Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

büyülerde bug


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Ufak büyü büyük büyü bugini diyor default halinden değil[signature][hline]Diablo, 05 Haziran 2004 12:46 tarihinde demiş ki:
şopar sensin lan ben tinerciyim
Mesaj tarihi:
said:
Unlive, 04 Eylül 2004 16:51 tarihinde demiş ki:
Ufak büyü büyük büyü bugini diyor default halinden değil


okumadan yanıtlamışım ben evet laret'in dediği gibi yapabilirsin yada 'sd' functionunu kendisi refresh edicek şekilde düzenleyebilirsin[signature][hline]*2Corbeau
guess you don't like my shit, eh? sue me.
Mesaj tarihi:
hem sanırım büyük büyü küçük büyü olayıda diil in mani filam atmadanda direk kal vas atabilior koşarak

[Bu mesaj pozitiff tarafından 04 Eylül 2004 17:01 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
eheheh du ben hazırladım sana örenek olarak ama çok özenmedim hemen salladım :D
bunun gibi...

[FUNCTION f_sp]
if (0)
elseif !()
var.tmpact1
newitem i_sp
act.equip
act.timer
act
elseif ( < )
findid.i_sp.timer
endif

[FUNCTION f_sp_1]
if (0)
elseif !()
var.tmpact1
newitem i_sp_1
act.cont
if !(&statf_polymorph)
BODY
else
FLAGS=|statf_freeze
endif
act.timer
act
elseif ( < )
findid.i_sp_1.timer
endif

[ITEMDEF i_SP]
ID=i_handr_1
Name=Spell Paralize Memory
TYPE=t_eq_script
WEIGHT=0
LAYER=97
ON=@Create
ATTR=attr_invis|attr_decay
TIMER=1

ON=@EQUIP
if !(&statf_polymorph)
CONT.BODY
return 0
else
CONT.FLAGS=|statf_freeze
return 0
endif

ON=@TIMER
REMOVE
return 1

ON=@UNEQUIP
if !(&statf_polymorph)
cont.BODY
cont.OBODY
return 0
else
CONT.FLAGS=&~statf_freeze
return 0
endif

[ITEMDEF i_SP_1]
ID=i_handr_1
Name=Paralize Memory
TYPE=t_eq_script
WEIGHT=0
LAYER=97
ON=@Create
ATTR=attr_invis|attr_decay
TIMER=1

ON=@EQUIP
cont.events +e_stun_x
if !(&statf_polymorph)
CONT.BODY
return 0
else
CONT.FLAGS=|statf_freeze
return 0
endif

ON=@TIMER
REMOVE
return 1

ON=@UNEQUIP
cont.events -e_stun_x
if !(&statf_polymorph)
cont.BODY
cont.OBODY
return 0
else
CONT.FLAGS=&~statf_freeze
return 0
endif

[events e_stun_x]

ON=@hittry
SKILLFAIL
return 1

ON=@skillstart
SKILLFAIL
return 1

//////////////////////////////////////////////


[FUNCTION f_spc]
if (0)
elseif !()
var.tmpact1
newitem i_spc
act.equip
act.timer
act
elseif ( < )
findid.i_spc.timer
endif

[FUNCTION f_spc_1]
if (0)
elseif !()
var.tmpact1
newitem i_spc_1
act.cont
if !(&statf_polymorph)
BODY
else
FLAGS=|statf_freeze
endif
act.timer
act
elseif ( < )
findid.i_spc_1.timer
endif

[ITEMDEF i_SPC]
ID=i_handr_1
Name=Spell Paralize Memory
TYPE=t_eq_script
WEIGHT=0
LAYER=97
ON=@Create
ATTR=attr_invis|attr_decay
TIMER=1

ON=@EQUIP
if !(&statf_polymorph)
CONT.BODY
return 0
else
CONT.FLAGS=|statf_freeze
return 0
endif

ON=@TIMER
REMOVE
return 1

ON=@UNEQUIP
if !(&statf_polymorph)
cont.BODY
cont.OBODY
return 0
else
CONT.FLAGS=&~statf_freeze
return 0
endif

[ITEMDEF i_SPC_1]
ID=i_handr_1
Name=Paralize Memory
TYPE=t_eq_script
WEIGHT=0
LAYER=97
ON=@Create
ATTR=attr_invis|attr_decay
TIMER=1

