Sedwest Mesaj tarihi: Şubat 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 3, 2005 Runuo da necromancer vendor nasil ekleyebilirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pasha Mesaj tarihi: Şubat 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 3, 2005 necromancer.cs using System; using System.Collections; using Server; namespace Server.Mobiles { public class Necromancer : BaseVendor { private ArrayList m_SBInfos = new ArrayList(); protected override ArrayList SBInfos{ get { return m_SBInfos; } } [Constructable] public Necromancer() : base( "the necromancer" ) { SetSkill( SkillName.EvalInt, 80.0, 100.0 ); SetSkill( SkillName.Inscribe, 80.0, 100.0 ); SetSkill( SkillName.Necromancy, 80.0, 100.0 ); SetSkill( SkillName.Meditation, 80.0, 100.0 ); SetSkill( SkillName.MagicResist, 80.0, 100.0 ); Hue = 0x3C6; } public override void InitSBInfo() { m_SBInfos.Add( new SBNecromancer() ); } public override void InitOutfit() { base.InitOutfit(); AddItem( new Server.Items.Shoes( 0x151 ) ); AddItem( new Server.Items.Robe( 0x455 ) ); AddItem( new Server.Items.FancyShirt( 0x455 ) ); Item hair = new Item( Utility.RandomList( 0x203B, 0x2049, 0x2048, 0x204A ) ); hair.Hue = 0x3c6; hair.Layer = Layer.Hair; hair.Movable = false; AddItem( hair ); Item beard = new Item( 0x0 ); beard.Layer = Layer.FacialHair; AddItem( beard ); } public Necromancer( Serial serial ) : base( serial ) { } public override void Serialize( GenericWriter writer ) { base.Serialize( writer ); writer.Write( (int) 0 ); // version } public override void Deserialize( GenericReader reader ) { base.Deserialize( reader ); int version = reader.ReadInt(); } } } ve SBNecromancer using System; using System.Collections; using Server.Items; namespace Server.Mobiles { public class SBNecromancer : SBInfo { private ArrayList m_BuyInfo = new InternalBuyInfo(); private IShopSellInfo m_SellInfo = new InternalSellInfo(); public SBNecromancer() { } public override IShopSellInfo SellInfo { get { return m_SellInfo; } } public override ArrayList BuyInfo { get { return m_BuyInfo; } } public class InternalBuyInfo : ArrayList { public InternalBuyInfo() { Type[] types = Loot.RegularScrollTypes; for ( int i = 0; i < 32; ++i ) { int itemID = 0x1F2E + i; if ( i == 6 ) itemID = 0x1F2D; else if ( i > 6 ) --itemID; Add( new GenericBuyInfo( types[i], ((i / 8) + 2) * 10, 20, itemID, 0 ) ); } Add( new GenericBuyInfo( typeof( BlackPearl ), 5, 999, 0xF7A, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( Bloodmoss ), 7, 999, 0xF7B, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( MandrakeRoot ), 3, 999, 0xF86, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( Garlic ), 3, 999, 0xF84, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( Ginseng ), 3, 999, 0xF85, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( Nightshade ), 4, 999, 0xF88, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( SpidersSilk ), 3, 999, 0xF8D, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( SulfurousAsh ), 4, 999, 0xF8C, 0 ) ); if ( Core.AOS ) { Add( new GenericBuyInfo( typeof( BatWing ), 4, 999, 0xF78, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( GraveDust ), 4, 999, 0xF8F, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( DaemonBlood ), 4, 999, 0xF7D, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( NoxCrystal ), 4, 999, 0xF8E, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( PigIron ), 4, 999, 0xF8A, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( NecromancerSpellbook ), 150, 10, 0x2253, 0 ) ); } Add( new GenericBuyInfo( typeof( WizardsHat ), 30, 10, 0x1718, 0 ) ); //Add( new GenericBuyInfo( "1041267", typeof( Runebook ), 2500, 10, 0xEFA, 0x461 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( RecallRune ), 25, 10, 0x1f14, 0 ) ); Add( new GenericBuyInfo( typeof( Spellbook ), 50, 10, 0xEFA, 0 ) ); } } public class InternalSellInfo : GenericSellInfo { public InternalSellInfo() { Add( typeof( WizardsHat ), 15 ); Add( typeof( Runebook ), 1250 ); Add( typeof( BlackPearl ), 3 ); Add( typeof( Bloodmoss ),4 ); Add( typeof( MandrakeRoot ), 2 ); Add( typeof( Garlic ), 2 ); Add( typeof( Ginseng ), 2 ); Add( typeof( Nightshade ), 2 ); Add( typeof( SpidersSilk ), 2 ); Add( typeof( SulfurousAsh ), 2 ); Add( typeof( RecallRune ), 13 ); Add( typeof( Spellbook ), 25 ); Type[] types = Loot.RegularScrollTypes; for ( int i = 0; i < types.Length; ++i ) Add( types[i], ((i / 8) + 2) * 5 ); } } } }[signature][hline] Sozlukte ben - NeptuneUO - Neye benzer bu adam? [Bu mesaj Katalanzar tarafından 03 Şubat 2005 18:18 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Şubat 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 3, 2005 tabi sen kodları alırken quote et de al, italiğe kaymış biraz :D[signature][hline]en ince yerim bileğim..!?! şakası bile komik.. (kendisini sen düşün) Mum_Chamber'a Baldur's Gate ve/veya FallOut CD'si kampanyası Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KiLLBiLL Mesaj tarihi: Şubat 19, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2005 aynen öle Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masterwolf Mesaj tarihi: Şubat 19, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2005 killbill yenileri sewmeyiz birader :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pozitiff Mesaj tarihi: Şubat 19, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2005 hahahahauhe :)[signature][hline] ------ Nixdorf ------ Pozitiff Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Drakonia Mesaj tarihi: Şubat 19, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2005 Çok guzedi :D .... vURULAN Kadın=Nayır Bill please bill öldürmee Cani Bill=Hayır nayşe bunu bana yapmayacaktınn. Kadın=Ama bill o cocuk Bill =nevet o ama artık yokkkkk ve silah sesi duyulur ama filmin sonunda kadın bille .kill ceker :D[signature][hline]Hiçbir zaman ki kadar mutluysan orasi istedigin yerdir... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar