masa Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Şöyle birşey istiyorum. blackjack oyunu olucak pc üzerinden uygulanan. Online olmayacak. Oyun hamleleri kayıt altına alınacak. Oyun sonunda hangi durumda oyuna girmiş hangisinde girmemiş görebilmem mümkün olacak. Birde kağıt ve para kazanma görseli olacak. Böyle birşeyin maliyeti ne kadar olur? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 kendin de ilkel olarak yapabilirsina slında https://www.codecademy.com/courses/blackjack-part-1/0/1 tabii bi java script ben c# için olanını arayacam şidmi bir de, basit bir sey isini gorurse bi kurcalayayim gorselleri de openhameart.com dan free to use olanlari aliriz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 ayrica ufak bir aramayla sunlari buldum https://codereview.stackexchange.com/questions/60314/console-blackjack-game http://stackoverflow.com/questions/34316096/i-have-created-a-black-jack-game-in-c-for-one-player-how-can-i-create-it-for ama oturup konsolda bakmadim henuz eheh neyse bunlar burada dursun da arsivlik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 BabacumMostors said: kendin de ilkel olarak yapabilirsina slında https://www.codecademy.com/courses/blackjack-part-1/0/1 tabii bi java script ben c# için olanını arayacam şidmi bir de, basit bir sey isini gorurse bi kurcalayayim gorselleri de openhameart.com dan free to use olanlari aliriz Yaparsin bence sen bunu. Hic naza cekme, direkt giris. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 aklimda bi su skor tutma meselesini cozersem irisecem zaten oynun genel mantigi dahilinde hazir kod var benim her el masada oyuncu onunde acik olan kartlarin ve oyuncunun verdigi kararlarin kaydini tutacak olan bir gamemanager classi yazmam lazim ki yazarim da ama simdi degil simdi burnum akiyor basim agriyor hastayim eheh ama yapacam ben bunu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 öğle arasında sıkıldım ilkini yaptım 5 dakka falan sürdü ama zaten basicmiş o sonra part 2 part 3 diye gidiyor. iyi oldu ama java kullanmamıştım hiç onu görmüş oldum :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 tam oyun bitti şimdi ama görseli falan yok aha burda. kısa bir debug sürecinden de geçirdim olmuş gibi. eve gidiyorum artık işim var gücüm var çalışcam daha spora falan gitcem hey allahım ya. function Hand(){ var cards=new Array(); cards[0]=deal(); cards[1]=deal(); this.getHand=function(){return cards}; this.score=function() { sum=0; number_of_aces=0; length=cards.length; for(i=0; i<length; i++) { sum=sum+cards[i].getNumber(); if(cards[i].getNumber()==11)number_of_aces=number_of_aces+1; } i=0; while(sum>21 && number_of_aces!==0 && i <length) { if(cards[i].getNumber()==11)sum=sum-10; i=i+1; } return sum; } this.printHand=function() { length=cards.length; handstring=" hand is "; for(i=0; i<length; i++) { if(i<length-1)handstring=handstring+cards[i].getNumber().toString()+" of suit "+cards[i].getSuit().toString()+" and "; else handstring=handstring+cards[i].getNumber().toString()+" of suit "+cards[i].getSuit().toString()+". "; } return handstring; } this.hitMe=function() { cards.push(deal()); } } // Card Constructor function Card(s,n){ var suit=s; var number=n; this.getNumber=function(){return number;} this.getSuit=function(){return suit;} this.getValue=function() { if(number>10||number===0)return 10; else if (number==1)return 11; else return number; } } function deal() { suit=Math.floor(Math.random() * 4 + 1); number=Math.floor(Math.random() * 13 + 1); return new Card(suit,number); } function playAsDealer() { dealerHand= new Hand(); while(dealerHand.score()<17)dealerHand.hitMe(); return dealerHand; } function playAsUser() { userHand= new