ON=@EQUIP
cont.events +e_stun_x
if !(&statf_polymorph)
CONT.BODY
return 0
else
CONT.FLAGS=|statf_freeze
return 0
endif

ON=@TIMER
REMOVE
return 1

ON=@UNEQUIP
cont.events -e_stun_x
if !(&statf_polymorph)
cont.BODY
cont.OBODY
return 0
else
CONT.FLAGS=&~statf_freeze
return 0
endif

[events e_stun_x]

ON=@hittry
SKILLFAIL
return 1

ON=@skillstart
SKILLFAIL
return 1
bronx şimdi baktımda çok komplike birşey olmuş yazdığın sistem ama yinede iyi :D

[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için...
Nomuka sonduta lay dimon ...
Ada.net

[Bu mesaj Larethian tarafından 04 Eylül 2004 17:01 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
said:
pozitiff, 04 Eylül 2004 16:57 tarihinde demiş ki:
hem sanırım büyük büyü küçük büyü olayıda diil in mani filam atmadanda direk kal vas atabilior koşarak

[Bu mesaj pozitiff tarafından 04 Eylül 2004 17:01 tarihinde değiştirilmiştir]


değiştirmisin görmedim sanırım o bandaj sistemindende kaynaklanıyor aynı functiondan bi tane daha yap bundaj sistemine ekle istersen o da bir çözüm yada çözümü kendin üret :P[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için...
Nomuka sonduta lay dimon ...
Ada.net
Mesaj tarihi:
Sakın [Function sd] rename cekme.Büyü bug fizlemek için tüm büyülerin satırlarına [Function sd] 'deki item id kontrolunu yap An Mani - Kal Vas Flam bug fixlemiş olursun... Eğer yapamazsan sen foruma yaz ben sana göndereyim şu anda yanımda yok
Mesaj tarihi:
su forumlarda mail verme yada ozelime at modasi nedir ya?
arkadaslar konuyu buraya actiysaniz konu burada bitsin.. yararlanmak isteyenler de yararlansin. eger sorunun cevabini mail ile alacaksan sorunu da mail ile sor!
Mesaj tarihi:
ben ole bir şey demedim arkadaş ole yapmak istedi bende werdim buydun herkes alsın


// spell freeze time
if ( == 1) // Clumsy
if !(() || () || ())
skill fail
else
spell_say Uus Jux
mg1
endif

elseif ( == 2) // Create food
if !(() || () || ())
skill fail
else
spell_say In Mani Ylem
mg1
endif

buna baka baka diğerlerinide yapın birde spheretables.scp'sindeki magery skillinin ON=@fail 'ne f_fizzle yazın bir daha büyü bug olmuyacagına emin olun

Başarılar....
Mesaj tarihi:
BU fikir degil denenmiş su anda bir kaç server 'dakullanılıo[signature][hline]Myth UO Yakında Hizmetinizde

[Bu mesaj LeroX tarafından 05 Eylül 2004 19:31 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
fikir olarak tasarlamadan rastgele mi yazıldı :)
ben scripti gorunce güzel fikir dedim kullanıp kullanmadığınza bişi demedim zaten.

ukala gençlik.[signature][hline]| ||| || |||| ||| || |||| || || ||| ||
²¹¹ ³ ²¹ ³¹ ²¹¹ ³ ²¹ ³¹ ²¹¹ ³ ²¹ ³¹
Mesaj tarihi:
said:
LeroX, 05 Eylül 2004 19:01 tarihinde demiş ki:
Sakın [Function sd] rename cekme.Büyü bug fizlemek için tüm büyülerin satırlarına [Function sd] 'deki item id kontrolunu yap An Mani - Kal Vas Flam bug fixlemiş olursun... Eğer yapamazsan sen foruma yaz ben sana göndereyim şu anda yanımda yok


bunu anlamadım yani ben yanlış bişeymi söyledimde sakın yapma cız elin yanar gibi konuştun . LOL

ama seninkide güzel ve farklı bir mantık.[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için...
Nomuka sonduta lay dimon ...
Ada.net
Mesaj tarihi:
hayır o onceden kullanılmış şimdide kullanılıyor mantık felan değil.[signature][hline]| ||| || |||| ||| || |||| || || ||| ||
²¹¹ ³ ²¹ ³¹ ²¹¹ ³ ²¹ ³¹ ²¹¹ ³ ²¹ ³¹
  • 3 ay sonra ...
×
  • Yeni Oluştur...