Mayhem Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 selam. eşim bir şirkette 12 aydır çalışıyordu. 31 aralık tarihinde firma ofisi falan tamamen kapattı. içeride kalan aralık ayı maaşı ve tazminatı var. 2.5 aydır da bir türlü alamadı. şirket sahibi bu konuda sürekli oyalayıp duruyor. bu konuda ne yapabiliriz, nereye başvurabiliriz? sgkya şikayet etsek nasıl oluyor? yardımcı olabilecek biri var mı?
Dragonfire Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 birazdan uzmanları gelir ama noterden ihtar çektirmekle başlayabilirsin. o tarihten itibaren temerrüt faizi işlemeye başlıyor.
pascalnouman Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 aynen noterden ihtarname cekmen yararına olacaktir
Mayhem Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 kime çekeceğiz peki asıl mesele o. şirket sahibine mi? ortalıklı bir şirketti gerçi
dana22 Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 abi basligi yazdigin zaman gugila bir suru sey cikiyor.. var bir suru sey..
Suark Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 ihtar cektiginde yatirir zaten hemen. avukat arkadasin vs var mi hic? ondan rica ediver
dana22 Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 Mesaj tarihi: Mart 16, 2016 kabaca hatirladigim kadari ile is yerinin kac kisilik oldugu..ne kadar calisildigi ..bildirimin yazili yapilip yapilmadigi ..fesih sebebi olarak ne gosterildigi..ihbar suresi vs vs onem tasiyor..
Öne çıkan mesajlar