SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 Selam, Can sıkıntısının alttan alta dürtmesiyle öyle boş boş bakınırken kaput altına, egzos/egsozt/eksozt/ex/e,, herneyse, manifoldunun emiş hortumuna çok yakın geçtiğini farkettim sdfd. http://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20130610_0080/5.jpg Sol tarafta belli oluyor. Şimdi ben bunu seramik bezle yalıtmaya uğraşayım mı? Performans vs değil amacım, tamamen mühendislik. Herşey olması gerektiği en iyi şekilde olmalı arkadaş :P 1000 santigrad dereceye kadar dayanıklı seramik bezler var. Dizel bi motorda ortalama atık gaz sıcaklığı buraya yaklaşmayacağına göre -yaklaşmaz di mi, bu konuda bilgim yok sdf- seramik beze bişey olmaz muhtemelen. Ama egr ye fln filan bi etkisi olur mu? Yalıtmayayım açık mı kalsın? Yani zararı olur mu, faydası ne kadar olur onu çok gözetmiyorum açıkçası. Biraz merak biraz kendime iş çıkarma derdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 onu o şekilde dizayn eden mühendisleri bi araştır, kimmiş hangi okulları okumuş falan sonra kendi yaşadığın ülkeyi ve aldığın eğitimi falan düşün ardından neyapmak istediğini, nedenini falan tekrar düşün Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 Of kıraathane mantığı da geldi. BOŞVER ABİ ADAM YAPMIŞSA BİLDİĞİ VARDIR. Adam elbet hesabını kitabını yapmıştır, sunuyorum dediği gücü sağlayacak şekilde onu ordan geçirmiştir. O zaman kimse tuning fln da yapmasın. Adam o ecu'yu öyle programladıysa vardır bildiği. Okuduğu okul falan.. Gelişim ruhu, anlayamazsınız.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 havayı ısıtmak için yapmış işte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 Yanlış yapmış o zaman olm. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
warimathras Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 araba gidiyo mu sen ona bak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2014 Araba dediğin gitmek üzerine tasarlanmış zaten, gidiyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2014 paramecium reyizin dikkatini çekmek için up sdfg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 2, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2014 Selam, Genelde çıkış monifoldunu sarmak yerine, hava emiş borusunu izole etmek çok daha iyi olacaktır. Çünkü çıkış monifoldunu sararsan eğer tüm ısıyı izole edip hapsetmiş olacaksın. Genelde bu iş için özel alüminyum parçalar vardır. Her motor için özel hazırlanır falan. VW'nin 1.8T motorları için vardı. Örnek: http://i179.photobucket.com/albums/w284/Jayson13f/DSC01314.jpg Bunun daha pro olan çözümünde; 2 alüminyum plaka arasına yanmaz beyaz plakalardan(eğebilirsiniz ama bükünce kırılır) koyup emiş ile çıkış manifoldu arasına termal shield yapıyorlar. Bu uygulama ağırlıklı olarak turbo kullanan araçlarda yapılıyordu. Atmosferik motorda sana ne kazandırır bilmiyorum ama yapılmasının zararı olmaz; bilakis faydası olacaktır. Burada da emiş izole edilmiş ama açık tip hava filtresi uygulanmış. http://image.eurotuner.com/f/featuredvehicles/eurp_1208_2002_audi_a4_avant_18t_quattro/43184268+w620/eurp-1208-12+2002-audi-a4-avant-18t-quattro+air-filter.jpg Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Haziran 2, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2014 Araç turbo beslemeli, o yüzden aklıma geldi zaten. Bakayım hazır bişeyler var mı diye. Yoksa hava emişine bişeyler düşüneyim. DIY ruhum coştu yine sdf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Haziran 3, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2014 evet gerçekten yakın geçiyor da, plastik de ısıdan dolayı herhangi bir deformasyon olmuş mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Haziran 3, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2014 Yok plastikte hiç deformasyon yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Haziran 3, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2014 Bu arada göz aldanması var orda biraz, aralarında düşeyde mesafe var bi 25 cm kadar. Ama manifold altta emiş borusu üstte, ısınan hava direk emiş hattının etrafına gidiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Haziran 3, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2014 ugrastıgına degecek birşey değil bence arada 25 cm varsa... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2014 Selam, Bence uğraşılması gerek! DIY ruhu öldü mü X( Tabi güzel bir işçilik ve abartı malzeme kullanımı şart. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Haziran 4, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2014 Ben seramik örtü ile parlak alüminyum levha alayım :D Ama ölçüleri ve bağlantı yerlerini tespit etmek lazım. İyisi mi pazar günü teknik resmini çıkarayım ben sdfgfd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar