Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

HP USA


asinanyavuz

Öne çıkan mesajlar

Her zaman yerecek değiliz ya firmaları iyi kısımlarını da yazalım...

Bende bu aralar Asterisk ten dolayı bir Linux merakı var. Gerçi göçerttim yeniden kuracağım ama (çözümünü bilmediğim için :)) olsun.

Bakalım eski bir linuxa sahibiz (RH9). Ve printerımın driverı yoktu RH 9 da tanımlı (HP PSC 1315 All-in-One). Sitesine baktım yok. Sonra geldik Support kısmına. Bir baktım chat with online technician. Bastım aaa karşıma Hello Ahmet, My name is Solomon. Welcome to HP Care bilmemne dedi :)

Bu şekilde sordum. Çıkarttılar buldular. Ve sorunumu çözmüş oldum...

Teşekkür ediyorum buradan duyarlılıkları ve müşteri memnuniyetine verdikleri önem için... (HP Türkiye'nin kulağına küpe olması dileğiyle...)

PS: Tek kötü yanı chatin refresh based olmasıydı :) E o kadar kusur kadı kızındada olur :)[signature][hline]Amor omnia vincit.
Cogito, ergo sum.
Dabit deus his quoque finem.
Damnant quod non intelligunt.

Bilinçli INTERNET Kullanıcısı için ELELE!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hp us supportla gecen sene 2 ay bogustum ben laptopi gonderdim bide yapilmamis aleti bana geri gonderdiler
ayrica telefon actiginizda hintliler cevap veriyo cunku yardim merkezi hindistana yonlendiriliyomus
allahim kafayi siyiriyodum herifler papagan gibiler nefret ettirdiler[signature][hline] Ya ya ya coco jamboo Ya ya yeah
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hp.com da support&drivers a gir. Ürün kodunu soracak ürün kodunu yaz. "See support and troubleshooting information" ı seç ara ürününü çıkınca tıkla o sayfaya gir Features & Alerts de yazıyor...[signature][hline]Amor omnia vincit.
Cogito, ergo sum.
Dabit deus his quoque finem.
Damnant quod non intelligunt.

Bilinçli INTERNET Kullanıcısı için ELELE!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla ben iki gün önce AiO'lardan biriyle ilgili sorun yaşadım. support linklerine basmaktan canım sıkıldı.

önce ürününüzün modelini seçin
şimdi markası
şimdi de kaç renkli olduğunu
şimdi de ne zaman aldığnızı
şimdi de yaşınızı
şimdi de birşeyler yazın bu kutuya
şimdi iki tur atın
şimdi şimdi
şimdi bekleyin
şimdi şimdi
...

chat bölümüne ulaşamadım ben. sen o başarıyı sergilediğin için seninle ilgilenmişler.[signature][hline]en ince yerim bileğim..!?!
şakası bile komik.. (kendisini sen düşün)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

rezalet bence cok agir bir cumle olur compaq&hp birlesmesinden sonra (a.k.a New HP) bazi problemler yasandi garantiya gonderilen urununuzun garanti kapsaminda olmadigi soylemesi vs. ama hp bana gore herzaman icin musteri desteginde bana gore biraz daha iyi geliyor ozellikle ibm e gore web sitesinde bence en iyi destegi bulabileeginiz firma hp(hic eski model bir ibm notebook driverlarini sitesinden indirme gafletine dustunuzmu?)
herkesin dusuncesi kendinedir ama HP turkiye ile ilgili hicbir sorunum olmadi olan sorunlarida gerekli baglantilari saglayarak rahatca cozumleyebildim ben seviyorum Hp yi..[signature][hline]Nothing
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben yasadiklarimdan dolayi bencelere girmiyorum direk rezalet diyim hatta
turkiyedede supportlarini aradim ordada verdikleri servis numaralarindan biri pedikur salonu cikti
diger aradigim adamsa niye verdiler sana bu numarayi diye bana soru soruyodu trajik komik...ama sonunda biraz konusunca amerikadan aldigim aleti turkiyede tamir ettirebildim.

ibm musteri konusuna gelince en basarili firmalardan biridir.. sahsen kullanmadim ama bu sekilde un yapmis bi firma gerci onlarda bilgisayar satmaktan vazgectiler...[signature][hline] Ya ya ya coco jamboo Ya ya yeah
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...