Hand(); decision=true; while(decision===true) { decision=confirm("Your "+userHand.printHand()+"Do you want one more card?"); console.log("Decision is "+decision); if(decision ===true)userHand.hitMe(); } return userHand; } function declareWinner(userHand, dealerHand) { if(userHand.score()>21)console.log("Dealer wins"); else if(userHand.score()>dealerHand.score())console.log("User wins"); else if(userHand.score()===dealerHand.score())console.log("It is a tie."); else console.log("Dealer wins"); } function playGame() { console.log("nn Playing new game. nn "); userHand=playAsUser(); dealerHand=playAsDealer(); console.log("Player's "+userHand.printHand()); console.log("with score "+userHand.score()); console.log("Dealer's "+dealerHand.printHand()); dealerHand.printHand(); console.log("with score "+dealerHand.score()); declareWinner(userHand,dealerHand); } playGame(); Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 editleyip smiley kullanma seçeneğini tickleyiver üşenmezsen sadfs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Cok gec yoldaydim. Yanliz bir seyi fark ettim yukarda bazi arrayleri italic tagi ile ayni olacak sekilde isimlendirdigim icin (koseli parantez i koseli parantez yani) onlar da cikmamis onlari j`ye cevirdim -_- function Hand(){ var cards=new Array(); cards[0]=deal(); cards[1]=deal(); this.getHand=function(){return cards}; this.score=function() { sum=0; number_of_aces=0; length=cards.length; for(j=0; j<length; j++) { sum=sum+cards[j].getNumber(); if(cards[j].getNumber()==11)number_of_aces=number_of_aces+1; } j=0; while(sum>21 && number_of_aces!==0 && j <length) { if(cards[j].getNumber()==11)sum=sum-10; j=j+1; } return sum; } this.printHand=function() { length=cards.length; handstring=" hand is "; for(j=0; j<length; j++) { if(j<length-1)handstring=handstring+cards[j].getNumber().toString()+" of suit "+cards[j].getSuit().toString()+" and "; else handstring=handstring+cards[j].getNumber().toString()+" of suit "+cards[j].getSuit().toString()+". "; } return handstring; } this.hitMe=function() { cards.push(deal()); } } // Card Constructor function Card(s,n){ var suit=s; var number=n; this.getNumber=function(){return number;} this.getSuit=function(){return suit;} this.getValue=function() { if(number>10||number===0)return 10; else if (number==1)return 11; else return number; } } function deal() { suit=Math.floor(Math.random() * 4 + 1); number=Math.floor(Math.random() * 13 + 1); return new Card(suit,number); } function playAsDealer() { dealerHand= new Hand(); while(dealerHand.score()<17)dealerHand.hitMe(); return dealerHand; } function playAsUser() { userHand= new Hand(); decision=true; while(decision===true) { decision=confirm("Your "+userHand.printHand()+"Do you want one more card?"); if(decision ===true)userHand.hitMe(); } return userHand; } function declareWinner(userHand, dealerHand) { if(userHand.score()>21)console.log("Dealer wins"); else if(userHand.score()>dealerHand.score())console.log("User wins"); else if(userHand.score()===dealerHand.score())console.log("It is a tie."); else console.log("Dealer wins"); } function playGame() { console.log("nn Playing new game. nn "); userHand=playAsUser(); dealerHand=playAsDealer(); console.log("Player's "+userHand.printHand()); console.log("with score "+userHand.score()); console.log("Dealer's "+dealerHand.printHand()); dealerHand.printHand(); console.log("with score "+dealerHand.score()); declareWinner(userHand,dealerHand); } playGame(); Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Soul Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Emekli hoca ultisi aciyorum: "Naming standartlarina gore Fonksiyon / metod isimleri her zaman Uppercase karakterle baslamalidir! " Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 peki acaba bu tarz oyunlara grafik eklemek icin ne yapmak lazim bir adim ilerisi nedir bunun yonlendirecek biri var mi? varsa belki grafik de koyarim daha sonra Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Unity + Unity asset store en rahati olur sanirim. edit : JS imis yukardaki. Dumduz HTML + herhangi bir yerden bulunma asset'ler de is gorur gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Dark_Soul said: Emekli hoca ultisi aciyorum: "Naming standartlarina gore Fonksiyon / metod isimleri her zaman Uppercase karakterle baslamalidir! " JS icin boyle bi zorunluluk/standart yok abi. C# falan oyledir muhtemelen de C# kodu degil sanki o. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 di said: Unity + Unity asset store en rahati olur sanirim. edit : JS imis yukardaki. Dumduz HTML + herhangi bir yerden bulunma asset'ler de is gorur gibi. js evet babacumun verdiği linkten yaptım zaten. ama js şart değil yani js ilk defa kullandım, genelde c veya matlab kullanıyorum. da tam anlamadım html ile nasıl grafik ekleniyor javaya? bir library falan mı var? unity hangi dil ile çalışıyor? googledan da bakabilirim tabi ama hazır bilen varken burdan belki kaynak da öğrenirim :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Javascript'e Java demiyoruz abi. Tenhaya cekip, hic yemedigin dayagi atarlar aman diyim. Hangi platformda calistiracagina gore degisiyor pek tabi ama genel olarak browser ya da bir browser component icinde calisacagini dusunursek, en olasi cevap HTML + canvas/webgl olur. Unity JS destekliyor bu arada ama biraz oynanmis bi JS zira eski ES versiyonlarinda class yarattirip extend ettirmeleri gerekiyordu adamlarin, haliyle beri taraflarindan syntax eklemisler, o yuzden pek tercih edilesi degil. Unity ile bisey yapacaksan C# ile gitmek en iyisi gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 hmm ilk defa js kullandığım için ve bu durumda hiç java kullanmadığım için aradaki farkı bilmiyordum. verdiğin keywordlerden biraz bakınayım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Biraz cilaladım nümerik olarak söylenen şeyleri kartların ismine çevirdim, bir de eski versiyonda desteden kart eksiltme yapmayı unutmuşum onu yaptım ve de kritik fonksiyonları privacy hede hödö yaptım. function numberToType(number) { if(number===13)return "King"; else if(number===12)return "Queen"; else if(number===13)return "Jack"; else if(number===0)return "Ace"; else return number.toString(); } function suitToType(number) { if(number===1)return "Clubs"; else if(number===2)return "Diamonds"; else if(number===3)return "Hearts"; else if(number===4)return "Spades"; } function Deck(){ var cardDeck=new Array(52); var cardIndex=0; var j,l; for(j=0; j<52; j++) { cardDeck[j]=new Card(Math.floor((j)/13)+1,Math.floor((j)%13+1)); } var printDeck=function() { for(k=0; k<52; k++) { window.alert("Card "+(k+1)+": "+numberToType(cardDeck[k].getNumber())+" of "+suitToType(cardDeck[k].getSuit())); } } this.askForShuffle=function() { return shuffleDeck; } var shuffleDeck=function() { for(var l=1; l<5; l++){ for (var k = cardDeck.length - 1; k > 0; k--) { var j = Math.floor(Math.random() * (k + 1)); var temp = cardDeck[k]; cardDeck[k] = cardDeck[j]; cardDeck[j] = temp; } } } this.askForNextCard =function() { return nextCard; } var nextCard=function() { if(cardIndex<52) { tempcard=cardDeck[cardIndex]; cardIndex=cardIndex+1; return tempcard; } } } function Hand(casinoDeck){ var cards=new Array(); var j; var nextCard; nextCard=casinoDeck.askForNextCard(); cards[0]=nextCard(); cards[1]=nextCard(); this.getHand=function(){return cards}; this.calculateScore=function() { return score; } var score=function() { sum=0; number_of_aces=0; length=cards.length; for(j=0; j<length; j++) { sum=sum+cards[j].getNumber(); if(cards[j].getNumber()==11)number_of_aces=number_of_aces+1; } j=0; while(sum>21 && number_of_aces!==0 && j <length) { if(cards[j].getNumber()==11)sum=sum-10; j=j+1; } return sum; } this.printHand=function() { length=cards.length; handstring=" hand is "; var type; var suit; var j; for(j=0; j<length; j++) { type=numberToType(cards[j].getNumber()); suit=suitToType(cards[j].getSuit()); if(j<length-1)handstring=handstring+type+" of "+suit+" and "; else handstring=handstring+type+" of "+suit+". "; } return handstring; } this.tellDealerToGiveACard=function() { return hitMe; } var hitMe=function(casinoDeck) { var nextCard; nextCard=casinoDeck.askForNextCard(); cards.push(nextCard()); } } // Card Constructor function Card(s,n){ var suit=s; var number=n; this.getNumber=function(){return number;} this.getSuit=function(){return suit;} this.getValue=function() { if(number>10||number===0)return 10; else if (number==1)return 11; else return number; } } function playAsDealer(casinoDeck) { var dealerHand; var takeACard; var dealerScore; dealerHand= new Hand(casinoDeck); dealerScore=dealerHand.calculateScore(); takeACard = dealerHand.tellDealerToGiveACard(); while(dealerScore()<17)takeACard(casinoDeck); return dealerHand; } function playAsUser(casinoDeck) { var userHand; var numberOfCards=0; var decision; var giveACard; userHand= new Hand(casinoDeck); giveACard=userHand.tellDealerToGiveACard(); decision=true; while(decision===true && numberOfCards<52) { decision=confirm("Your "+userHand.printHand()+"Do you want one more card?"); if(decision ===true)giveACard(casinoDeck); numberOfCards=numberOfCards+1; } if(numberOfCards===52)window.alert("You withdrew all the cards!"); return userHand; } function declareWinner(userHand, dealerHand) { var userScore; var dealerScore; userScore=userHand.calculateScore(); dealerScore=dealerHand.calculateScore(); if(userScore()>21){ if(dealerScore()>21) window.alert("It's a tie."); else window.alert("You lose."); } else if(dealerScore()>21)window.alert("You win."); else if(userScore()>dealerScore())window.alert("You win."); else if(userScore()===dealerScore())window.alert("It is a tie."); else window.alert("You lose."); } function playGame() { window.alert("nn Playing new game. nn "); var casinoDeck; var shuffle; var userScore; var dealerScore; var userHand; var dealerHand; casinoDeck=new Deck(); shuffle=casinoDeck.askForShuffle(); shuffle(); userHand=playAsUser(casinoDeck); casinoDeck=new Deck(); shuffle=casinoDeck.askForShuffle(); shuffle(); dealerHand=playAsDealer(casinoDeck); userScore=userHand.calculateScore(); dealerScore=dealerHand.calculateScore(); window.alert("Player's "+userHand.printHand()+"Player has score "+userScore()); window.alert("Dealer's "+dealerHand.printHand()+"Dealer has score "+dealerScore()); declareWinner(userHand,dealerHand); } playGame(); Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Smileyleri kaldirmayi unuttun ama yine de Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 smiley değil onlar oyuncu kazanınca göz kırpan surat çıkıyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Soul Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Türk elemanın yazıp(Javascript, c# , webApi) Azure'a publish ettiği, açık kaynak kodlu blackJack oyunu var , konu ile hevesli olan herkese tavsiye ederim: http://www.borakasmer.com/21-kart-oyununu-mvc-webapi-ve-jquery-ile-yazip-azurea-publish-etme/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 grafik isi kaldi zaten bi geri hazir da onu ogrenmeye vaktim yok su an belki. buarada konuyu acanin sorusuna da cevap verelim, 5tl? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar