Nyx3k Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 ya bi movie var ya fire mage diye biri postlamiş burda ismi srwhill.wmv burdaki adamin talent ler nasi acaba? bu adam da dümdüz fire gitmiş gibi gözüküo hertarafi cayir cayir yanio adamin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 o videodaki adamın talentlerini yine o konuda yazdım ben . %99 öyle adamın talentleri defalarca izledim çünkü eheh.[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nyx3k Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 bi inceliyim bakiyim neler yazmişsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nyx3k Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 bu talent konusunda biraz daha araştirma yapmam lazim sanirim, bi de bi onu bi bunu denemekten ben hic yüksek lvl lara cikamadim betalarda. o yüzden ilerde gelicek büyüleri de bilmiorum. sen neden pure fire mage olayina girmek istedin? anladigim kadariyla, damage delisi bişi olcan ama, mana yetmicek o büyüleri atmaya [Bu mesaj Nyx3k tarafından 13 Şubat 2005 23:47 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 mana yete. işte yinede yetmezse diye clear casting veya imp scorch a verecem 5 talenti işte ya 41 fire 10 arcane olacak yada 46 fire 5 arcane olacak. Evet dmg delisi olacak büyülerimi yiyen ama herkes fire resiste abanırsa planım tutmayabilir :)[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nyx3k Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 bi de gördügüm kadariyla fire cok populer oldu. ben frost düşünüodum pure frost. yavaşlatma olayi da var ya, böylece zamandan kazanip fazla büyü cakicaktim. sn de vurulan damage e bakinca sanki ayni gibi oluo. bi de frost nova nin sanirim ilerde bi durumu var, adami kitlio resmen, böyle zincirli micrlirli bşi oluo atinca adam kala kalio öyle bi movie de görmüştüm onu da Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 frost nova hep öyle yapıyor. Düşmanın olduğu yerde kalıyor 8 sn boyunca ama dmg yediğinde çıkma olasılığı var. Frost talentlerinede giden çok kişi var frost talentlerine verirsen mesela frost novadaki birine frostbolt ların %50 ihtimalle critical vuruyor[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nyx3k Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 sonra beta da bi eleman fronst hikaye fire ve frost nova olaydir dedi, boşa kasma bu frostlara falan dedi. ne biliyim ya, bu iş baya karişik oturup adam gibi planlamak lazim. en sonunda oynamicam o olcak yani. bu kadar kafayi işe veririm daha iyi =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 genellikle büyük savaşlara katılmayı düşünenler Frost talentlerine veriyor. Tabii ki hepsini frosta değil arcane e de 15 civarı veriyorlar. Ortalama dmg ler vurup mana sıkıntısıı çekmek istemeyen casterlara karşı iyi olmak isteyenler ise yaklaşık 20-21 arcane 30-31 fire veriyorlar. Manam hiç bitmesin hatta çok fazla manam olsun diyenler ise Arcane e 30+ veriyorlar Sende bu yorumlara görer bir karar verirsin hatta en iyisi kendinin denemesi.[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nyx3k Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 nasilsa heal büyüsü yok mage de, öldükten sonra mana nin turşusunu mu kurcaz. arcane madem her türlü şeyde araya karişik oluo, onda damage ler cok mu düşük ki kimse de off baba arcane e nasi abandim demio Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Arcane büyülerinde zaten dmg veren iki büyü var. Arcane missle ve Arcane Explotion Zaten 15 talent vererek bu iki sininde gerekli talentlerini alabiliyorsun. Bunun haricinde arcane talentleinde işe yarayan 10 sn altında cast süresi olan büyünüzü bir seferliğine instant cast yapan bir özellik ve counter spell attığınızda düşmanın 4 sn hiç büyü atamamasını sağlayan bir başka özellik var gerisi Zaten işte %10 daha fazla mana falan[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Krmz Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Fire'ın criticalları gerçekten çok iyi vuruyor fakat critic konusunda frost u da küçümsememek gerekir diyorum. Nedeni ise frost ta da "shatter" gibi sayko bir critical arttırıcısının olmasıdır.(ki hele ice shards la birlikte criticallar çok hoş damagelar verebiliyor) Blizzard bu konuda dengeyi iyi kurmuş aslında : fire spellerinin damageları yüksek fakat critical vurma şansınız pek fazla deil, frost spellerinin damageları az ama fire a göre bir hayli daha fazla critical vurabiliyorsunuz.[signature][hline]... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 fire talentlerine verdiğimde her 10 büyüden 6-7 tanesi critlemişti kore betada lvl 42 karakterimle. O zaman frostun %100 critlemesi lazım :)) Pek critical şansları farketmiyor bence. Tek şey farkediyor fire da critlemezsen ölürsün. Frostta critlemezsen daha zor öldürürsün.[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Krmz Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Eft doğru söylüyorsun, frost fire a göre daha bir defansif kalıyor. Yanlız sende pure fire falan gitmişsin heralde orda :), 10 taneden 6 7 tanesinin crit lemesi çok hoş, gerçi arcane in güzelliklerini crit uğruna feda etmek tamamen oyun stiline bağlı.[signature][hline]... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 evet dediğin gibi bazı şeyler kağıt üstünde olmuyor. Mesela bana tüm playerlara karşı baris üstünlüğü olan bir frost mage verseler becerebileceğimi sanmıyorum. Ha hiç frost mage ile oynamadım belki de en kötü frost mage ile çok güzel oynayabilirim ama deneyeceğiz :)[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dungeon_Master Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Yine Pom'un olmaması bi kayıp. Ayrıca IFBlast'ı fulleyemedim.. Arcane Talents (18 points) # Improved Arcane Missiles - 5/5 points Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles. # Arcane Concentration - 5/5 points Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%. # Improved Arcane Explosion - 5/5 points Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds. # Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds. # Improved Counterspell - 2/2 points Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds. Frost Talents (0 points) # None Fire Talents (33 points) # Improved Fireball - 5/5 points Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds. # Impact - 5/5 points Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds. # Improved Fire Blast - 1/5 point Reduces the cooldown of your Fire Blast spell by 0.5 seconds. # Flame Throwing - 2/2 points Increases the range of your fire spells by 6 yards. # Ignite - 5/5 points Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds. # Burning Soul - 3/3 points Gives your fire spells a 65% chance to not lose casting time when you take damage. # Incinerate - 2/2 points Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%. # Pyroblast - 1/1 point Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds. # Critical Mass - 3/3 points Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%. # Fire Power - 5/5 points Increases the damage done by your fire spells by 10%. # Combustion - 1/1 point When activated, this spell gives your next fire damage spell a 100% critical strike chance. Görüşlerinizi rica ediorum..