Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dishonored 2


HellHound

Öne çıkan mesajlar

hikaye o kadar vasat ki oyun ilgimi koruyamadı. Gerçi clockwork mansion'a girmeden hemen önce başladım ama boğulacak gibi hissediyorum yani o derece oynayasım yok. Aynı hikaye c/p yapsalar yeriymiş.

Bir de sanırım çoğu kişinin aksine ben açık, geniş alan olayını sevemedim. İlk oyundaki dar alanlar falan bana daha keyifli bir oynanış sunuyordu. Daha çizgisel olduğu için sanırım. İşe güce karışınca stealth kasıp saatlerce oyun oynamak zaten zor, bir de açık dünya gibi olunca iyice uzamaya ve yormaya başladı. Lise yıllarımda yaz tatilinde çıkacaktı üfff sömürürdüm
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...
Yeni yama ile . . .

Quick-Access Wheel: Select whether selecting gear slows down time or happens in real-time.

Enemy Perception: Choose between three speeds at which enemies will detect you.

Enemy Overheard Perception: Select between three levels of how perceptive enemies are of those above them.

Lean Visibility: Decide whether enemies can't see you when you're leaning, can slowly make you out, or spot you straight away.

devamı.

Constrained Leaning: Turning this on mean you can only lean half as far.

Sleep Dart Toxin Speed: Three different speeds at which sleep darts can take effect.

Footstep Noise: Three levels determining how much noise you make by walking.

Search Persistency: Three levels dictating how long enemies will pursue you upon being alerted.

Reinforcements: Three options for how many guards you want to respond to alarms.

Health Regeneration: Two options for how much health is replenished from food.

Enemy Damage: Three options for how much pain enemies inflict.

Group Attack: Three options for many enemies will attack at the same time.

Attack Frequency: Three settings the speed at which enemies attack you.

Ranged Accuracy: Three options for how accurate enemies are from afar.

Enemy Bravery: Three settings for how likely enemies are to panic during combat.

Mana Replenish: Decide whether your mana will automatically replenish once drained.

Ammunition Quantity: Three options for how much ammo you can hold.

Elixir Speed: Three settings for how quickly you replenish health and mana.

Elixir Strength: Three options for how much health and mana are replenished by elixirs.

Chase Tenacity: Two settings for how long enemies will pursue you once in combat.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...