Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Attan Düşürme Ve Bleeding


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Bende Şöyle bir tane Attan Düşürme Scp si var ama çalışmıyor...


[events e_halberd]
On=@Hit

if (&statf_stone) || ()
return 0

elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0)
if (rand(80) <= / 40)>)
src.damage {25 35}
src.skill fail
var.act
src.newitem i_atdusur
src.act.equip
src.act
return 1

endif
endif

[events e_spear]
On=@Hit

if (&statf_stone) || ()
return 0

elseif ( == t_weapon_fenc) && ( >= 98.0)
if (rand(80) <= / 40)>)
src.damage {25 35}
src.skill fail
var.act
src.newitem i_atdusur
src.act.equip
src.act
return 1

endif
endif


[events e_atdusur]
On=@GetHit
findid.i_atdusur.remove

On=@Death
findid.i_atdusur.remove

[itemdef i_atdusur]
name=atdusur
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip

if ( > 0)
SRC.dclick
src.sayua 075f,0,0,0 * Attan Dustunuz *
RETURN 1
ENDIF

On=@UnEquip
cont.events -e_atdusur
if !(&statf_dead)
cont.flags &~04
endif

On=@Timer
attr attr_decay
remove
return 1

[eof]




Bide Bledding scp çalışmıyor oda bu

[events e_bleeding]
On=@Hit
if (&statf_stone) || () || ()
return 0
elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0)
if (rand(250) <= / 20)>) && !() && !()
src.damage {3 5}
src.hits ( - 8)
src.skill fail
var.act
src.newitem i_bleeding
src.act.equip
src.newitem i_bleeding2
src.act.equip
src.act
src.sayua 075f,6,6,0 * Olumcul Yara Alir *
return 1
endif
endif

[events e_bleed]
On=@Death
findid.i_bleeding.remove

[itemdef i_bleeding]
name=osman aga bleed
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bleed
timer 5

On=@UnEquip
cont.events -e_bleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
timer 5
cont.sayua 075f,6,6,0 * Kan Kaybeder *
cont.damage {2 4}
cont.hits ( - 5)
attr attr_decay
return 1

[itemdef i_bleeding2]
name=Editin Osman Aga
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bleed
timer 31

On=@UnEquip
cont.events -e_bleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
cont.findid.i_bleeding.remove
attr attr_decay
remove
return 1

[ITEMDEF i_potion_bleed]///////////Bleed Potion
ID=i_bottle_ORANGE
TYPE=T_POTION
NAME=Bleed Potion
TDATA1=i_bottle_empty

RESOURCES=i_reag_garlic, i_bottle_EMPTY
SKILLMAKE=ALCHEMY 85.1

ON=@Create
COLOR=060
MORE1=s_Cure
MORE2=40.1

ON=@DClick
if !(rand(5) == 1)
if ()
src.findid.i_bleeding.remove
src.effect snd_spell_poison
src.effect 3,0376a,2,10,1
src.sayua 048,6,6,0 *Yarasini Tedavi Eder*
remove
src.act i_bottle_empty
else
src.sms Potion heba oldu.
remove
src.act i_bottle_empty
endif
endif

[eof]

[Bu mesaj Papaz tarafından 05 Ocak 2005 18:13 tarihinde değiştirilmiştir]
×
  • Yeni Oluştur...