar uçan kaçan pek bişey görmedim. Fly en az 4 5 slot takana kadar pek hızlı bir travel power değil ve slot harcamaktan ve karizma bir şekilde göklerde sürünüp yüksek yerlere sorunsuz çıkmaktan başkada özelliği olan birşey değil. Group fly alan hiç görmedim şu vakte kadar. İnfosunu okursanızda anlarsınız sanırım:)(Gökdelenlerin tepesinde ss'i olan güzel bir hatunla romantik anlar geçirmek isterseniz o başka).

Teleportation: Recall friend defender yada controller'lar için son derece gerekli mesela ölen, zor durumda olan yada görev kapısına uzak olan bir takım arkadaşınızı yanınıza ışınlamak gibi. Teleport foe scrapper ve tanker'lerdeki taunt'un değişik bir versiyonu bugüne kadar işe yaradığınıda çok nadir tanık oldum. Zaten bossları teleportlayamıyorsunuz aradan. Tp'lediklerinizin peşinden bütün gurupta geliyor ne akla hizmet böyle yapmışlar çözemedim ilerde patchlerle düzeltirler belki. Teleport hem en yavaş travel power hemde en çok endurance tüketen birde yüksek bir yere çıkarken olurda geç davranırsanız ve karakteriniz düşmeye başlarsa istediğiniz kadar tp yapın her seferinde düşmeye devam edicek buda oyunun bir hatası. Group fly için ne söylediysem aynısı team teleport içinde geçerli.

Fitness: Herkesin sahip olması gereken bir başka pool power. Jump, fly ve teleport kullananlar için swift faydalı; speedçiler içinde hurdle. Bir yerde okuduğum kadarıyla hurdle super jump'ın hızını ve yüksekliğini arttırıyormuş. Yazanların yalancısıyım denemişliğim yok. Health regeneration sırasında kazandığınız enerji miktarını arttırıyor hızını değil. Buna güvenerekten daha hızlı enerji kazanıyorum demeyin hemen. Normalde 5 sn de 30 enerji kazanırken, healthle birlikte bu 50 ye çıkacak belki ama dediğim gibi zor bir durumda kaldığınızda ölümle yaşamak arasındaki ince çizgide health'e güvenmeyin. Bırakın 5 sn'yeyi 1 sn'de instant kill yediğiniz zamanlar olacak. Stamina mutlaka alınmalı ve 6 slot takılmalı. Endurance probleminizi büyük ölçüde çözecektir ama siz yinede tamamiyle buna güvenip fazla end. harcayan powerlarınızı end. reduction'dan yoksun bırakmayın.

Invisibility: Stealth'in verdiği defans bonusu oldukça tatmin edici combat jumping ve hover'a nazaran ayrıca neredeyse görünmez olmanızda cabası. Hızınızın düşmeisini de swift alarak telafi edebilirsiniz. Diğer powerlar hakkında pek bir fikrim yok ama bulunduğum takımlarda grant invisibility'si olanların oldukça faydası oluyordu bunu söyleyebilirim.

Leadership: Defender ve controllerlar için takım arkadaşlarına asist açısından mükemmek bir pool power. Unutmayın ki karakterinize her hangi bir şekilde bonus getirisi olmuyor fakat takım arkadaşlarınıza verdiği bonuslar ekşında elektrik, su olarak geri dönüyor.

Manipulation: Sadece tankerlere ve de invul scrapperlara uygun bir pool power tek gözle görülür elle tutulur olanı da provoke her tankerin alması şart. İntimidate eğer bossları kaçırabiliyorsa bence buda fena değil. Takımı zor durumda olan bir tankerin kullanabileceği bir başka şeyde invoke panic ama zaten provoke'u olan bir tanker'in olsa olsa sadece kendisi zor durumda olur.

Super Speed: Flurry san
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fly almak nasip olmadi da hover kesinlikle blasterlarin ihtiyaci olan bir power

ozellikle solo takiliyorsaniz herseyden daha onemli hale geliyor. tek eksisi devamli end harcamasi. bu yuzden targeting drone vs ile kullanmak pek kolay olmuyor. yine de her eve lazim diyorum baska birsey demiyorum.[signature][hline]en ince yerim bileğim..
Syphex [CoH:Justice]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Keyzar senin yorumlarinin altina yorum düssem umarim kizmassin. Senin kadar detayli bilmiyorum çünkü.

said:
Keyzar, 29 Eylül 2004 03:28 tarihinde demiş ki:
Herkesten ricam kullandığınız pool powerların artı ve eksilerini yazmanız. Travel skiller dahil.

Fighting: Bütün karakter sınıfları için alınması şart bence. Kick kullanmadım hiç fakat boxing oldukça işimi gördü knockback yerine disorient daha fayda getiriyor özellikle bir boss'a yapabildiğiniz taktirde. Şu anda tek slotum var oda accuracy, ilerde 2 slot daha ekliyip enhance disorient takmayı düşünüyorum, güçlü rakipleri eksiltmek için. Tough 6 resistance enhancement ile maximum % 49 a varan bir resistance sağlıyormuş. Henüz onada slot eklemedim ihtiyacım olmadığı için(malum regeneration var;)). Weave'i daha almadım fakat güzel bir defans bonusu verdiğini bir çok yerde okudum buna da 6 slot diyorlar direk.


Gördügüm her 40+ hero'nun power seçimlerini izlerim. AT ne olursa olsun hemen hemen hepsinde fitness ile beraber fightingi gördüm, respec'ten sonra da aldiklarina göre vazgeçilmez bir pool-power olsa gerek.

said:
Leaping: Combat kick çok gereksiz. Başta harcadığı end. çok fazla ve animasyon süresi aşırı derecede uzun. Silah kullananlar için özellikle extra dezavantajı var süre açısından. Combat Jump fazla bir defans bonusu kazandırmıyor fakat Super Jump almak isteyen blaster, controller yada defenderla için hiç yoktan iyidir derim ayrıca super speedi olanlar içinde yüksek yerlere zıplamaları açısından faydalı özellikle hurdle ile birlikte kullanınca. Super Jump oyunda gördüğüm en kullanışlı travel power slot eklemeye gerek yok hızı son derece tatmin edici endurance harcama gibi bi sorunuda yok. Acrobatics kullanmadım ama okuduğum kadarıyla knockback ve hold'a karşı resitance sağladığı için olurda lvl 50 olup ne alacağınıza karar veremezseniz fazla resistance göz çıkarmaz mantığıyla alınabilirmiş.


Leaping en hizli deil ama bana sorarsaniz en EGLENCELI travel power. Özellikle hazar zone'larda (boomtown, hollows, Dark Astoria) rakipsiz bir hiz sagliyor. Ancak kavgadan kaçma konusunda çok da basarili deil. Combat Jumping az stamina harcayan bir defans bonusu oldugu için bence faydali bir togle(türkçesini bulamadim). En önemli dezavantaji held, sleep vs. aldiginizda kapaniyor (pek çok togle gibi) ve farketmiyebiliyorsunuz. Acrobatics yüksek levellarda gördügüm bir power sanirim faydasi var.

said:
Flight:Hover'ın verdiği defans bonusu combat jump ile hemen hemen aynı yani çok düşük bir yüzde. Melee combat'tan kaçınanlar için faydası olduğunu düşünüyorum. Air superiority kullanmadım infosunda yazdığı kadarıylada pek faydalı birşey olmadığını düşündürdü bana, en azından şu lvl'a kadar uçan kaçan pek bişey görmedim. Fly en az 4 5 slot takana kadar pek hızlı bir travel power değil ve slot harcamaktan ve karizma bir şekilde göklerde sürünüp yüksek yerlere sorunsuz çıkmaktan başkada özelliği olan birşey değil. Group fly alan hiç görmedim şu vakte kadar. İnfosunu okursanızda anlarsınız sanırım:)(Gökdelenlerin tepesinde ss'i olan güzel bir hatunla romantik anlar geçirmek isterseniz o başka).


En yavas travel power olmak gibi bir söhreti var. indoor görevlerde pek ise yaramiyor. Ben SS alanlara hover öneririm. Çok zaman kazandiriyor. Level atladikça hizi da artiyor. Hazard zone'larda SS'in dezavantajini az da olsa ortadan kaybediyor. Air superiority controlerlar için öneriliyor. yere mihlama hareketsiz birakma powerlarinin pek çogu adamin ayagini yerde istiyor çünkü. Grp fly ben de hiç görmedim.

said:
Teleportation: Recall friend defender yada controller'lar için son derece gerekli mesela ölen, zor durumda olan yada görev kapısına uzak olan bir takım arkadaşınızı yanınıza ışınlamak gibi. Teleport foe scrapper ve tanker'lerdeki taunt'un değişik bir versiyonu bugüne kadar işe yaradığınıda çok nadir tanık oldum. Zaten bossları teleportlayamıyorsunuz aradan. Tp'lediklerinizin peşinden bütün gurupta geliyor ne akla hizmet böyle yapmışlar çözemedim ilerde patchlerle düzeltirler belki. Teleport hem en yavaş travel power hemde en çok endurance tüketen birde yüksek bir yere çıkarken olurda geç davranırsanız ve karakteriniz düşmeye başlarsa istediğiniz kadar tp yapın her seferinde düşmeye devam edicek buda oyunun bir hatası. Group fly için ne söylediysem aynısı team teleport içinde geçerli.


