Rodrigez Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Arkadaşlar .car yazınca carpenter .ins yazınca inscription menusu acılmasını istiorum sonra bunu .komutlar olarak birlestirmek istiorum nasıl yapıcam?
saksuka Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 dogru duzgun anlatirsan yapabiliriz.[signature][hline]Msnmsgr ! - >Küçük şeylere gereğinden çok önem verenler, elinden büyük iş gelmeyenlerdir.> Zannedersiniz Serseriler Aglamaz,Serseri Bir Kaybolursa Kimse Bulamaz.
Rodrigez Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 daha nasıl acıklıyayım işte mesela ana bir .komutlar olucak player .komutlar deyince Menu gelecek menudede .car .ins .alc .bow .iron fln bunlar yazıcak adamlar .car yazınca carpenter menusu acılcak
pozitiff Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 [function carp] src DIALOG d_skill_carpentry return 1 şeklinde yapabilirsin.. ama komutlar adı altında birleştirmek istiorum demişsin orayı anlayamadım.. ayrıca .carp komutunu commands.scp den plevel 1 in altına yazman gerekior.. veya spheretables ten[signature][hline] ------ Nixdorf ------ Pozitiff
saksuka Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 pozi aciklamis zaten :)[signature][hline]Msnmsgr ! - >Küçük şeylere gereğinden çok önem verenler, elinden büyük iş gelmeyenlerdir.> Zannedersiniz Serseriler Aglamaz,Serseri Bir Kaybolursa Kimse Bulamaz.
Rodrigez Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 orda .komutlar diecek menu acılcak ok yani söle player yazıcak .komutlar .carp .ins ...... bunlar cıkıcak yanında buton olucak adamlar bunlara tıklıcak menu acılcak
pozitiff Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 yani şöyle : ben üşenmiycem bu 34 saatlik uykusuzluğun ardından birde oturup sana dialog yazcam.. öylemi diosun? yolu gösterdik dialog u da biyerlerden çal çırp yap işte bişiler[signature][hline] ------ Nixdorf ------ Pozitiff
Yeager Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Niye o kadar uğraşıyorsun ki; [spo1=Bu da güzel bir yöntem olabilir][function komutlar] if ! sysmessage kullanabileceğiniz islevler; carp , ins .. elseif strmatch('','carp') dialog d_carpentery elseif strmatch('','ins') dialog d_inscription endif return 1[/spo] de güzel olabilir. Ama dialogu kendin yazmanda fayda var.(vaktim olsa yazarım..)
Stell Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Bu resmen kopyacılıktır nerde gordun bunu aynısı bende var
Stell Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Ve shardim da kullanıyorum kendi ellerimle yaptım
Yeager Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Yukarıda verdiğim örneğe mi diyorsun?!.. Hah :) Öylesine bir örnek vereyim dedim..
Stell Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Hayır senle bi alakasi yok Adam adini bile ayni yazmiş komutlar diye ben elimle yazdım o scp yi .komutlar yazınca ekrana tum komutların listesi egliyo ve ordan istedigin menuye gecebiliosun isteyene shardımda gosterebilirim burda gercekten cok luzumsuz hic bişi bilmeyen sadece uo oynamaktan anlayan adamlar bu işi bi sphere i yuklemek le olcagini saniyolar
Diee Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Ups!!! Uyardığın için saol. Edit: Yanlış script. :-P[signature][hline]En Keskin Bıçak Dil'dir.Kullandıkça Dahada Keskinleşir. *********************************** Uo | Dictionary | Avalanche *********************************** [Bu mesaj Diee tarafından 18 Şubat 2005 16:09 tarihinde değiştirilmiştir]
kapson Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 laf sokmaya calisan adama bak daha functionlari bilmiyo adam ph açmayı soran adamla dalga geçiyo ... [function menuler] dialog d_????? ???????????????????????????? [dialog d_???] ????? [dialog d_????_text] [dialog d_????_button] on=0 yol al on=1 dilaog d_skill_blacksmithing on=????????????????????????? dialog d_?????????????? ON=???????????????????????????? dialog d_???????
Albert Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 said: [dialog d_commands] 0,0 page 0 resizepic 100 100 3000 500 300 text 75 100 0455 7 text 150 150 1000 0 text 150 170 1000 1 text 150 190 1000 2 text 150 210 1000 3 text 150 230 1000 4 text 150 250 1000 5 text 150 270 1000 6 button 120 150 2103 2104 0 0 0 button 120 170 2103 2104 0 0 1 button 120 190 2103 2104 0 0 2 button 120 210 2103 2104 0 0 3 button 120 230 2103 2104 0 0 4 button 120 250 2103 2104 0 0 5 [dialog d_commands text] Alchemy Bowcraft Carpentry Inscription Tinkering Tailoring Craft skill'inizi secin. [dialog d_commands button] on 0 src.dialog d_skill_alchemy on 1 src.dialog d_skill_carpentry on 2 src.dialog d_skill_inscription on 3 src.dialog d_skill_tinkering on 4 src.dialog d_skill_tailoring diye gider bu, kendime inanamadim, bu kadar uzun bir ornek nasil yazdim ben ya? usenmedim ilginc. ayriyetten, dialoglari bir function'a atarsin, ki senin istedigin o sanirim onuda su sekilde yapariz. said: [function alch] src.dialog d_skill_alchemy [function carp] src.dialog d_skill_carpentry [function ins] src.dialog d_skill_inscription [function tink] src.dialog d_skill_tinkering [function tai] src.dialog d_skill_tailoring daha sonra button'lara atarsin bu functionlari (bkz: a$agi) [dialog d_commands] 0,0 page 0 resizepic 100 100 3000 500 300 text 75 100 0455 7 text 150 150 1000 0 text 150 170 1000 1 text 150 190 1000 2 text 150 210 1000 3 text 150 230 1000 4 text 150 250 1000 5 text 150 270 1000 6 button 120 150 2103 2104 0 0 0 button 120 170 2103 2104 0 0 1 button 120 190 2103 2104 0 0 2 button 120 210 2103 2104 0 0 3 button 120 230 2103 2104 0 0 4 button 120 250 2103 2104 0 0 5 [dialog d_commands text] Alchemy Bowcraft Carpentry Inscription Tinkering Tailoring Craft skill'inizi secin. [dialog d_commands button] on 0 src.alch on 1 src.carp on 2 src.ins on 3 src.tink on 4 src.tai [edit: eklenti & smiley iptali][signature][hline]Bahtiyar, 10.07.1997 a.k.a Vikont De'valmont Gel gor beni, gor icerde, bak ne haldeyim! [Bu mesaj Math- tarafından 18 Şubat 2005 20:37 tarihinde değiştirilmiştir]
wildpervert Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 tabi neymiş on=0 a dialog koymuyomuşuz :)[signature][hline]Boo
Albert Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 neden koymuyor musuz? simdiye kadar hep dialog'larimi sifir'dan baslattim, hic bir zararini gormedim ;)[signature][hline]Bahtiyar, 10.07.1997 a.k.a Vikont De'valmont Gel gor beni, gor icerde, bak ne haldeyim! [Bu mesaj Math- tarafından 18 Şubat 2005 20:39 tarihinde değiştirilmiştir]
wildpervert Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 hım 0 dan başlatmışsın ben alışkın degilim 0 ı kapatmak için kulanırım:) bu arada text menusunden terfii et artık revision text systema :) dtext 150 270 1000 hedele :P[signature][hline]Boo
kapson Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 lan yuh abi resmen çaldın benden gerçeğe uygaladın birde kendine mâl ettin birde kendine süper diyorsun
Albert Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 sen alisik oldugun icin degistiriyorum simcik :p dtext'i arkadas 55i kullaniyordur diye o sekilde ornekte kullandim, birazdan bu calismiyor ya diye gelmesin diye, dtext'i revision ilk ciktigindan beridir kullaniyorum yani ;)[signature][hline]Bahtiyar, 10.07.1997 a.k.a Vikont De'valmont Gel gor beni, gor icerde, bak ne haldeyim!
Albert Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 said: kapson, 18 Şubat 2005 20:43 tarihinde demiş ki: lan yuh abi resmen çaldın benden gerçeğe uygaladın birde kendine mâl ettin birde kendine süper diyorsun kim neyi calmis, yanlis thread'e post attin sanirim?[signature][hline]Bahtiyar, 10.07.1997 a.k.a Vikont De'valmont Gel gor beni, gor icerde, bak ne haldeyim!
wildpervert Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 [function menuler] dialog d_????? ???????????????????????????? [dialog d_???] ????? [dialog d_????_text] [dialog d_????_button] diye iskeleti yazmış sende normnali yazmışsın zaten yazılabilecek 3284230 olasılık olduğu için haklı yani adam hırkız seni[signature][hline]Boo
kapson Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 iyi yaw revisionDA ki gumptext scpleri 55i 55r4 55r3 hepsinde geçiyo sorun olmaz bi eski versiondan regionlarda ki skill_high skill_low olayini degistirmisler bosuna ayrintiya gerek yok çalısır benim yazdıgım korkma sen
wildpervert Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2005 yeni komutlar geçerli değil 55ide eskiler zaten bi üstde geçerli[signature][hline]Boo
Öne çıkan mesajlar