Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Sabah sabah yaptigim booking.com comarligi


Nigger_of_the_sand

Öne çıkan mesajlar

cicibeybe said:

Ne kadar cirkin bir hareketmis. Arayip hemen aciklayinca booking otelle iletisime gecip iptal ettiriyor boyle seyleri.

Booking'i aradigimda mesguldu. Hotel'de konustugum kisi "su an isim var bilgilerinize bakamiyorum ama normalde biz parayi tahsil etmeye calisiyoruz" diyince ben de ucarak iptal ettirdim karti. Adam isi bittiginde direk paraya bloke koyacak sandim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hayir hep kullandigim bir otelde bu sefer daha ucuz diye booking.com'dan yaptirdim. Onceden son 5 gune kadar para cekmediklerine asina oldugum icin booking.com'da "non refundable" yazmasi cok dikkatimi cekmedi. Hani parayi almadan iptal edersem bisey olmaz diye dusundum biraz da. Sonra gelen maillari daha dikkatli okuyunca rezervasyonun tam ucret karsiliginda iptal edilecegi gibi bir anlam cikarip hotelle iletisime gectim. Hakkaten de iptal olsa bile cekeceklermis parayi. Simdi isim var 2 saat sonra arayin dedi falan, o sirada booking.com'a da ulasamadim. Beklesem is cozulur mu uzar mi onu da bilmedigim icin paraya henuz dokunulmamasini firsat bilip kullandigim debit karti iptal ettirdim. Simdi yaptigim comarlik icin hoteli arayip ozur dileyecegim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şimdi ben öğreteyim size madem.
non-refundable olan rezervasyonları otel iyi lan hadi kırmayayım seni demediği sürece otelde kaldığınız süre boyunca tüm günlerin ücretini kartınızdan çeker. üzerine de su içersiniz. otelin insafına kaldınız kısacası.

standart rate olanlarda ise bir gün öncesine kadar iptal etme şansınız var. bu sayede hiç bir ücret ödemezsiniz. eğer rezervasyonunuzun olduğu gün içerisinde iptal ederseniz o zaman ilk gün ücretini tahsil ederler.

bazı oteller standart rate olan rezervasyonlarda ön provizyon alır ilk gün ücretini. bu hem kartın çalışıp çalışmadığını kontrol etmek, hem de müşterinin uyanıklık yapıp oteli mağdur etmesine karşı yapılan önlemdir. müşteri check-in yaparsa o zaman o ön provizyon check-indeki ödeme sonrası müşterinin kartına charge back yapılır.

genius olayınınsa bildiğim kadarıyla bir limiti yok fakat her otelin farklı ekstraları oluyor. bazıları girişte ücretsiz içecek verir, bazılarında 2 saat erken check-in yapıp 2 saat geç check out yaparsınız.
normalde check out öğlen 12'dir bilirsiniz.


bazı durumlarda non refundable müşterinin verdiği kredi kartı limiti yetersiz ya da bilgiler hatalı olabiliyor. bu yüzden otel ücreti alamıyor. o yüzden booking admin panelinden kartın hatalı olduğuna dair marklama yapıyorsunuz. bu sayede müşteri checkin yapmaz, size de para ödemezse bookingin sizden komisyon almasını engellemiş oluyorsunuz.
öbür türlü parayı çekti sanıp otele yüzde 20 komisyon dayıyor booking.

böyle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...