[signature][hline]Birini suçlamak için işaret ettiğinde, diğer 3 parmağınında seni işaret ettiğini unutma.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dungeon_Master Mesaj tarihi: Şubat 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2005 Buildi deiştirdim.. Yine Pom'un olmaması en önemli kayıp. Bi de son 2 talent pointi Incinerate'e mi yoksa Burning Soul'a mı harcasam karar veremedim.. Arcane Talents (18 points) # Improved Arcane Missiles - 5/5 points Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles. # Arcane Concentration - 5/5 points Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%. # Improved Arcane Explosion - 5/5 points Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds. # Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds. # Improved Counterspell - 2/2 points Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds. Frost Talents (0 points) # None Fire Talents (31 points) # Improved Fireball - 5/5 points Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds. # Impact - 5/5 points Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds. # Ignite - 5/5 points Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds. # Flame Throwing - 2/2 points Increases the range of your fire spells by 6 yards. # Pyroblast - 1/1 point Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds. # Improved Flamestrike - 3/3 points Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%. # Critical Mass - 3/3 points Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%. # Blast Wave - 1/1 point A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 fire damage, and dazing them for 6 seconds. # Fire Power - 5/5 points Increases the damage done by your fire spells by 10%. # Combustion - 1/1 point When activated, this spell gives your next fire damage spell a 100% critical strike chance. Görüşlerinizi rica ediorum..[signature][hline]Birini suçlamak için işaret ettiğinde, diğer 3 parmağınında seni işaret ettiğini unutma.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dungeon_Master Mesaj tarihi: Şubat 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2005 up[signature][hline]Birini suçlamak için işaret ettiğinde, diğer 3 parmağınında seni işaret ettiğini unutma.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Krmz Mesaj tarihi: Şubat 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2005 Incinerate ye vermen hoş olabilir, fire ağırlıklı bir temp. yani critic vurmak burda ilk hedef, Inci den gelen %4 şans fire blast ve scorchlarını daha da ölümcül bir hale getirir heralde. gerçi POM un olmayışı Burning Soul u daha değerli bir hale getiriyor, ama Inc. i ben daha çok seviyorum :)[signature][hline]... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catris Mesaj tarihi: Şubat 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2005 Arcane Talents (31 points) # Improved Arcane Missiles - 5/5 points Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles. # Arcane Focus - 2/5 points Reduces the chance that the opponent can resist your arcane spells by 4%. # Arcane Concentration - 5/5 points Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%. # Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds. # Improved Arcane Explosion - 5/5 points Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds. # Improved Counterspell - 2/2 points Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds. # Improved Mana Shield - 2/2 points Increases the damage absorbed by your Mana Shield by 75%. # Presence of Mind - 1/1 point When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell. # Arcane Mind - 4/4 points Increases your maximum Mana by 8%. # Arcane Instability - 3/3 points Increases your spell damage and critical strike chance by 3%. # Arcane Power - 1/1 point When activated, your spells deal 35% more damage while costing 35% more mana to cast. This effect lasts 15 seconds. Frost Talents (0 points) # None Fire Talents (20 points) # Improved Fireball - 5/5 points Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds. # Impact - 5/5 points Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds. # Ignite - 5/5 points Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds. # Flame Throwing - 2/2 points Increases the range of your fire spells by 6 yards. # Incinerate - 2/2 points Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%. # Pyroblast - 1/1 point Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds. ---------- Talentler kişinin oynayış tarzına görede değişiyo, ama gördüğüm kadarıyla arcane/fire ikilisi pvp için ideal. Frost tamamen grup için faydalı, frost ile solo pek bişi yapılacağını sanmıyorum, düşmanı yavaşlatıp grup üyelerine kolaylık sağlayabilirsin. Tabi bu benim şahsi görüşüm :) yukarıda ki talent i yapmayı düşünüyorum, sen genede iyice araştır ve en önemlisi dene ama unlearn talent için ilkinde 1g, ikincide 5g, üçüncüde 10g, dördüncüde 50g veriyosun bunuda göz önünde bulundur :)[signature][hline]..Ve sonunda ölümlü başını kaldırdı Mizacına uygun bir gülümsemeyle Sonsuz karanlığa kendini bıraktı öylece Ölüm sıcak ölüm tatlı Ölüm yavaş ölüm kanlı Ölüm hayat ölüm yaşlı.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dungeon_Master Mesaj tarihi: Şubat 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2005 Sen arcanee çok vermişsin. Ben de ööle düşünüorum ondan önce frost mage yapıcam, soora bi de fire mage deniicem..[signature][hline]Birini suçlamak için işaret ettiğinde, diğer 3 parmağınında seni işaret ettiğini unutma.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar