Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SWG'yi aldığınıza pişman oldunuz mu ?


cyclog

Öne çıkan mesajlar

Valla ben pisman olmadim almasaydim keske alsaydim acaba alsamiydim derdim, ama aldiktan sonra da elimizde patladi o ayri, dün gece de dansöz yarattım sıkıntıdan 1 saat oynadım gene baydı, ödeme tarihimi kontrol ettim ayın 8'indeymis ödenmiş olduğundan kapatmadım accountu bidahaki 8'e kadar...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi vermiyolar mi musteri servisini, once kendi forumlarinda ortaligi birbirine katarsin, sonra gidersin internette musteri haklari ile ilgili sitelerde kurumlarda ipliklerini pazara cikarirsin. oyle takmazlarsa boyle takiverirler birden. dinsizin hakkindan imansiz gelir.[hline]referanslar :
www.mizzah.com
www.tokaci.com(oscommerce customization)
turkiye.bookturkey.com
aaa bunu unutmusum pek severim: www.bookturkey.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pardon forumlara bakarsın araştırırsın dedinde burda bi iki eşitsizlikten ve eşitlikten bahsedicem

para>herşey (mmrpgde)

müşteri=para ise

müşteri>herşey olur

müşteri=istediğinin yerine getirilmesi problemlerine çözüm bulunmasi vs diye gider

hizmet>herşey olur o zaman

burda ikilem nerede unity
forumlara bakın diyorsun eğer ben oyunu oynuyorsam ve buna aylik belirli bir oranda para ödüyorsam mutlaka adam gibi bir cevabı 1 saat içerisinde almalıyım yani bu 1 saat içerisinde olmali isterse us saatlerine göre late night olsada cevap vericek kişi olmalı

ister bakarım offical foruma ister bakmam noob olabilirm hard gamer olabilirm 0dan anlatmaları gerekli bu sıfırdan anlatma orta düzey ve üst düzey oyuncuları bayabilir ama böyle olmalı verilen yardım hizmeti dediğin çok saçma foruma bak sonra yardım bekle...

shadowbane oynuyorum ve problemim olduğu zaman ccr olan kişiler oyun içerisinde genelde çıkmıyorlar oyun işleyişinde birşey olmasın fln diye yada tell atmıyorlar sizin dikkatinizi dağıtmamak için (genelde çünkü bazı problemlerde görünüp halletmeleri fln gerekebiliyor) ve max 45 dk içerisinda mail adresine ve care.ubi.com da accınıza cevap geliyor onu webden update edebiliyorsanız sorununuz devam ederse fln.

kisaca ben oyun oynuyorsam problemime 7/24 sınırsız ve sinirsiz hizmet almaliyim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende aldığıma pişman olmayanlarım. Ama zevk aldığımıda söyleyemem. Bu oyunda büyük potansiyeler olduğu belli ama şu an için gerçekten bu oyundan çok daha iyi olanlar mevcut ( SB, LS gibi). Hem içerik olarak hemde teknik açıdan hala çok büyük eksiklikler var.

Account bir sürede daha açık ama kısa sürede pek birşey değişeceğe benzemiyor.

Batu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...
Jedi olmaya aylarimi harcamayaydim birakmistim bile. Insan bi seye emek verince ayrilamiyor. Ultimadada evim birdenbire yokoldugunda ipne gmler yardim etmeyip baslarindan sallamislardi,tabii malin mulkun cogu evde olupda,o kadar emegin gidince,fittirip bunlara ana avrat saymistim,sehirlere kufurlu gm isimleri yazan mustangler felan acmistim,herseyi millete dagitip son altinida yere atarken banlanmistim! Eger istanbulda olsaydim hepsini sopayla dovmustum, allahtan baska sehirdeyim! Yani swgyi birakmam icinde boyle birseyin olmasi gerek.Ama tabii ultima swgye basarmi? basar :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

19 Ocak günü yani 2 gün önce hesabımı kapattırdım.

Ama aldığıma asla pişman olmadım, olmayacağım da. En azından SWG nin adam gibi zamanlarına yetiştiğim için mutluyum. ÖSS ayağına geç başlasam da, oyunun KOTOR a çevrilmemiş hallerini gördüm.

SOE kendi eliyle bir efsaneyi piç etti. SWG bana çok şey yaşattırdı, doğruya doğru ama böyle bir isim bu şekilde heba edilmemeliydi.[signature][hline]UO - Penthesilea, Archer Mage of Metalon
SWG - Ealos Tsaark, Bounty Hunter of Bounty Hunter Association
WoW - Penthesilea, Night Elf Hunter of Anatolian Sunrise
Xaer_Aloneheart, 18 Ocak 2005 22:33 tarihinde demiş ki:
adam okulda yemek yerken Dela'ya nefretle bakıyo. madalyası var diye.. böyle bi adam işte..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Gulay, 11 Eylül 2003 13:22 tarihinde demiş ki:
Selam,

Baska bir baslik altinda bu konuda birkac sey yazmistim, ama burada da deginmek istedim.

Ilk olarak boyle bir site olmasindan ve Turkiye'de yeni de olsa bu sekilde bir topluluk olusmaya baslamasi gercekten cok guzel bir gelisme.

Ben 1996 yilindan beri online oyunlar oynuyorum. M59, EQ, AC, AO, DAoC ve simdi de SWG. Bir cogunda beta kisminda dahil olmustum. Benim nacizane kendi tecrubem, oyunlar ciktiklarinda genelde tam olarak hazir olmuyorlar. Hele bundan sonra hic olamazlar, cunku pazar cok cetin.

SWG nin bu tarihte cikmasi tamamen AO2 ve Shadowbane ile iniltili. Aynen DAoC ciktigi zamen EQ;nun genisleme paketinden onceye cikartmasi gibi. Herkes pazarda birbirinden haberdar, ve kimin neyi ne zaman cikaracagi belli.

Basit bir hesapla EQ bugun yaklasik 500.000 Aboneye servis veriyor. onu takip eden bu tarz ikinci oyun DAoC ki onun satisi EQ'nun 15% civari. aylik abunelik parasi olan 12,95 ile carptiginizda ortaya zaten firmalara islak ruyalar gordurten bir gelir ortaya cikiyor.

SOE hem SWG hem de EQ nun sahibi. Arkasinda su an piyasadaki en buyuk maddi destek ve bundan daha onemlisi en fazla know-how'a sahip firma. Piyasanin isteklerini yada trendi belirliyor. Ben sahsen SOE birey olarak hoslanmasam da, soylediklerim bir noktada gercegi yansittigini dusunuyorum. DIkkat edilirse SWG de icerik, gelistirme, ve genel olarak concept aslen EQ da yapamadiklari amam piyasanin beklentileri. EQ2 ciktiginda ise icerik olarak SWG den daha gelismis olacak, ama zaten o zaman da SWG ayri bir kulvarda olacak. Sonucta eski zaman ve gelcek ile ilgili olarak 2 oyun ile SOE tum piyasayi hedeflemis durumda. Bunun yani sira bir de cikarttiklari FPS (planetfall) ile de o pazara da el atmis durumdalar.

Gecmise dogru bir yolculuk yaptigimda aklima piyasaa bulunan oyunlarin ilk halleri geliyor.

EQ - grafikler ciktigi sene icin bile berbatti, icerik cok zayifti, sinif dengeleri rezaletti. Simdi grafigi guncellediler, siniflar yerine oturdu, her sinifin grup icinde bir rolu oldugu gibi, buyuk capli mucadelelerde grup olarak basari esas alindi. Questler zenginlestirildi, (sayisi 10.000 leri buldu). tabi oyun concept olarak tamamen buyuk gruplarin belli bir hedef icin calismasi ve sonucda da NPC lerden dusen esyalarin kisilere dagitilmasi oldugu icin, ne kadar ekmek o kadar kofte hesabi, 2inci bir is gibi oynayanlari (hardcore) odullendiren bis sistem oldu. En son sanirim 6inci genisleme paketini yapmislardi. yani icerik inanilmaz genisletildi. SOnucda geriye bakildiginda 1999 EQ ile 2003 EQ arasinda dag gibi fark var, sanki 2 ayri oyun.

DAoC - Su anda adi cok gecen ve SWG ile karsilastirilan bu oyun ilk ciktiginda insanlar 5 gun sonra ben niye bu oyunu aldim dedirtecek kadar sac bas yoldurmustu. Siniflar inanilmaz dengesizdi. Yay kullanan bir kisi, bir digerini, bir atisda oldurebildigi gibi, bu isi gorunmez olarak yapiyordu (stealth- scout). yani zaman veriyorsun bir armsman yada buyucu sinifi bir karakter yapiyorsun, pvp de ise tek atislik bir omrun var, halbuku senin karakter lvl ve esya olarak maximum olmus. denge nerde??
Savaslar hep ayni yerde (emain) her gun kaleler el degistiriyor, insanlar pvp puan avina cikiyor, sonuc olarak ayni seyi her gun yapiyorsun. Trade skilleri= bu kisim daha komik. gunlerce ugrasip belli bir seviyeye geliyorsun, sonra herhangi bir mahzende bir npc senin hicbir zaman yapamayacagin kadar iyi armor dusuruyor. (yada silah). Buglar, Server crashlari, rollbackler, ne ararsan var. bunlari duzeltmeleri 6 aydan fazla surdu, ve sanirim hala bircok sey hebuz duzelmedi.

AO - oyun ilk ciktiginda 15 dakika online olana madalya vermeleri gerekirdi. missionlar tamamen linear, hic bir esprisi olmayan, oyun genelinde full bugli ve exploitlerin biri bin para olan bir oyundu. Bu oyle bir raddeye gelmisti ki, sonucda sirket, abonelerine (eski ve yeni) email atarak ' biz hata ettik, oyun hazir olmadan cikarttik, ama hatamizi anladik, telafi de etmek istiyoruz, gelin bizi bir kere daha deneyin' diyerek email atti. Tabi takdir etmek lazim, su andaki durumlari ile anlattigim zamandaki durumlari arasindan bir dagdan fazlasi var.

Bunlar 3 buyuk oyunun ilk ciktiklari zamanlardaki benim edindigim tecrube, ve su andaki halleri.

SWG icerik ve belli konularin dusunulmasi bakimindan cok orijinal bir concepte sahip, hata yokmu? tonla, eksiklik yokmu? tonla. duzeltilebilecekmi? serbest piyasa ekonomisnin en guzel tarafi da bu, rekabet ederek hayatta kalmak icin duzeltmek zorundalar, yoksa musteri = para kaybedecekler silinio gidecekler. ve SOE bunu yapmayacak kadar tecrubeli.

Siniflar arasi denge duzeltilecektir, gorevlere cesitlilik getirecelecektir, uzay caginda tas devrini yasatan bu ortamillaki degistirilecektir, arac, uzay savaslari konulacaktir. sehir kurma, daha pvp bazli oyun, factionolaylari illaki bir duzene sokulacaktir. Bunu da 6 ay gibi bir surede yapmalari lazim, arkalarindan onlari zorlayacak olan oyunlar gelmek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...