Jump to content
BiTcH_oFBaT

Exit Festival - Belgrad

Öne çıkan mesajlar

§ 08 Haz 2017, 05:24
Müzik kısmına açmadım çünkü amacın giden oldu mu sorusu? :) ulaşım kolay mı? her istediğin zaman belgrad'a dönebiliyor musun vs? Var mıdır daha önce giden?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2017, 06:31
takip ediyrum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2017, 06:49
Oradan vazgeçip liege'deki festivale kayma noktasına geliyoruz. Liam nerde biz orada!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2017, 07:03
yuh açık mert korkusuz tek dönüş 1700 TL'den başlıyor brükselden

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2017, 07:18
BiTcH_oFBaT said:

yuh açık mert korkusuz tek dönüş 1700 TL'den başlıyor brükselden


liam nerede siz orada ama..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2017, 07:51
gönülden bir bağ da olur :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2017, 07:54
ne güzel böyle festivaller
keşke gidebilsem ben de

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2017, 12:05
eylulde back2nature var ona gidilir

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2017, 12:19
lineup vasat gözüküyo
kaç para kombine
belki atlanır gidilir vize de yok

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2017, 16:51
şehrin baya dışında festival alanı. biletleri n11.com'dan satılıyor. sanırsam aracı firma. ben tek günlük gidecektim Liam için işte. daha sonra Liege'deki bir festivale baktık da brüksel'den dönüş tek kişi 1700 tl filan görünce tamamen vazgeçtik :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2017, 17:16
biz bu sene gidiyoruz, 2 gün için sadece; killersı seyretcez sahne önünden

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2017, 06:53
ZaugnaKhaldun said:

biz bu sene gidiyoruz, 2 gün için sadece; killersı seyretcez sahne önünden


mekandan dönüşü nasıl yapacaksınız?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2017, 09:38
Şirket bayram haftasını zorunlu izinle birleştirdi mecbur o hafta gidiyorum tatile, bi sonraki haftaya sarksa buna gidelim diyoduk. Vize yok, biletler ucuz, mis gibi =(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2017, 12:18
Yav durumlar asiri belirsiz gerci ama. Otobus trenle kolay gidiliyo mu? Transit vize gerekiomus gerci. Kaca patlar bilemedim. Gidip partilemek icin bi dunya para degmeyebilir gibi simdi istanbulda da basladi olaylar.

Bu exit'tan hemen sonra da deniz kenarinda sea dance diye bi fest var ona da kastilabilir

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2017, 12:23
liam kim lan liam howlett mi? prodigy olan??

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2017, 12:27
Frostbite said:

liam kim lan liam howlett mi? prodigy olan??


allahim yarabbim...

google'a exit fest belgrade liam yazarak neymis ogrenebilirsin la

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2017, 20:20
BiTcH_oFBaT said:

ZaugnaKhaldun said:

biz bu sene gidiyoruz, 2 gün için sadece; killersı seyretcez sahne önünden


mekandan dönüşü nasıl yapacaksınız?


çok gecikmeli oldu tabi ama:

festival bitişinde döneceksen www.exittrip.org'dan 10 euro'ya belgrad havalimanına transfer var
biz öncesinde döneceğimiz için otobüsle belgrad'a geri dönüyoruz, onu da şuradan alacağız:
https://busticket4.me/EN

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...