Fistan Mesaj tarihi: Ocak 5, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2015 napıcak baska kurdela mı baglasınlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Ocak 5, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2015 Simdi napicak dediginde isler degisiyor. Hangi urunleri sattiklarina ve bunlarin Turkiye'deki teknik servislerinin tavir ve tutumlarina veya kendi teknik servislerinin bunlarin hangilerine teknik servislik yaptigina bakiyor ancak genel olarak takinilan "kullanici hatasi diyip kakala" veya "hicbir sey yapmadan geri gonder nasil olsa 4.tura kadar RMA zorunlulugu yok" olmasa yogunluklari azalacaktir. Ayni sekilde acilmis/kullanilmis/geri iade edilmis urunleri yeniden paketleyip satacaklarina ayri "refurbished" fiyati ve ibaresi koysalar da bu urunler daha az tercih edilecegi icin gene teknik servis yogunlugu azalacaktir. Kurdela takmak yerine yurtdisindaki duzgun firmalarin musteri dostu tavirlarina yonelip kar paylarini biraz azaltsa bu firmalar daha hayirli olacaktir. Vatan'dan alinan malda veya verilen hizmette kalite beklemek sacmalik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar