Malibu Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 said: Arcane Talents (10 points) Improved Arcane Missiles - 5/5 points Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles. Arcane Concentration - 5/5 points Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%. Frost Talents (0 points) None Fire Talents (41 points) Improved Fireball - 5/5 points Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds. Impact - 5/5 points Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds. Flame Throwing - 2/2 points Increases the range of your fire spells by 6 yards. Ignite - 5/5 points Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds. Improved Fire Blast - 5/5 points Reduces the cooldown of your Fire Blast spell by 1.5 seconds. Pyroblast - 1/1 point Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds. Burning Soul - 3/3 points Gives your fire spells a 65% chance to not lose casting time when you take damage. Improved Flamestrike - 3/3 points Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%. Incinerate - 2/2 points Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%. Blast Wave - 1/1 point A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 fire damage, and dazing them for 6 seconds. Critical Mass - 3/3 points Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%. Fire Power - 5/5 points Increases the damage done by your fire spells by 10%. Combustion - 1/1 point When activated, this spell gives your next fire damage spell a 100% critical strike chance. Çok güzel Dmg veriyor fire. Böyle olacak Talentlerim. Görüşlerinizi rica edeceğim.[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GM-Newbie Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 fire yerine cold'a gitmeni öneririm benim fikrimce fire gerçetken güzel dmg veriyor ama Cold'a gitmen hem pvpde hemde pvm'de senin işini dahada rahatlatacaktır.Group içerisindede gözlemlediğim kadarıyla cold büyücüleri daha fazla.[signature][hline]||Hisar Oyun[b]|| Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Coldwind Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 bence iyi değil yani. az arcane çok ölüm. niye fire a delicesine taktın anlamadım :)[signature][hline]Neden feminist olayım ki? Ben güzel bir kadınım. - Courtney Love <Anatolian Sunrise> Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Cold a gitmememin iki nedeni var. Birisi Dmg diğeri ise; Büyünüzü yaparken geriye doğru gitmesini engelleyecek bir talent olmaması. Sadece Ice barier var oda bana cazip gelmedi. Ama uzun vadede herkes fire resist abanırsa o zaman unlearn talents. O zamana kadar fire ownz. Tek korkum Bir başka mage olucak sanırım. Çünkü bir fire büyüsü cast ederken Counter Spell yediğimde 41 Talentim 10 sn liğine devre dışı kalacak ( daha hiç yemedim etkisini tam olarak bilmiyorum yazılanlara göre konuşup kullanıyorum) Ama sanırım Instant büyü cast ederken counter spell işe yaramıyor? Ben şamanlara attığımda aynı büyüyü atabilmişlerdi tekrar.[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Befounder Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 cold mage ile grup kontrolu daha rahat yaparsin, daha pasif mage olursun. fire mage'in burst'unun altindan kalkabilecek pek bir karakter yok :) arcane'e biraz daha vermen gerek yalniz. evocation mutlaka gerekli, zor durumlardan kurtulmak icin. improved arcane explosion tepene bindikleri zaman spam edilen bi spell. ya tirsip kacarlar, yada olurler :) improved counterspell tercih isi, diger spellcaster'larin ustunde bir gucun olur. onlarin buyu yapmasini engellersin. improved mana shield'in hayati onemi ortada :) presence of mind ise AOE spam edebilecek bir yardimci.[signature][hline]There is no worse death, than the end of hope... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Ah asıl sormak istediğimi unutmuşum. Arcane Concentration mu yoksa Arcane Focus mu bu tempe daha iyi gider? //Fire Arcane den daha iyi bence. Arcane de işe yarayıpta almadığım Bir Arcane exp birde Imp. Counter spell var zaten. Benim manam %8 fazla olsa ne olur Arcane büyülerim %3 şansla crit vursa ne olur :) Pure oynamak her zaman hoşuma gitmiştir. Daha zor ancak daha eğlencelidir.[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GladricSpirit Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 arcane i yuksek tut biraz eger fire olcaksan kesinlikle aom al fireball ustu insta pyro iyi gidiyo :) onun ustunede fireblast :) ayrica cold ta cok iyi gectigimiz gun respec ettim fire dan cold a neden dersen telntleri super birbiri ile bagli mesela soyle bi kere bi talent sayesinde %15 az mana harciyosun.cold buyulerin yaptigi slow effect %10 artiyo (daha yavas yuruyo) 3 saniye suresi uzuyo.%15 sansla frost bolt ve diger cold buyulerin froze etme sansi ekleniyoki en super olay bu bence ve buraya dikkat frost olmus target a %50 sanla crit vuruyosun + vurdugun crit dmg %100 artmis sekilde yani cap dmg vuruyosun su anda 41 im sabit olarak 600 vurabiliyorum vede ice barrierde cok faydali lvl 60 ta 1k dmg absorb ediyo cold snap ile timerlari sifirlayip yeniden kullanip kendinize 2k hp ekleyebiliyosunuz oda yetmezse mana shield var iste boyle eminim bi cogunuz biliyodur bunlari ama aradaki baglantilar cok onemli dogru yerden yakaladiginiz zaman cok iyi isler yapabilirsiniz[signature][hline]Gladric RR10L3 Mercenary ML7 Banelord - Kay Anchorite lvl 41 Çoban - Shadow Moon Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Befounder Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 ben arcane21 fire30 talent kullaniyorum. en yaygin damage dealer build'i. benim build'de arcane concentration var. malum fire spell'ler deli mana yiyor :)[signature][hline]There is no worse death, than the end of hope... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sunsh1ne Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 bu arada unlearn talents konusunda blizzardin sitesinde Talents are available for the Warrior, Priest, Rogue, Druid, Shaman, and Mage classes. Talents will eventually be available for all classes. Finally, for the duration of the beta, you will be able to find an NPC in each city that will allow you to reset your talent points and experiment with different talent paths. (Note: this option is ONLY available in the beta). yaziyor. usde nasil tekrar train ediliyor mu edit: retrain ediliyormus talentler. bliz sitesini guncellememis. talentler?[signature][hline]msn: [email protected] [Bu mesaj sunsh1ne tarafından 08 Şubat 2005 13:56 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj sunsh1ne tarafından 08 Şubat 2005 14:15 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Arcane conc. Kullanmıştım bende Kore betada çok güzel çok iyi de yinede hepiniz genellikle 20+Arcane e verdiğğinizden bilirsiniz diye bir danışayım demiştim. O zaman Arcane Conc a vereceğim bende. Birde wow daki critical dmg i %kaç arttırıyor? mesela ben düşük lvl ken critlediğinde 20 vuran büyüm 40 vuruyordu ama lvl yükselince sanki critleyince %50 daha fazla vuruyormuş gibi geldi bana. Critlediğinde %100 ünü vuruyorsa 1600-1900 Arası vuracak Pyroblast Üstüne Ignite yiyecek %40 ı kadar (650 ortalama) bide Pyronun DOT u var 268 dmg. Toplam 2618 DMG ama sanırım %100 vurmuyor critleyince?[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Head Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 ben de çok pis talent ayarlaması yaptım ama buraya yazmıyorum .p ya cold'da bir olay var , adamlar taş oluyor ne hareket ediyosun , ne spell cast ediyosun nedir yani taş olmak. anlamadım ben onu[signature][hline]valandil ownz j0o! i said, lord, take me downtown, i'm just lookin' for some tush. WoW - Kelvin , the Human Mage. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Head Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 seninkinden farklı arcanemde şöyle bişey var Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds. Improved Dampen Magic - 2/2 points Increases the effect of your Dampen Magic spell by 50%. gerisi fire kombosu eheh.[signature][hline]valandil ownz j0o! i said, lord, take me downtown, i'm just lookin' for some tush. WoW - Kelvin , the Human Mage. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
OffChu Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Kritik = 1.5x[signature][hline]pff Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HaploNexus Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Öncelikle Talentleri istediğin zaman unlearn edip tekrar öğrenebilirsin. USD de böyle oynuyoruz, EU kopyasında da böyle olacaktır. Ancak her unlearn bir öncekinden daha pahalıya mal oluyor. Fire Template iyi güzel ancak yüksek lvl larda fire resist mob sayısı giderek artıyor. Bir de fire protection potionlar zaten iyice keyifini kaçırıyor insanın. CraftedbyMalibu demişki Benim manam %8 fazla olsa ne olur Arcane büyülerim %3 şansla crit vursa ne olur Benim bildiğim Arcane Instability nin açıklaması şu şekilde; Arcane Instability Rank 3/3 Increases your spell damage and critical strike chance by 3%. Burda yazandan anladığım yaptığın tüm büyülerin crit şansı ve damage i %3 artıyor. Yani bunu sadece Arcane büyüleri diye anlamamak lazım. Counter Spell e gelince, counter spell in karşı taraf büyüyü cast ederken yapılması gerekiyor. Büyüyü cast ettikten sonra yapılan counter spell zaten etkili olmuyor. O yüzden instant büyü cast eden adama counter spell yapılamaz. Ancak sen fire ball cast ederken 3 sn içerisinde counter spell yersen 10 sn herhangi bir fire büyüsü atamayacaksın ki bu sanırım korkunç olacak. Arcane ile gelen Imp.Counter spell ise bu 10 sn nin ilk 4 saniyesinde herhangi bir büyü yapılmasını engelliyor. Bu yüzden alınması gerekir diye düşünüyorum. Bende Arcane Fire gitmeme rağmen Cold un grup üzerinde ve özellikle Melee hedefler üzerinde etkisi çok büyük olduğunu gördüm. İyi oynayan bir cold mage in hemen hemen indiremeyeceği melee karakter yok gibi. Bunun dışında Befounder çok güzel yazmış. Ancak Imp. Mana shield nekadar işe yarıyor bilemiyorum. 