Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2016 ya cuma akşamı akkliden akksiz pakede geçtim sürekli yaptığım şey ama hata oldu herhalde germiş gözükmesine rağmen halen eski paketi kullanıyorum ve fatura 3 gündür 2 kat pahalı paket için yazmaya devam ediyor tabii :] yeto müşteri hizmetleri kayıt almak dışında bir şey yapamıyor 40 kere aradım. bana bi yardım ediversin biri :( hayır faturayı dert etmiyorum zaten dandik internete 150 tl veren sallamıyordur yani di mi. ama min. 8mbit'e o kadar alışmışım ki yıllardır öldürecek bu yavaşlık Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Ocak 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2016 biraz halimizden anla kıhkıhkıh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Ocak 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2016 bu arada 4440375'i aradıysan onu boş ver, sana en yakın olan müdürlüğü ara bilişim bölümünü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Ocak 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2016 SOL a geç en azından orda yardımcı olauyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 19, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 19, 2016 halen yapmamışlar ne kadar zor olabilir lan bunu düzeltmek 4 gün oldu akiki ttnet ya, en yakın tarabya müdürlük var adamlar açmıyor telefonu aheuuhsda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 bugünde yapmamışlar btk'ya şikayet etcem şimdi https://sikayet.btk.gov.tr/ bu ne olm nasıl yaptırtcam bunu yav. demekki ttnette problem çıkınca böyle oluyomuş 128kbit adsl zamanlarından beri sorun çıkmamıştı şansa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 abi sana da müstehak bi yerde, oyuncak gibi oynanır mı ttnet tarifesiyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 145 yerine 120 veriyom böyle hem de 10 15 gün 16mbit kullanıyorum 8 yerine.. olanak varsa niye yapmayayım lan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 çünkü ttnet. bi yerde bozulacak illa ki :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 o bozulursa digerleri coker.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 abi çok güzel gidiyodu işte acaba her ay böyle yapmayayım diye bilerek mi sabote etti şerefsizler asd. ayın son günü akksizden akkliye geçiyorum yine, keşke o zaman bozulsaydı akksizde kalsaydım yanlışlıkla, 1 saatte çözülürdü iş ak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grego Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2016 çare https://www.superonline.net/kampanyalar/fiber-kampanyalari/akksiz-super-paket-kampanyasi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 21, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 21, 2016 Fiber olsa mal miyiz ttnette suruncez hatta kablo olsa ona bile ok ama sadece adsl2 mevcut onun icin de baska ispla ugrasmaya degmez. Demin aradi yapmislar bu arada evde degilim bakamadim ama hadi ins 3mbitten kurtulcaz aksama Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 21, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 21, 2016 Yalniz 24 ay 99tlden 25mbit kotasiz ruya gibi bi sey la. Keske her yerde olsa altyapi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pulkas Mesaj tarihi: Ocak 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 21, 2016 boyle durumlarda bagli oldugunuz mudurluge gidip oradaki teknik sorumluyla direk muhattap olmak daha dogru. tl/dr yukarida. oturdugum yerde internet kullanan bilincli kullanici sayisi cok az.oyle olunca internet koptugunda musteri hizmetlerini arayip baglanti koptu ne zaman gelecek diyince zaman veremiyolar.hatta baglantinin kopma sebebini bile bilmiyolar.mesai saatleri icinde mudurlukte teknik ofisi ariyorum.durumu bildiriyorum.baglanti gece kopmus.bazen ustunden 1 gun gecmis adamlarin o bolgeye internet ulasmadigindan haberleri yok. gecen telekom mudurlugundeki saha elemanlarindan biri oyle favor olsun diye birine internet bagliyo bizim hatlarin oldugu kutudan.benim baglantiyla komsunun baglantisini alip internet olmayan bi porta tasimis sigirin evladi.bundan telekomunda haberin yok.teknik ofisteki sorumlununda.mudure kadar cikip durumu anlattim.geldiler cozduler ama bunu yapan elemana bi halt olmadi.adam kafasina gore kimseye haber vermeden gelip baglantilari heder etmis.tamire gelen ekipteki elemanda kutudaki baglantilari anlayamadi.o da tam bir sigir.gidip yasli bi eleman aldi geldi.o adam 5 dakkada cozdu isi.yeni internet baglanan adamin internetini kopardilar bu esnada.o adama ne olacak dedim.basinin caresine bakacak oyle mudurlukten habersiz kimse is yapmayacak falan filan diyip gittiler. o kutudaki boardlardan biri yandi sanip ankaradan ekip geldi.4 gun internet yoktu.4. gun zaman ayirip tesrif ettiler.problem ankaradaymis.sabahtan aksama kadar kutunun altina ustune getirip aksama bunda problem yok diyip gittilerdi.problem merkezdeki yazilimdaymis. bu problemlerin alayini mudurluge ilk elden intikal ettiren kisiyim.adamlari sevmiyorum.ama bi iletisim noktasinda bulusabildigimiz icinde boyle idare etmek zorundayim.arizayi bunlara bildiriyorum.444 0 375 de ariza tipini degistiriyolar.once munferit ariza kaydi aliyolar.evinizin tesisati modem cart curt diye.diyorum bu munferit degil.buradaki isleyisten kaynakli genel bir ariza ve buradaki mudurlugun bundan haberi yok.birazdan ariza tipi degisecek gorursunuz diyip mudurlugu arayip ariza tipini genel arizaya cevirtiyorum. problem cozuldukten sonra bizzat bolge telekom mudurunun probleminizi cozduk yasattigimiz sikintidan dolayi ozur dileriz bi kontrol edermisiniz diye aradigi zamanlar oldu.adamlarin aslinda bana maas baglamasi lazim. su telekom genel anlamda duzgun calissa genel mudurluge bu durumu aksettirmek isterim aslinda.boyle rezalet bir isletim duzeni olamaz.herkes ciftci ve herkes ciftci kafasiyla teknolojiye yaklasiyo.egitim seviyesi cok dusuk.bazen boyle arizalarla ugrasiken basima bi is gelecek diye korkuyorum.lan sen niye burada bize is cikariyosun internet yoksa ac televizyonunu otur diyip tehdit edebilirler yani.neyse ki o derece bi cehalete maruz kalmiyorum. herkesin internetine kimseler karisamaz. X( benim eyyorlamam bu kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 21, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 21, 2016 isim gucum var abi gidip onla mu ugrascam. Mudurluu ariyorum mesai saatimnde adamlar telefonu acmiyor ehhuah. Tam ciftcilik yapiolar hakkat Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar