Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

dandik prestige class


horacegoesskiing

Öne çıkan mesajlar

Initiate of Gai

Hit Die: d8.
Requirements
To qualify to become an Initiate of Gai, a character must fulfill all the following criteria.
Skills: Bluff: 8 ranks, Sense Motive: 8 ranks
Feats: Dodge, Mobility, Evasion, Improved Unarmed Strike
Class Skills
The Initiate Gai's class skills (and the key ability for each skill) are Balance (Dex), Climb (Str), Escape Artist (Dex), Jump (Str), Listen (Wis), Speak Language, Spot (Wis), Swim (Str), Tumble (Dex), Bluff (Cha), Diplomacy (Cha), Knowledge(Religion) (Wis), Concentration (Wis) and Sense Motive (Wis)
Skill Points per Level: 6 + Int modifier.


Level Base
Attack
Bonus Fort
Save Ref
Save Will
Save Special
1st +0 +2 +2 +2 Forgo, Swirve
2nd +1 +3 +3 +2 Uncanny Dodge, Sneak Attack +1d6
3rd +2 +3 +3 +3 Superior Feint
4th +3 +4 +4 +4 Sneak Attack +2d6
5th +3 +4 +4 +4 Extra Dodge,
6th +4 +5 +5 +5 Sneak Attack +3d6, Improved Uncanny Dodge
7th +5 +5 +5 +5 Intuition, Supreme Feint
8th +6 +6 +6 +6 Sneak Attack +4d6
9th +6 +6 +6 +6 Fell
10th +7 +7 +7 +7 Extra Dodge, Sneak Attack +5d6
Class Features
All of the following are class features of the Initiate of Gai.
Weapon and Armor Proficiency: Initiates of Gai gain no proficiency with any weapons, armor, or shields.
Forgo(Ex): An Initiate of Gai may drop his Imp. Unarmed Strike to provoke attacks of opportunity. If he does he gains +4 bonus to his AC against attacks of opportunity made by an opponent he declared his dodge this round. This bonus stacks with other similar bonuses.
Swirve(Ex): When an opponent he declared his dodge this round misses the Initiate of Gai in an attack of opportunity, Initiate of Gai may immediately follow up with an attack of opportunity. Opponent is denied his Dexterity bonus to AC.
Superior Feint (Ex): An initiate of gai may feint as a move action.
Exta Dodge (Ex): An initiate of gai, gains an extra dodge at 5th and 10th levels. He may divide the bonus against opponents.
Intuition (Ex): Initiate of Gai adds his Wisdom modifier to attack and damage rolls. His unarmed attacks are considered magical for purposes of damage reduction. The bonus is equal to half his class levels.

Fell (Ex): An initiate of gai, may follow up with a trip or disarm when swirving as a free action. He gains +4 Bonus when doing so.

evet dövün beni şimdi. A bu arada may freely multiclass with monk. Add class levels determining filan...[signature][hline] Ne sen, Ne ben, Ne de hüsnünde toplanan bu mesa,
Ne de alam-fikre bir mersa, Olan bu mai deniz
Melali anlamayan nesle aşina değiliz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İlk yumruk benden: May freely multiclass with monk demek monk ac bonus demek. Zaten yüksek olan Wisdom bonusun (AC, Stunning Attack difficulty bonuslarıyla) faydalarının üstüne bir de to hit ve dmg'a eklenmesi karakteri belirgin bir şekilde dengesiz kılacaktır. Sonuçta sadece +1 to hit +2 damage için en az level 4 fighter olmak ve 2 feat seçmek üstüne de tek silah üzerine yoğunlaşmak gerekiyor. Zaten büyü kullanan sınıflar ve rouge haricinde verdiği zarar artan sınıf yok (istisnalar var elbette). Hele hem sneak attack hem de damage bonus olunca işler iyice şenlenir.

Yine de farkettim ki unarmed damg bonus artmıyor. Bu yüzden o kadar da aşırı güçlü sayılmaz. Belki Wisdom to hit/dmg bonus kullanmak için Wisdom granted Monk Ac bonus'dan vazgeçme(free action olarak) konulabilir. 5 level monk 7 level disciple Flurry of blows ile +9/+9/+9/+5 şeklinde saldırıyor ve aldığı +3d6 sneak attack ile. bir turda (diyelim ki 10 str var ve wisdom dmg bonus açık) kemiksiz 8d6+3d6+12(level 12 de 18 wis diyelim) dmg vuruyor. bu da 24-78 dmg ediyor(potansiyel elbette). Aynı seviyedeki 20 strli bir savaşçı (great sword kullanıyor) 2d6+7(str bonus*1.5)+2(specialist bonus) üç saldırısında 33-63 vurmakta. Minimum zararı az da gözükse potansiyel olarak 15 dmg fazla vurabilme ihtimali sözkonusu! Uç noktada dengesiz olmanın eşiğinde gibi geldi bana. Ayrıca bir sınıfa sneak attack yeteneği vermeden önce iyice düşünmek lazım. Sadece rouge'ların sahip olduğu ve bir çok durumda fazlasıyla işe yarayan bir yetenek.

Hele Swirve yeteneğinde "enemy denied from his dex bonus" yazıyor ki "kapılar açılsın çatışmalar başlasın" durumu söz konusu. Dex bonusun kullanılamadığı her durumun sneak attack fırsatı olduğunu düşünürsek sadece pasif dodge (ki tamamen saldırıdan vazgeçmiyor, sadece karşı tarafa attack of opportunity veriyor) durumunda aniden milyonlarca (e tabi abarttım biraz ama her saldırı için 2d6+3d6+12 basic damagedan bahsediyoruz) dmg yiyebiliyor.

Aynı zamanda yumruklarının magical sayılması hadisesi de sorunlu. Sonuçta level 5 monk level 10 Disciple'ın yumrukları +5 silah gibi sayılırken level 16 monk adamantine (+3) sayılıyor. Yanlış hatırlamıyorsam İmproved ki Strike +4 ve +5 Epic Feat.

Kısacası disciple aynı zamanda hem sneak attack yapabilen, hem dmg potansiyelini, armor class ve to hit ihtimalini arttırıp aynı anda pasif defansif durumlarda bile admaı yumruk komasına sokabilen bir karakter. Aynı zamanda Purity of Body, evasion gibi moral bozucu Monk featleri ile birleşince ejderhaların korku içinde yaşayacağı bir karakter olur bu :)

ps: Uzun zamandır kural kitaplarını takip edemiyorum bu yüzden hesaplarda bir hata olabilir. Biraz üzerinde uğraşmak lazım ama, bir de role play'i nedir bu arkadaşların. Shar'ın Dark Moon order'ına benzer tadlar aldım ama yaz da öğrenelim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu adamlar the style without a style ı çalışan, hayatın ve herşeyin anlamının dövüşmekten geçtiini düşünen bi gruptanlar. her challenge ı kabul ediyolar filan.jeet kune do tadında. wis to attack and damage yeni bişi diil. shiba protectora birinci leveldan gelen, sacred fistlere 8.leveldan gelen (ama karakter level olarak 12 olabiliyo minimum) bi özellik. buraya da ekleyiverdim.

bu arada add class level to monk levels hede hödö dediim şey içinde unarmed damage AC bonus flurry of blows ve movement speed var zaten. :P artıyo yani.

sneak attack azaltılabilir gerçi ama üst levellarda çok da aman aman işe yarayan bişi diil zaten. bana az geldi özellikleri onun için koydum valla.

swirve hadisesi zaten temel fikriydi bu prc nin. milyonlarca damage olmuyo ama.. bi kere sadece dodge açtığı adamlara yapabiliyosun bunu. ikincisi adamın attack of opportunity sayısı mühim. ve sen de karşı atağını aoptan harcayarak yapıyosun. senin aop sayın da mühim. ha nedir ama dodge sayını arttırarak ve dexterityni yüksek tutup combat reflexes alırsan faydasını görüyosun. çok mu acaip güçlü bişi oldu bu bilmiyorum. ama free trip ve disarm olayının güzelliğini görebiliyorum ehuhu.

teşekkür ederim ilgilendiin için. fortitude save ini düşürsem daha mı mantıklı olucak acaba...[signature][hline] Ne sen, Ne ben, Ne de hüsnünde toplanan bu mesa,
Ne de alam-fikre bir mersa, Olan bu mai deniz
Melali anlamayan nesle aşina değiliz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sneak attack saçma durmuş walla.
bence bonus feat koyabilirsin onlar yerine bikaç tane ya da monk abilitylerine benzer bişeyler.[signature][hline]I feel, I can do anything - except, perhaps, live up to the expectations of the others have of me
-The Legend of Selim Wormrider
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeni farkettiklerim: Forgo yeteneğini kullanırken aynı zamanda Mobility ve Dodge bonusları da aktif oluyor. Bu durumda level 10 bir disciple seçtiği üç hedefe karşı attack of opportunity durumunda +4(mobility)+4(forgo)+1(dodge) olmak üzere +9 AC alıyor ki bütün hepsi Dodge sınıfı bonuslar olduğundan herşeyle kümülatiftir. Yani disciple'a saldırmadan beklemek "hihihi şuradan sinsi gibi vurayım" diyerek saldırmaktan çok daha başarılı bir taktik. Bu durumda Forgo+Swirve öyle bir dokunulmazlık ve karşı saldırı hakkı veriyor ki aman yarabbi.

Ben yazdığın backgrounddan yola çıkarak bir örnek yazayım olur mu olmaz mı sen karar verirsin. eklediklerimi bold yazıyorum:

İnitiate of Gai vol 1.2.

Hit Dice:d8
Req Skills: Bluff 8 Ranks, İntimidate 8 ranks, Sense Motive 8 ranks. Base attack bonus +3.
Req. Feats:İmproved Unarmed strike, Dodge, Mobility, İmproved Sunder, Dirty Fighting, must defeat a worthy (same level/cr at least) opponent in 1 on 1 combat in order to pass the trial of Disciple.

1st +0 +2 +2 +2 Forgo, Dueling Shout 1/day.
2nd +1 +3 +3 +2 İmproved Dirty Fighting/İron hands
3rd +2 +3 +3 +3
4th +3 +4 +4 +4 Dueling Shout 2/day
5th +3 +4 +4 +4
6th +4 +5 +5 +5 Superior Feint
7th +5 +5 +5 +5
8th +6 +6 +6 +6 No Quarter Dueling Shout 3/day
9th +6 +6 +6 +6 Fell
10th +7 +7 +7 +7 İrresistible Dueling Shout , , Fists of Kami-No-Kaze. [/b]

Dueling Shout: Once per day Disciple can call out a single opponent into a one on one duel as an combat action(provoking no attack of opportunity) by using verbal and bodily taunts even intimidating techniques. The opponent can be selected from targets who can hear and see the disciple. Disciple rolls for opposed İntimidate or Bluff (selectable) check vs opponents Sense Motive skill. Difficulty is based on:

Opponets Sense Motive check+Level Difference Between Disciple and combatant (only positive ones, if Disciple's level is lower than opponet the bonus is zero). The duration is
1d10 rounds+Cha modifier of Disciple

Special:
+2 Difficulty if opponent is lawful and/or neutral.
-2 Difficulty if opponent is chaotic.
+4 Difficulty if opponent is arcane spellcaster (this may be lowered by 2 if disciple is using the intimidate skill on the roll)
-3 difficulty if opponent is at least 1 size larger than disciple.
Special: Rouges and Bards can roll two dice and pick the highest one.

İf the skill is resisted disciple cannot try to challenge same target for another week. İf the challenge is accepted target must move (may charge if possible) to the disciple in frenzy. This time he drops his defenses and provokes attack of opportunity while he is moving(even if he is chargeing). İf someone attacks while he is in effect of Dueling shout he may try to break the effect with +4 Circumstance bonus.

The shout provides different bonuses relies on skill used in check: İf intimidate skill used the first disarming or tripping attemps does not provoke attacks of opportunity. İf Bluff is used the opponent underrates the threat and suffers double damage from dfirst irty fighting and improved dirty fighting moves(this does not multiplies basic damage)

İmproved Dirty Fighting/İron hands: The damage suffered form Dirty fighting increases to 1d6 (its normal damage 1d4). This feat must be activated and while activated player can only make one attack(in full attack option). İf a critical hit is landed opponent must save vs Fort (diff 12) for additional 1 round daze.

No Quarter Dueling Shout: All enemies and allies within the sight of duel must roll a Will saving throw (same as Sanctuary spell) against difficulty 20 in order to enter duel area(5 ft chamber)

İrresistible Dueling Shout: Dueling Shout cannot be resisted by hindrances like hearing and observing(not both, only one hindrance). İf opponet cannot hear but see or the reverse, its all the same. Disciple Gains +2 circumstance bonus to his Shout roll.

Fists of Kami No Kaze(fists of wind god): Forgoing his all unarmed attack for 2 rounds (cannot do anything other than defending, no swirve or any other manuever) his next 1d4 flurry of blows attack rounds does not suffer from to hit penalty.

Biraz uzun oldu ve denge konusunda sorunlar olabilir hala ama bir incele bakalım. Sevgiler ve iyi eğlenceler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

üstünde uğraşılınca güzel olucak bence bu class. 8 bluff fazla mı diye düşünüyorum ben. bi de 8 bluff filan koymuşken bi de fazladan bab +3 e gerek yok pek sanki :) monk ile de kumulatif çalıştığından flurry ye zaten ilerleyen dakikalarda penalty almıyo. 3.5 da işler değişti biraz :) monk bazlı bi karaktere de bu kadar feat zorunluluğu koymak can yakar. almam yani :P

uğraşcam üstünde biraz daha. dueling hadisesi güzel. aklıma da bi fikir getirdi. provoke etme tadında çalıştırılabilen bi skill var mı bilmiyorum ama yoksa da class ability olarak konulabilir aslında. morrowinddeki gibi. herifi saldırmaya zorlıcak bişi. intimidate check ile çalışabilir.

8 cross class skill rank hadisesi aslında karakteri zorluyo. 10. level monk olarak bunu alınca da geç kalınabilinir. sneak attack ile beraber de yani 3-5 level rogue alıp biraz da monk alıp başlamak nerdeyse farz oluyo. en mantıklısı heralde 5 level rogue/1 level monk 10 level initiate 4 level monk + monks belt yapmak olucak. bakalım.[signature][hline] Ne sen, Ne ben, Ne de hüsnünde toplanan bu mesa,
Ne de alam-fikre bir mersa, Olan bu mai deniz
Melali anlamayan nesle aşina değiliz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Temelde karşı taraftaki en güçlü olanı silahsız ve zırhsız bir hedefe yöneltip yanılmak amaçlı verdim yetenekleri bu yüzden Bluff lazım. Sonuçta karşıdakinin senin güçsüz olduğuna inanması gerekiyor ki bire bir dövüşe razı olsun. O zaman da gelsin İmproved Sunderlar gitsin Trip attacklar. Zaten sabaha karşı bulanık kafayla yazdım artık gerekli değişiklikleri yapmak zor olmaz. Zaten oynarken eğleniyorsan harper scout bile iyidir(ki yalan berbat bir pc harper scout hehe). Nostaljik oyun muhabbetleri yapmaya bayılıyorum. Nerd mastah forever :) (yaş olmuş yüz hala prestijde hala büyüdyim ya tebrikler)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...