900dmg absorb ediyor güzel ancak 1800MP yiyor. Dmg dan ölemesen Manasızlıktan ölecekmişsin gibi geliyor bana. [Bu mesaj HaploNexus tarafından 08 Şubat 2005 14:17 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 hmm yinede 2000 Dmg veriyor toplamda. Ama nden başlarda crit 2x sonra 1.5x oluyor orasını anlamış değilim :)[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 said: HaploNexus, 08 Şubat 2005 14:15 tarihinde demiş ki: Fire Template iyi güzel ancak yüksek lvl larda fire resist mob sayısı giderek artıyor. Bir de fire protection potionlar zaten iyice keyifini kaçırıyor insanın. CraftedbyMalibu demişki Benim manam %8 fazla olsa ne olur Arcane büyülerim %3 şansla crit vursa ne olur Benim bildiğim Arcane Instability nin açıklaması şu şekilde; Arcane Instability Rank 3/3 Increases your spell damage and critical strike chance by 3%. Burda yazandan anladığım yaptığın tüm büyülerin crit şansı ve damage i %3 artıyor. Yani bunu sadece Arcane büyüleri diye anlamamak lazım. Fire Protection potion var sanırım 1000 Fire absorb ediyor ( daha fazlasını görmemiştim) Ancak diğer büyülerinde potionları var birtek arcane için olanını görmedim varmı yokmu bilmiyorum. 1000 lik potionlar çin konuşacak olursam o kadar sorun olmaz alt tarafı bir büyümü absorbler. Yukarda söylediğim "arcane büyülerim %3 daha fazla critlese ne olur" u da 28 Arcane verdikten sonra zaten diğer talentlere pek fazla bişey kalmadığından. Yoksa imkanım olsa eminim onu ve Arcane Power ı da almak isterdim. Arcane power ile pyroblastı düşünemiyorum bile :) Fire resistli veya fire Immınue li yaratıklar ile lvl 40 Da tanıştım. Arcane missle, Frost nova ile pekde zorlanmadan öldürebildim. tabii ki daha fazla manam gitti ama 3-5 yaratığı rahat keseceğim diye Deli gibi dmg lerden vazgeçmem :) Insta castlere Counter Spell işlememesi iyi olmuş zaten poly atmadan pyroblast atmaya kalkışmam mage e. Geriye kalan dmg i zaten Instan cast ve arcane missle ile veririm. Bu talen başlarda zorluyor insanı. Arcane Talentlerine vereceğim 10 talenti lvl 40 dan sonra vermeyi düşünüyorum ve lvl 40 a kadar zorlanacağımı biliyorum. Ancak lvl 60 da vereceğim Dmg ler için değer.[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 buda benimki ama söyle kötü bir yanı var combustion ile presence of mind arasında secim yapmamız gerekiyor =) Arcane Talents (21 points) # Improved Arcane Missiles - 5/5 points Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles. # Arcane Concentration - 5/5 points Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%. # Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds. # Improved Arcane Explosion - 5/5 points Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds. # Improved Mana Shield - 2/2 points Increases the damage absorbed by your Mana Shield by 75%. # Improved Counterspell - 2/2 points Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds. # Presence of Mind - 1/1 point When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell. Frost Talents (0 points) # None Fire Talents (30 points) # Improved Fireball - 5/5 points Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds. # Impact - 5/5 points Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds. # Flame Throwing - 2/2 points Increases the range of your fire spells by 6 yards. # Ignite - 5/5 points Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds. # Pyroblast - 1/1 point Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds. # Improved Flamestrike - 3/3 points Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%. # Blast Wave - 1/1 point A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 fire damage, and dazing them for 6 seconds. # Critical Mass - 3/3 points Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%. # Fire Power - 5/5 points Increases the damage done by your fire spells by 10%. gönül isterdiki combution+presence of mind acıp pyroblast atayım ama olmuyor malesef :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bloodscalp Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 bence 31 arcane/20 fire pvp de en iyi... Arcane Power+POM+Pyroblast+Ignite Dot+Pyroblast Dot Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bloodscalp Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 bence en iyisi Ayrıca bu template'te fire'dan %6 critical şans yerine bütün spellere %3 crit alıyorsunuz Arcane Talents (31 points) Improved Arcane Missiles - 5/5 points Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles. Arcane Focus - 2/5 points Reduces the chance that the opponent can resist your arcane spells by 4%. Arcane Concentration - 5/5 points Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%. Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds. Improved Arcane Explosion - 5/5 points Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds. Improved Mana Shield - 2/2 points Increases the damage absorbed by your Mana Shield by 75%. Improved Counterspell - 2/2 points Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds. Presence of Mind - 1/1 point When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell. Arcane Mind - 4/4 points Increases your maximum Mana by 8%. Arcane Instability - 3/3 points Increases your spell damage and critical strike chance by 3%. Arcane Power - 1/1 point When activated, your spells deal 35% more damage while costing 35% more mana to cast. This effect lasts 15 seconds. Frost Talents (0 points) None Fire Talents (20 points) Improved Fireball - 5/5 points Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds. Impact - 5/5 points Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds. Flame Throwing - 2/2 points Increases the range of your fire spells by 6 yards. Ignite - 5/5 points Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds. Pyroblast - 1/1 point Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds. Incinerate - 2/2 points Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4% [Bu mesaj Bloodscalp tarafından 08 Şubat 2005 15:23 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HaploNexus Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Hazır Mage - Mage konuşurken hemen bende bir soru sorayım :) Arcane e Full puan yatıran arkadaşların Fire talentlarından kısmak için Blast Wave i almadıklarını gördüm. Şimdi bizim olayımız olabildiğince düşmandan uzak kalmak. Frost talentlarına puan vermediğimizden elimizde Sheep ve Frost Nova dışında birşey kalmıyor. Bu yüzden Blast Wave ile 6 sn like bir Daze ve yaklaşık 300 lük bir damage hayat kurtarırmış gibi geliyor bana. Tabi Mana Shield kullanmak mümkün denilebilir ancak Stun a karşı bir etkisi olmadığından ve daha önemlisi Mana yı çabuk tükettiğinden uzun bir savaşta manasız kalıp ölmekte mümkün. Blastwave i almak için 4 talent puanı ayırmak ve Fire ya 20 puan vermek gerekiyor ve kötü yanı Arcane Power talent listesine eklenemiyor. Ne diyorsunuz BlastWave mi (ki ben sanırım böyle yapıcam) yoksa Arcane Power mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Rainmax- Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2005 walla bence frosta alan buyulerini etkili kilacak tallentlar wermeli fşre dada fireball tipi bolecem hem pvp weya pvm de etkili oluruz hemde alan etkili olan buyulerdede zaten frost hem cok iyi hem cok karizmatik daha etkili oluruz. ben boyle yapmayi dusunuyorum ama cok ta arastirmis degilim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nyx3k Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Improved Scorch - 5/5 points Burns the target for an additional 25% of your Scorch spell damage over 4 seconds. Improved Fire Ward - 2/2 points Causes your fire ward to reflect 35% of the damage absorbed back to the caster. bunlari niye almadin fire da? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 fire ward kullanmıyorum işim olmaz. Imp Scroch içinde şu an düşünmekteyim deneyip öyle karar vereceğim. Ama %70 ihtimalle onuda alıp WoW da bir rekor kıracağım 46 talenti aynı tree ye vererek :=)[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nyx3k Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 20 arcane 31 fire yapmişlar genelde bu arada fire ward nasi bi büyü, ben görmedim hic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 kendine attığın bir büyü etkisi 30 sn kalıyor x kadar dmg i absorb ediyor. absorb edeceğinden fazla bir dmg almışsan yeniden atmak için 30 sn beklemek zorunda kalıyorsun. pek işe yaramıyor yani. en iyi pvp talenti öyle diyolar ama oynayış meselesi :) [signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. [Bu mesaj CraftedbyMalibu tarafından 13 Şubat 2005 23:14 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar