pozitiff Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 adamlar koşarak kal vas atabiliyorlar mesela adam baştan bi in mani atıor ardındanda kalvas atınca koşarak atabilior bunun çözümünü bilen varmı
Bronx Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 default sphere ise default halinde freeze time yok[signature][hline]*2Corbeau guess you don't like my shit, eh? sue me.
Larethian Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 nebula scriptleri ise 2. bir function yaz ve büyülere ekle 2 farklı function olunca yapamazlar :D[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Nomuka sonduta lay dimon ... Ada.net [Bu mesaj Larethian tarafından 04 Eylül 2004 16:49 tarihinde değiştirilmiştir]
Unlive Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Ufak büyü büyük büyü bugini diyor default halinden değil[signature][hline]Diablo, 05 Haziran 2004 12:46 tarihinde demiş ki: şopar sensin lan ben tinerciyim
Bronx Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 said: Unlive, 04 Eylül 2004 16:51 tarihinde demiş ki: Ufak büyü büyük büyü bugini diyor default halinden değil okumadan yanıtlamışım ben evet laret'in dediği gibi yapabilirsin yada 'sd' functionunu kendisi refresh edicek şekilde düzenleyebilirsin[signature][hline]*2Corbeau guess you don't like my shit, eh? sue me.
Larethian Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 tamam işte ikinci üçüncü bir function ile olayı çözebilir. alacak kopyalacak yapıştıracak rename edecek olacak bug fix basit yani zor değil. "sp" yi yapcak "spd" "sd" miydi yoksa tam hatırlamıyorum öle bişeydi işte :)[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Nomuka sonduta lay dimon ... Ada.net
Bronx Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 sd -spelldelay :)[signature][hline]*2Corbeau guess you don't like my shit, eh? sue me.
pozitiff Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 hem sanırım büyük büyü küçük büyü olayıda diil in mani filam atmadanda direk kal vas atabilior koşarak [Bu mesaj pozitiff tarafından 04 Eylül 2004 17:01 tarihinde değiştirilmiştir]
Larethian Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 eheheh du ben hazırladım sana örenek olarak ama çok özenmedim hemen salladım :D bunun gibi... [FUNCTION f_sp] if (0) elseif !() var.tmpact1 newitem i_sp act.equip act.timer act elseif ( < ) findid.i_sp.timer endif [FUNCTION f_sp_1] if (0) elseif !() var.tmpact1 newitem i_sp_1 act.cont if !(&statf_polymorph) BODY else FLAGS=|statf_freeze endif act.timer act elseif ( < ) findid.i_sp_1.timer endif [ITEMDEF i_SP] ID=i_handr_1 Name=Spell Paralize Memory TYPE=t_eq_script WEIGHT=0 LAYER=97 ON=@Create ATTR=attr_invis|attr_decay TIMER=1 ON=@EQUIP if !(&statf_polymorph) CONT.BODY return 0 else CONT.FLAGS=|statf_freeze return 0 endif ON=@TIMER REMOVE return 1 ON=@UNEQUIP if !(&statf_polymorph) cont.BODY cont.OBODY return 0 else CONT.FLAGS=&~statf_freeze return 0 endif [ITEMDEF i_SP_1] ID=i_handr_1 Name=Paralize Memory TYPE=t_eq_script WEIGHT=0 LAYER=97 ON=@Create ATTR=attr_invis|attr_decay TIMER=1 ON=@EQUIP cont.events +e_stun_x if !(&statf_polymorph) CONT.BODY return 0 else CONT.FLAGS=|statf_freeze return 0 endif ON=@TIMER REMOVE return 1 ON=@UNEQUIP cont.events -e_stun_x if !(&statf_polymorph) cont.BODY cont.OBODY return 0 else CONT.FLAGS=&~statf_freeze return 0 endif [events e_stun_x] ON=@hittry SKILLFAIL return 1 ON=@skillstart SKILLFAIL return 1 ////////////////////////////////////////////// [FUNCTION f_spc] if (0) elseif !() var.tmpact1 newitem i_spc act.equip act.timer act elseif ( < ) findid.i_spc.timer endif [FUNCTION f_spc_1] if (0) elseif !() var.tmpact1 newitem i_spc_1 act.cont if !(&statf_polymorph) BODY else FLAGS=|statf_freeze endif act.timer act elseif ( < ) findid.i_spc_1.timer endif [ITEMDEF i_SPC] ID=i_handr_1 Name=Spell Paralize Memory TYPE=t_eq_script WEIGHT=0 LAYER=97 ON=@Create ATTR=attr_invis|attr_decay TIMER=1 ON=@EQUIP if !(&statf_polymorph) CONT.BODY return 0 else CONT.FLAGS=|statf_freeze return 0 endif ON=@TIMER REMOVE return 1 ON=@UNEQUIP if !(&statf_polymorph) cont.BODY cont.OBODY return 0 else CONT.FLAGS=&~statf_freeze return 0 endif [ITEMDEF i_SPC_1] ID=i_handr_1 Name=Paralize Memory TYPE=t_eq_script WEIGHT=0 LAYER=97 ON=@Create ATTR=attr_invis|attr_decay TIMER=1 ON=@EQUIP cont.events +e_stun_x if !(&statf_polymorph) CONT.BODY return 0 else CONT.FLAGS=|statf_freeze return 0 endif ON=@TIMER REMOVE return 1 ON=@UNEQUIP cont.events -e_stun_x if !(&statf_polymorph) cont.BODY cont.OBODY return 0 else CONT.FLAGS=&~statf_freeze return 0 endif [events e_stun_x] ON=@hittry SKILLFAIL return 1 ON=@skillstart SKILLFAIL return 1 bronx şimdi baktımda çok komplike birşey olmuş yazdığın sistem ama yinede iyi :D [signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Nomuka sonduta lay dimon ... Ada.net [Bu mesaj Larethian tarafından 04 Eylül 2004 17:01 tarihinde değiştirilmiştir]
Larethian Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 said: pozitiff, 04 Eylül 2004 16:57 tarihinde demiş ki: hem sanırım büyük büyü küçük büyü olayıda diil in mani filam atmadanda direk kal vas atabilior koşarak [Bu mesaj pozitiff tarafından 04 Eylül 2004 17:01 tarihinde değiştirilmiştir] değiştirmisin görmedim sanırım o bandaj sistemindende kaynaklanıyor aynı functiondan bi tane daha yap bundaj sistemine ekle istersen o da bir çözüm yada çözümü kendin üret :P[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Nomuka sonduta lay dimon ... Ada.net
pozitiff Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 peki bu fonksiyonları nerelere koymam gerekior?
Larethian Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 yemeği önüne koydum yemesinide sen bil artk.[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Nomuka sonduta lay dimon ... Ada.net
Dynun Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 lol![signature][hline]:."Earth and Fire! Heed my call! zuhaha.cjb.net
LeroX Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Sakın [Function sd] rename cekme.Büyü bug fizlemek için tüm büyülerin satırlarına [Function sd] 'deki item id kontrolunu yap An Mani - Kal Vas Flam bug fixlemiş olursun... Eğer yapamazsan sen foruma yaz ben sana göndereyim şu anda yanımda yok
there Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Lenox ben msnmi versem bana yollsan olurmu ? eğer yolluyacak olursan msn:[email protected]
Core Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 su forumlarda mail verme yada ozelime at modasi nedir ya? arkadaslar konuyu buraya actiysaniz konu burada bitsin.. yararlanmak isteyenler de yararlansin. eger sorunun cevabini mail ile alacaksan sorunu da mail ile sor!
LeroX Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 ben ole bir şey demedim arkadaş ole yapmak istedi bende werdim buydun herkes alsın // spell freeze time if ( == 1) // Clumsy if !(() || () || ()) skill fail else spell_say Uus Jux mg1 endif elseif ( == 2) // Create food if !(() || () || ()) skill fail else spell_say In Mani Ylem mg1 endif buna baka baka diğerlerinide yapın birde spheretables.scp'sindeki magery skillinin ON=@fail 'ne f_fizzle yazın bir daha büyü bug olmuyacagına emin olun Başarılar....
ultrAslan Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 leroX güzel fikir :)[signature][hline]| ||| || |||| ||| || |||| || || ||| || ²¹¹ ³ ²¹ ³¹ ²¹¹ ³ ²¹ ³¹ ²¹¹ ³ ²¹ ³¹
LeroX Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 BU fikir degil denenmiş su anda bir kaç server 'dakullanılıo[signature][hline]Myth UO Yakında Hizmetinizde [Bu mesaj LeroX tarafından 05 Eylül 2004 19:31 tarihinde değiştirilmiştir]
ultrAslan Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 fikir olarak tasarlamadan rastgele mi yazıldı :) ben scripti gorunce güzel fikir dedim kullanıp kullanmadığınza bişi demedim zaten. ukala gençlik.[signature][hline]| ||| || |||| ||| || |||| || || ||| || ²¹¹ ³ ²¹ ³¹ ²¹¹ ³ ²¹ ³¹ ²¹¹ ³ ²¹ ³¹
Larethian Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 said: LeroX, 05 Eylül 2004 19:01 tarihinde demiş ki: Sakın [Function sd] rename cekme.Büyü bug fizlemek için tüm büyülerin satırlarına [Function sd] 'deki item id kontrolunu yap An Mani - Kal Vas Flam bug fixlemiş olursun... Eğer yapamazsan sen foruma yaz ben sana göndereyim şu anda yanımda yok bunu anlamadım yani ben yanlış bişeymi söyledimde sakın yapma cız elin yanar gibi konuştun . LOL ama seninkide güzel ve farklı bir mantık.[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Nomuka sonduta lay dimon ... Ada.net
ultrAslan Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 hayır o onceden kullanılmış şimdide kullanılıyor mantık felan değil.[signature][hline]| ||| || |||| ||| || |||| || || ||| || ²¹¹ ³ ²¹ ³¹ ²¹¹ ³ ²¹ ³¹ ²¹¹ ³ ²¹ ³¹
Kahin0658 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2004 Şu Bagı Kaptan bi arkadaş rica etsem banada yollar mı [email protected] gönderen olursa sevinirim..[signature][hline]WwW.Kahin.Tr.Cx
Albert Mesaj tarihi: Aralık 30, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2004 bar kodunami merak sardin xharloan? ;)[signature][hline]Katrani kaynatmakla olmazki $eker, cinsini s..tigim cinsine ceker. Msn | Icq | E-mail | Math | Galatasaray 1905
Öne çıkan mesajlar