Teleportla ilgili yorumlarina pek de katilmiyorum. Hover ile beraber kullanildiginda teleport EN HIZLI transport. Kullanimini ögrenmek zaman aliyor(mus) ama alistiktan sonra benzersiz. Dedigin gibi en kötü yani end. maliyeti. Ve ikinci bir travel power'a ihtiyaç duymasi. Teleport friend her grp'ta en az 1 kisi de olmali. Takima ciddi güç katiyor. Grp teleport bir team'de gördüm. Daha saçma bir power olamaz. Talos da küçük adalarda COT avlarken "yaklasin yanima" diyordu. Sokulup bekliyorduk. Delay time'i da çok uzun sonra PIT önümüzdeki kayanin üstüne götürüyordu bizi. kendim kossam ço
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kızmak ne kelime ÇILDIRDIM:hrr:

Teleport speed ench. olmadan düz bir eksende 100 yard gidiyor dikine, enine, boyuna farketmiyor ve tek tp de yaklaşık 3 ila 4 saniye sürüyor. Benim yavaş olmasından kastım slot'suz halini göz önünde bulundurmam ve yolun yarısında endurance'ın bitip tekrar dolmasını beklememdi:tebrikz: .[signature][hline]Keyzar: Spine,Regeneration-Scrapper lvl 36/ Kagari: Energy,Device-Blaster lvl 15/ Toxygen: Dark Miasma,Radiation Blast-Defender lvl 17

[Bu mesaj Keyzar tarafından 01 Ekim 2004 17:00 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 ay sonra ...
dolaşırken tekrar rsatladım bu topike. ehh biraz tecrübe kazandığımıza göre , kullandığım sınırlı sayıdaki pool powerlar hakkında bi kaç yorum yapıyım...

Travel power olarak TELEPORT dışında hepsini kullandım. Blaster ım Kartalda SS/Fly, tankerim Hüsamda SS/SJ var. açıkçası super jump ve super speed beraber kullanıldığında İNANILMAZ hızlı hareket ediyorsunuz.

Uçuşun randıman vermesi için fly ın end rdux , hoverında fly speed sltolanması lazım.. ancak slotlarımı travel powerlarıma yatıracak kadar bonkör olmadığımdan fly poolunda çok fazla verim alamadım. fly-hover arasındaki hız farkı bu kadar fazlayken kullanmak çok hoşuma hitmedi açıkçası.

İnvisibilty pool Tankerler harici olmazsa olmaz. Scrapperlarında oyun tarzlarına göre değişebilir. Ancak stealth -speed verdiği için beraberinde super speed şart oluyor. Özellikle koni açısı ayarlarken ne kadar yararlı bir power olduğunu tekrar anlıyorsunuz. level 30 de gelen shapshift cinsi power ise "ipten alma" powerı olarak görülebilir. tamamen soyutlaşıyorsunuz. anlamayanlar için bkz: ancestor spirits (tsoo liet.)

Fitness pool gerçekten olmazsa olmaz. ve bu konuda offical forumlarda gözüken belirgin bir hoşnutsuzluk var. Oyunun genelinde olan denge burda biraz bozuluyor. 4 ppol power seçme hakkımız var. ama real olarak baktığımızda bu sayı 3. çünkü Fitness en baştan alınıcaklar listesinde... bir ayarlama şart.. hüsamettinde swift , kartalda ise hurdle aldım. swift daha hoşuma gitti açıkçası. tercih meselesi gibi... stamina her rehberde söylendiği gibi : en kısa zamanda 6 slot.

Fighting: Keyzara burda katılamıyorum maalesef. her heroya gerekli olduğun udüşünmüyorum ben. özellikle controller, defender ve blasterlara... tankerin primary powerında göre weave ve/veya tough mutlaka 6 slotlanmalı. Blaster bu poolu alıcaksa , kick daha mantıklı duruyor. knockback in güzelliğini energy punchta anladım. scrapperlar ise boxing tercih etmeli..[signature][hline] MSN : [email protected]
--
CoH: Hüsamettin Invul Tanker LvL 30 En üst düzey Türk tanker
--
Bayat , 23 Şubat 2005 15:01 tarihinde demiş ki:
Tek elle yazmak zor degil mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet Fighting bence daha cok defans fakiri scrapperlar ve tercihe gore tankerlar icin daha uygun ama blasterlar icin olmazsa olmaz bence hover+hasten hover bence gerekli cunku bir blaster icin en onemli sey bence non meele range den savasmak cunku cogu boss sizi bi vurusta oldurebilior meele ataklarla.[signature][hline]:hrr:Choose your destiny:hrr:

Coh:Amidala Fire Devices Blaster LvL 40
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...