Shean Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 Restoranın pişkinliğine bak. Öyle birşey olduğunda arayıp söylemen gerekir. Gecikeceğini söylersin ve özür dilersin. Müşteri her zaman haklıdır.
Rerore Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 http://forum.paticik.com/read.php?73,7809383,7825760#msg-7825760 bir forumun dramı
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 forum dışında satılmıştır
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 pardon yanlış oldu. o kadar komik ki ayrı konuyu hakediyor!
Rerore Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 peki bu seferlik mazur görelim maksat müşterinin ayağı kesilmesin
monoscope Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 Mesaj tarihi: Kasım 6, 2014 Valla benim restoranım olsa,karşıdaki müşteri bile olsa eyvallahım olmaz içimden ne geliyosa yazarım. İnsanlar halden anlayacak biraz.
Öne çıkan mesajlar