Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Script help plzz....


macroman

Öne çıkan mesajlar

Yüzzüğün özelliği damage verildiğinde hit düşürmenin yanı sıra str yi de emmesi gerekiyor aynı mf lerin stammı emmesi gibi (weaken gibi daha doorusu ama her damagede vaya 2 damagede bir sürekli 3-5 emecek strden ) işte sonra bu str 20 timerin bitiminde str eski haline gelecek . ama beceremedim bi türlü hata çok ama nerde bulamıyom



said:


// Magical Quest Items
// Rings Of Power

[ITEMDEF q_rop_Ld]
DEFNAME=q_rop_Ld
ID=i_ring_gold
NAME=magical power ring
skill=Wrestling
weight=1

ON=@Create
COLOR=00790
ATTR=attr_magic
TYPE=t_weapon_mace_smith
hitpoints={200 300}


ON=@CLICK
MESSAGE a
IF (&(attr_identified))
MESSAGE [ Life Drain ]
else
Message [ Unidentified ]
ENDIF
RETURN 1


On=@dclick
equip

On=@Equip
if ( <= 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Wrestling yeteneginiz yeterli degil...
unequip
endif

if ( <= 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Tactics yeteneginiz yeterli degil...
unequip
endif

if ( <= 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Magery yeteneginiz yeterli degil...
unequip
endif

if ( <= 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Evaluat Inginteligent yeteneginiz yeterli degil...
unequip
endif

if ( <= 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Meditation yeteneginiz yeterli degil...
unequip
endif


if ( > 00.0)
src.sysmessage Macefighting yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Swordsmanship yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Fencing yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Parrying yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Archery yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
endif



CATEGORY=Magical Quest Items
SUBSECTION=Rings Of Power
DESCRIPTION= Life Drain

[EVENTS e_lifedrain]
on@damage
if (( >= 98.0) && ( >= 98.0) && ( >= 98.0) && ( >= 98.0) && ( >= 98.0) && ( = 00.0) && ( = 00.0) && ( = 00.0) && ( = 00.0) && ( = 00.0))
if (( == q_rop_ld)
src.damage={9 13}
src.skill fail
scr.newitem m_lifedrain_1
src.act.equip
scr.newitem m_lifedrain_2
src.act.equip
src.act
if ( < 25)
mana 0
else
mana ( - 25)
endif
sysmessage @33 you suck ' life.
return 1
endif
endif
endif


[events e_life_drain_x]
On=@Death
findid.m_lifedrain_1.remove
findid.m_lifedrain_2.remove



[itemdef m_lifedrain_1] // str yi eski haline getirmek için
name=Life Drain
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
MOREX= // stryi kaydet
timer 20 // 20 sn. yeterli

On=@UnEquip // bittiğinde str yi geri al
SRC.STR=>

On=Timer // yukardakine güvenmiyom
timer 1
SRC.STR=>

On=@death // 20 sn içinde ölürse gene geri alsın
SRC.STR=>

return 1



[itemdef m_lifedrain_2] // str yi düşürmek için
name=Life Drain
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_life_drain_x
timer 3

On=@UnEquip
cont.events -e_life_drain_x
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
timer 2
SRC.STR=+(-3 -5)
EFFECT_ID=i_fx_curse
EFFECT=5,10
return 1


[function lifedrain]
events +e_life_drain_x
return 1

[EOF]

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[EVENTS e_lifedrain]
on=@damage = koy
if (( >= 98.0) && ( >= 98.0) && ( >= 98.0) && ( >= 98.0) && ( >= 98.0) && ( = 00.0) && ( = 00.0) && ( = 00.0) && ( = 00.0) && ( = 00.0))
if (( == q_rop_ld) //1. layer mı
src.damage={9 13}
src.skill fail
scr.newitem m_lifedrain_1
src.act.equip
scr.newitem m_lifedrain_2
src.act.equip
src.act
if ( < 25)
mana 0
else
mana ( - 25)
endif
sysmessage @33 you suck ' life.
return 1
endif
endif
endif


[events e_life_drain_x]
On=@Death
findid.m_lifedrain_1.remove
findid.m_lifedrain_2.remove



[itemdef m_lifedrain_1] // str yi eski haline getirmek için
name=Life Drain
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
MOREX= // stryi kaydet
timer 20 // 20 sn. yeterli

On=@UnEquip // bittiğinde str yi geri al
SRC.STR=>

On=Timer // yukardakine güvenmiyom aferin ama silinmez bu item bule
remove //ekle bunu
SRC.STR=>

bunun burada neysi var itemler ölmez
On=@death // 20 sn içinde ölürse gene geri alsın
SRC.STR=>
remove //ekle bunu
return 1



[itemdef m_lifedrain_2] // str yi düşürmek için
name=Life Drain
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_life_drain_x
timer 3

On=@UnEquip
cont.events -e_life_drain_x
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
timer 2
SRC.STR=+(-3 -5)
EFFECT_ID=i_fx_curse
EFFECT=5,10
return 1


[function lifedrain]
events +e_life_drain_x
return 1

[EOF]

[signature][hline]Sindarin Resurrection
Only Power Gaming Only Action

[Bu mesaj Tcpip tarafından 01 Şubat 2005 01:45 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kendimce herkezin bir ostr gibi bir tagı olsun adamın strsi burada kayıtlı osun

[events e_stremen]
On=@hit
if ( > 24)
if (rand(5) == 1)
if !()
src.newitem i_strmaster
src.act.equip
endif
src.str -5)
else
src.str 20
endif

[itemdef i_strmaster]
bla
bla

on=@timer
src.str
remove

[signature][hline]Sindarin Resurrection
Only Power Gaming Only Action

[Bu mesaj Tcpip tarafından 02 Şubat 2005 03:48 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
wildpervert, 02 Şubat 2005 03:10 tarihinde demiş ki:
scriptsel olarak pek bişey göremedim ama yazım hataların var.
if (( == q_rop_ld)
fazladan parantez açılmış mesela bunun gibi şeylere dikkat et tam bakamıyorum gece gece .. bunları iyice incele sonra tekrar gel :)


sorun parantezler değil isterse 22 tane açsın diğer tarafta kapattığı sürece script hata vermez , bu tur şeyler döngüyü etkilemez . Ama kaç tane açtıysa kapatmak zorunda .[signature][hline]| Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !! |
--------------------------------------------------------------
Evrende bir toz bile sayılamayacak ufaklıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz . Aklımıza güvenelim
--------------------------------------------------------------
| Sahip olduğun gücü asla gösterme !
|
| CARPE DİEM|

[Bu mesaj Black_Lupin tarafından 02 Şubat 2005 03:31 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sanırım yavaş yavaş ilerlesek ii olacak

yüüzüğü yaptık bunda problem yok. problem yaptığım yüzzüğü kullanan birinin damager verdiğinde hitsin yanı sıra str yide düşürmesini sağlayacak bi event.

1. Bu bi yüzük bir silah değil "on=@damage" yapmıyor. bunun yerine herhangi birisi birine damage verdiğinde elinde bu yüzzüğün olup olmadığına bakıyor. eventi ööle işletiyor. (çok lag yapacak galiba daha ii bi fikri olan varsa açığım )


if (( == t_weapon_sword) // olunca çalışması lazım
if (( == q_rop_ld) // olunca çalışıyor mu çalışmıyor mu çözemedim. yada birinin bunu kullanıp kullanmadığının tespiti için başka yol var mı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

biraz daha kastım son hali bööle hata göremiyorum ama gene bi b.kluk var çalışmıyor. bana göre hata
said:
on=@damage
IF (> = 1)

bölümünde ama yerine ne yapacağımı bulamadım ???
help plzzz.



said:

// Magical Quest Items
// Rings Of Power


// Life drain


[ITEMDEF q_rop_Ld]
DEFNAME=q_rop_Ld
ID=i_ring_gold
NAME=Magical Power Ring
skill=Wrestling
weight=1

ON=@Create
COLOR=00790
ATTR=attr_magic
TYPE=t_jewelry




ON=@CLICK
MESSAGE a
IF (&(attr_identified))
MESSAGE [ Life Drain ]
else
Message [ Unidentified ]
ENDIF
RETURN 1

On=@dclick
equip


On=@Equip
if ( < 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Wrestling yeteneginiz yeterli degil...
unequip
endif

if ( < 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Tactics yeteneginiz yeterli degil...
unequip
endif

if ( < 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Magery yeteneginiz yeterli degil...
unequip
endif

if ( < 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Evaluat Inginteligent yeteneginiz yeterli degil...
unequip
endif

if ( < 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Meditation yeteneginiz yeterli degil...
unequip
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Macefighting yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Swordsmanship yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Fencing yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Parrying yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Archery yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
endif

else
equip
src.tag.drainlife=1
endif


On=@UnEquip
src.tag.drainlife=0


CATEGORY=Magical Quest Items
SUBSECTION=Rings Of Power
DESCRIPTION= Life Drain


// Life Drain Event



[EVENTS e_lifedrain]
on=@damage
IF (> = 1)
src.damage={3 5}
src.skill fail
scr.newitem m_lifedrain_1
src.act.equip
scr.newitem m_lifedrain_2
src.act.equip
src.act
if ( < 15)
mana 0
else
mana ( - 15)
endif
sysmessage @33 you suck ' life.
return 1
endif




[itemdef m_lifedrain_1] // str yi eski haline getirmek için önce kaydetsin.
name=Life Drain
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special






On=@Equip
if (> > 0) || (> > ) // 0'a eşitse veya str den büyükse demekki kayıt tutulmuş
unequip
endif
else // yoksa
MOREX= // stryi kaydetsin
timer 20 // 20sn. yeterli




On=Timer
timer 1 // bitsin artık bu çile
SRC.STR=>
sysmessage @33 Büyünün etkisi geçer



[events e_life_drain_x] // ölüm gelmiş mekâne baş ağrısı bahane
On=@Death
findid.m_lifedrain_1.remove // str kaydına gerek kalmadı
findid.m_lifedrain_2.remove // bunuda sil benden olsun
SRC.STR=> // str yi eski haline getir
MOREX=0



[itemdef m_lifedrain_2] // str yi düşürmek için
name=Life Drain
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
if
SRC.STR= 40 // yazıktır 40 hp'ye kadar bassın bandaj içsin heal çok acımasız olmayalım.
return 0
else
SRC.STR=+(-2 -5) // 3 - 5 emsin işte allah ne verdiyse
EFFECT_ID=i_fx_curse // efect'te versin a.q.
EFFECT=5,10
return 1
findid.m_lifedrain_2.remove // işini bitirsin sktirsin gitsin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[spo1=yeni hali]
// Magical Quest Items
// Rings Of Power


// Life drain


[ITEMDEF q_rop_Ld]
ID=i_ring_gold
NAME=Magical Power Ring
weight=1


ON=@Create
COLOR=00790
ATTR=attr_magic
TYPE=t_jewelry



ON=@CLICK
MESSAGE a
IF (&(attr_identified))
MESSAGE [ Life Drain ]
else
Message [ Unidentified ]
ENDIF
RETURN 1

On=@dclick
equip


On=@Equip
if ( < 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Wrestling yeteneginiz yeterli degil...
unequip
Return 1
endif

if ( < 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Tactics yeteneginiz yeterli degil...
unequip
Return 1
endif

if ( < 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Magery yeteneginiz yeterli degil...
unequip
Return 1
endif

if ( < 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Evaluat Inginteligent yeteneginiz yeterli degil...
unequip
Return 1
endif

if ( < 98.0)
src.sysmessage Bu yuzzugu kullanmak icin Meditation yeteneginiz yeterli degil...
unequip
Return 1
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Macefighting yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
Return 1
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Swordsmanship yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
Return 1
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Fencing yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
Return 1
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Parrying yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
Return 1
endif

if ( > 00.0)
src.sysmessage Archery yetenegi olanlar bu yuzzugu kullanamaz.
unequip
Return 1
endif

else
equip
src.tag.drainlife=1
endif


On=@UnEquip
src.tag.drainlife=0


CATEGORY=Magical Quest Items
SUBSECTION=Rings Of Power
DESCRIPTION= Life Drain


// Life Drain Event



[EVENTS e_lifedrain]
on=@hit
IF (> = 1)
src.damage={3 5}
src.skill fail
scr.newitem m_lifedrain_1
src.act.equip
scr.newitem m_lifedrain_2
src.act.equip
src.act
if ( < 15)
mana 0
else
mana ( - 15)
endif
sysmessage @33 you suck ' life.
return 1
endif



[itemdef m_lifedrain_1] // str yi eski haline getirmek için önce kaydetsin.
name=Life Drain
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special


On=@Equip
if (> = 0) || (> > ) // 0'a eşitse veya str den büyükse demekki kayıt tutulmuş
unequip
endif
else // yoksa
= // stryi kaydetsin
timer 20 // 20sn. yeterli


On=@unEquip
SRC.STR=>
sysmessage @33 Büyünün etkisi geçer
=0


[events e_life_drain_x] // ölüm gelmiş mekâne baş ağrısı bahane
On=@Death
findid.m_lifedrain_1.remove // str kaydına gerek kalmadı
findid.m_lifedrain_2.remove // bunuda sil benden olsun



[itemdef m_lifedrain_2] // str yi düşürmek için
name=Life Drain
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
if
SRC.STR= 40 // yazıktır 40 hp'ye kadar bassın bandaj içsin heal çok acımasız olmayalım.
return 0
else
SRC.STR=+(-2 -5) // 3 - 5 emsin işte allah ne verdiyse
EFFECT_ID=i_fx_curse // efect'te versin a.q.
EFFECT=5,10
return 1
findid.m_lifedrain_2.remove // işini bitirsin sktirsin gitsin




[EOF]
[/spo]


on=@damage on=@hit olu timer kısmıda düzeldi. normal bi silaha ekledin mi çalışıyo ama yüzzük olunca işlemiyo



Değiştirme smiley iptali

[Bu mesaj macroman tarafından 05 Şubat 2005 17:26 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...