scorch Mesaj tarihi: Aralık 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2014 Başlık özet geçilmiş hali merak ettiğim bir konunun, sosyal medyacı bu işin piri olmuş bilen birileri muhakkak vardır diye düşünüyorum. sorum şu; bizim şirketin aynı sektörde ki farklı markalarının farklı facebook hesapları var. her marka için facebook reklamlarından kullanıyoruz ücretli olarak. ancak bir noktayı çözemedim merak ediyorum neye göre kime göre oluyor bu iş. A Markası reklam için belirlenen kriterlerde ki bütçesi örn. 10 lira ise B Markası - aynı konuda aynı hedef kitlesine, 20 lira bir bütçe ile ulaşabileceğini söylüyor. (facebook) bu fark neye göre belirliyor facebook? yani şöyle söyleyeyim, yeni facebook hesabı eski facebook hesabına bakmıyor, like sayısına da bakmıyor. neye göre belirleniyor bu değer? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar