Jump to content
BonePART

Vassal Engine

Öne çıkan mesajlar

§ 19 Tem 2014, 11:29
http://www.vassalengine.org/mediawiki/index.php?title=Category:Modules&from=M

Link burda multiplayer olarak bir çok board game oynamaya izin veriyor hayvan gibi listesi var.
Munchingden tutunda Battlefield Galactica ya kadar felan. Axis And allies felanda var mesela. Moduller sadece boardı saglıyor yane oynu oynatmıyor o sebeble bilmem gerekiyor oynu oynamak icin gene.

İlgilenen olursa deneyebiliriz bi kaç oyun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Tem 2014, 19:16
bende yuklu vassal.. ama hicbir modul indirip de denemedim daha..

elimdeki fiziksel oyunlarin listesi de asagida.. bunlar disinda birkac oyunun daha kurallarini biliyorum ayrica (BSG, GOT, vs)..

http://i.imgur.com/kvD8Zsa.jpg

gun saat kararlastirilip oynanabilir.. hem frp kadar on hazirliga da ihtiyac yok :P..

eger modulu varsa tercihim descent olur bu arada..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Tem 2014, 19:19
bak ordan abi modullerin listesi var
descent mi dedin?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Tem 2014, 19:33
evet varmis..

http://cf.geekdo-images.com/images/pic1439626.png

bir arastirayim..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Tem 2014, 07:42
biraz ogrendim modulu bu sabah..

oynamak isteyen 4 kisi cikarsa descent campaign yapabiliriz..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2014, 12:42
öretirsen ben oynarım sahsen
oynarım diyip oynamıcam aslında hayallerini yıkacam

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2014, 06:55
bende bilmiyom bilsem oynarım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...