Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Adam kazıklıyolar. DİKKAT!


Mydonose

Öne çıkan mesajlar

3 ay önce 110$+KDV ye aldığım LG SUPER MULTU DVD8x Rewriter 2 ay sonra bozuldu. ürünü hemen hemen 15-20 kere kullanmıştım.

aldığım mavi bilgisayara götürdüm ve 10 gün içinde bana dönüceklerini sölediler.

15 gün oldu telefon açtım lakayit bi sesle
-Ürününüzle ilgili mail adınızmı?
-Hayır 10 gün içinde haber vericeğinizi sölediniz ama hiç bişi gelmedi
-Ürününüz gelirse biz size haber veririz
diyip telefonu kapadılar. iyi dedim bişi demiyim

20 gün oldu mail attım. ürün gelince biz size haber veririz dediler.

28 gün oldu tehtid maili attım.

"İyi Günler


Yaklaşık 27 gün önce teslim ettiğim arızalı LG SUPER MULTI DVD WRİTER'dah bi ses seda çıkmadı? ürünüm 27 gündür arızada ve bir çok işimi aksattı. 3 gün içinde bir haber çıkmazsa tüketici kanunu yasasına göre Ürünün yenisini yada denk modelini bana vermekle yükümlüsünüz.

Lütfen bu konuya dikkatinizi çekin."

aradan 10 dakka geçmeden cevap geldi:

"Sayın Müşterimiz;

Arıza servisimize bırakmış olduğunuz ürününüz hazırdır. Size verilen ARIZA TAKİP FORMU ile ürününüzü teslim alabilirsiniz.

Firmamızın Arıza Servisi hakkındaki düşüncelerinizi [email protected] adresine iletebilirsiniz
"

dün gittim maviye takip formumu verdim. önüme dvd writerı koydular ve
-Ürünü upgrade olmuş 25$ ödiyceksiniz
-Anlamadım?
-Sizin ürününüz 8xti bu 12x
-Banane? Ben ürünü upgrade olsun die vermedim. arızalandığı için verdim.
-8x hiç bi yerde kalmamış. 12x yolladılar bununda fiyat farkı var.
-Bu benim problemim değil ben 5 kuruş para vermem. Daha önce Philips 48x writerım bozulmuştu 52x le ücret almadan değiştirdiler
-Firmadan firmaya değişiyo. UFOTEK farkı alıyo
-Lütfen ufoteki arayın yetkiliyle görüşücem
-Onlar şimdi kapatmışlardır.(saat 17:45 gün cuma)
-O zaman bana bi telefon verin ben onlarla yarın görüşücem

biraz nazlanarak telefonu verdiler. ve ürünü almadan sinirli şekilde eve döndüm.

bu sabah UFOTEKi aramadan önce şöle siteleri dolaştım. Hem mavide hem ufotekin sitesinde hem 8x hemde 12x satışı devam ediyo. ve aralarındaki fiyat farkı 6$!!
UFOTEKİ aradım. durumu anlattım ve bana teknik servisin cumartesi günü kapalı olduğunu pazartesi aramam gerektiğini sölediler. Net bir şekilde Tüketici haklarına başvurucağım konusunda tehtid ettim ve telefonu kapadım.

30 dakka geçmeden nasıl buldularsa cebimden beni aradılar. ve maviyle konuştuklarını 17$ karşılığında ürünü alabilceğim sölediler. Ben tekrar kabul etmedim ve böle saçmalık olmiycağını söledim. kesinlikle ekstradan bi para ödemiyceğimi eğer 8x bulamazlarsa alım bedeli olan 110$ +kdv yi ödemekle yükümlü olduklarını belirttim. onlarda 3 ay geçmiş üründen değeri düştü dediler. O zaman tüketici kanunu incelemeleri gerektiğin ve bunun benim hakkım olduğunu söledim. Konuşan bayan tüketici haklarını bilmediğini ama onlara anlayış göstermelerini Philips cdwriterın 48-52x arasında çok fiyat farkı olmadığı için diğer firmanın ücret almadınığını ama LG 8x le 12x arasında fiyat farkı olduğunu ve benim internetten bakmış olduğum fiyatların YANLIŞ OLDUĞUNU, ve en kısa zamanda düzelttiriceğini söledi.

pazartesi günü onları arıycağımı ve teknik servisiyle konuşucağımı olmazsa müdürleriyle oda olmazsa Tüketici haklarını başvurucağımı belirterek telefonu kapadım.


sonuç olarak böyle rezillik olmaz. herkes bunu okusun ve aklında bulunsun. hakkınız yedirmeyin. insanlar garanti kapsamındaki üründen bile kar etme amacındalar. bide utanmadan 25$ ı 17$ a indirdiğini sölüyolar. bu kadar olmaz. sakına başınıza böyle bişi gelirse eliniz bağlı şekilde para ödemeyin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şerefsizlik işte kardeşim sonuna kadar haklısın. Belki gariplerim alırken garantisi alıyorda satmak için bozulmaz güvencesiyle 1 yıl garanti veriyor. kim bilir vardır bi döngüsü ama senden para istemeleri aptallık her türlü zararda cıkacaklarını düşünememişler. Bazen böle durumlarda parasını verip uğraşmamak en güzeli.Ama vaktin warsa sömür herifleri üstüne para al :)[signature][hline]You run, never stop, got to win, got to run till you drop
-Aeris-, 15 Ocak 2005 09:53 tarihinde demiş ki:
Spastikmisin dostum ya?
Bi defol...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bende oyun alıyorum bozuk cıkıyo ama götürünce herkesde calıstı daha once hic boyle bir sikayet olmamıstı oyunla ilgili deyip almıyolar aslında korsan oyun sattıklarını soylesem zabıtalara ohh iyi olur serefsizlere[signature][hline]cok yakısıklı biriyim!!!!

[Bu mesaj freedomcomeback tarafından 29 Ocak 2005 13:45 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kimse hakkini aramayip koyun gibi ne derlerse yaptiklari icin herkes kaziklamaya calisiyor, aslinda tum turk milleti tuketici haklarini bilip ona gore davransa bir haksizlik oldugunda geregini yapabilecek bilgiye sahip olsa hic bir sirket bu yollara basvuramaz.

en iyisini yapmissin, pazartesi gunu sana urunu istedigin sartlarda vereceklerine eminim, cunku hicbir sirket tuketici haklari dernegiyle papaz olmayi goze alamiyor.[signature][hline]taze bitti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mydonose tebrik ederim, keşke herkes senin gibi olsa. herkes hakkını arar hale gelse, hayat hepimiz içn o kadar kolaylaşacak ki.

1$ bile kaptırmayın arkadaşlar. hakkınızı sonuna dek almaya çalışın. Sadece vererek hayatta hiçbir yere gelemezsiniz, yeri geldiginde almasınıda bilmek gerekir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Harika yapmissin.
Sakin geri adim atma abi[signature][hline]UO - Penthesilea, Archer Mage of Metalon
SWG - Ealos Tsaark, Bounty Hunter of Bounty Hunter Association
WoW - Penthesilea, Night Elf Hunter of Anatolian Sunrise
freddy12, 01 Temmuz 2003 00:00 tarihinde demiş ki:
yaw bana secound of age var dedıler oside emımız olamdına serveıs lerınge gesteır odlunu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bende bu aralar dvd rom almayı dusunuodum :)
walla başıma hiç bi zaman öle bşi gelmedi.gelirsede herturlu şeyi yaparım hatta ustune para bile alırım adamlardan[signature][hline]"Far away is a place where I hide
the truth that have to be locked away"


[Bu mesaj Diablo tarafından 29 Ocak 2005 13:54 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iyi bilet kesmişsin, beş kuruş verme abicim eşek gibi değiştirecekler onu.

ha yine seni uğraştırdıkları yanlarına kalacak belki ama onu da net ortamına yazarak cezalandırmış sayılırsın.

beter olsunlar.bi içimiz rahat hardware alamıyoruz ya şaka gibi.[signature][hline]kaçın! burizası var!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.
Garanti süresi içerisinde sık sık arızalanması sonucu maldan yararlanamamanın süreklilik arzetmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması hallerinde, tüketici, malın ücretsiz olarak yenisi ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı bu talebi rededemez. Tüketicinin bu talebine karşı satıcı, bayi, acenta, imalatçı-üretici ve ithalatçı müştereken ve müteselsilen sorumludurlar.


....bu malları satıcı firmaya geri vererek değiştirilmesini veya ödediği bedelin iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini ya da ücretsiz olarak tamirini talep edebilir.Tüketici bu taleplerden herhangi birisini tercihte serbesttir. Satıcı tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.Ayıplı maldan ve/veya ayıplı malın neden olduğu her türlü zarardan dolayı tüketiciye karşı satıcı, bayi, acenta, imalatçı-üretici ve ithalatçı, müştereken ve müteselsilen sorumludurlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vermezlerse lan parti ekibi cümleten ziyaret ederiz maviyi,

aptal aptal donanım yaptırırız 60 kişi bir anda sanki alacakmış gibi sonra kapıda normal müşteriye kazıkçı bunlar efendim karşıda ki vs daha iyi deyip lan parti 2 ye gideriz.

60 kişi olduğu için gık çıkaramazlar :p

şaka bir yana acıma mydonose diyorum başka birşey demiyorum.[signature][hline]sonunda yeniledik. , NMN

lord_elvyn, 12 Kasım 2004 20:06 tarihinde demiş ki:
artik patideki abazalardan korkmaya basladim...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Helal olsun valla gerçi bu tür kazıklamalar sadece bilgisayar konusunda da değil heryerde geçerli. Hatta bizim vergilerimizle çalışan bir takım kuruluşlar bile birazcık rüşvet almak için türlü türlü maymunluklar yapıyorlar. Gerçi onları korkutmak biraz zor ve birazda yürürek ister ama kolluk numaralarını istediğiniz zaman gıkları çıkmıyor.
Geçen gün buna benzer bir olayda benim başıma geldi. İstanbul-Adana uçağıyla Adana'ya gidecektik ama sağolsun Bayram trafiği, uçağı kaçırdık neyseki yolda hava yollunu arayıp biletleri iptal ettirdim. Havalimanına gidip hem iptal olmuş biletleri parasını almak hemde başka bir uçakla Adana gidebilirmiyiz diye bakmaya gittik. Otopark yerine havalimanındaki girişe arabayı bıraktık (kardeşimi arabada bıraktı eğer polis fln gelirse arayacaktı) İşimiz bittikten sonra (ertesi güne bilet bulabildik.) arabaya gittik. Annem tam motoru çalıştırdı ki bir polis arabanın yanına geldi. Ehliyet ruhsat istedi. Ben arkadaki arabalara baktım hepsinin şöför mahlini boştu ve insanlar bekliyordu içlerinde. Neyse havalimanın da gidiş'ın kısmından tam ayrılırken köşede bir bekçi kulubesi vardır, polis bizim oraya gitmemizi ve kendisinin geleceğini söyledi. Kulubede annem olayları anlattı belki 30 kere ama bizim polis ne annemi dinledi nede zabıt tuttu sadece belgelere baktı, orta yolu buluruz fln gibisinde bişi dedi(rüşvet)
Annem zaten sinirleri gergin gözlerinen yaş gelince bende dayanamadım ve polisten kolluk numarasını istedim işte ondan sonra polis olacak ib.. hemen bütün evrakları geri verdi kem kümlere başladı neyse rüşvet vermeden herşeyi hallettik. Merak ediyorumda eğer ben o ib.. 'nin kolluk numarasını istemseydim neler oldu?[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mavi Donanım'dan boyle bir sorun çıkacağını sanmam keza 20 den fazla bilgisayar aldım ve aldırdım oradan.. Aynı şekilde bozulan bir ürünün yenisi kalmamışsa bir üstünü ücret talep etmeden değiştirirlerdi..

Sorun onlarıda aşmış ki, ufotek te patlamış bu yüzden olabilir..[signature][hline]AAL'05
Troil, 26 Ocak 2005 01:37 tarihinde demiş ki:
10k postlu madalyalıya veriyorum !
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya abi harbiden rezillik bu ya ne demek abi 6$fark için 25$ fark istemek hani tam anlamıyla şerefsizlik bu ya[signature][hline]Uzaklardan bir yerlerden bir çığlık duyarsanız bilin ki o çığlık ümidini yitirmiş birinin çığlığıdır o yüzden siz siz olun ümidinizi kaybetmeyin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yalan söylediğimi düşünenler için tamir fişini scanledim ki insanlar şüpheye düşmesin



kırmızıyla önemli alanları işaretledim.
Mavi bilgisayar logosu
Teslim ettiğim ürün
Teslim tarihi

ve en önemliside o konuşma esnasında bahsettiğim gibi UFOTEKin telefonunu istemiştim. mavinin teknik elemanıda kağıdın üzerine yazdı. hatta kimle görüşmem gerektiğinide yazdı. altınada 12x ve 25$ ıda hatırlatma babında yazdı.

umarım artık aklınızda şüphe kalmaz.

bu arada silinen bölümde telefonum yazıyodu. onuda kendim için sildim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...