SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Isler iyice cigrindan cikti. Hic hakim olmadigim teknolojiler oldugu icin googlelayamiyorum bile. Simdi sorun su, Unityde bi kac List serialize ediyorum C# kullanarak BinaryFormatter ile ve bi dosyaya yaziyorum. Bunu daha sonra Unity icinde FileStream ve BinaryReader kullanarak byte arrayin icine okuyup WWWForm.addBinaryData fonksiyonu ile post dataya spesifik bir header ile ekleyip serverdaki php'ye post ediyorum. Server tarafinda post arrayinden header kullanarak binary datayi aliyorum ve bunu bi dosyaya yazmaya calisiyorum. Fakat fwrite string aldigi icin bir turlu beceremedim. Sanirim dosyayi acarken "wb" parametresiyle acip pack unpack biseyler yapip oyle yazdirmak lazimmis ama beceremedim. Bi el atsaniz cok guzel olacak. Tesekkurler simdiden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nazca Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Problemin ne olduğunu cidden anlamadım, string transformasyonu yapılamıyor mu. Stringsiz halini farklı formatta tekrar yazdırmayı deneyebilirsin ama sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Abi iste bir sekilde byte datayi stringe cevirmem lazim pack unpack yaparak ama 100 tane parametre var, yok 32bit int, yok null'lari sil endlinelari birak bilmemne. Ben bunu serialize ederken nasil bir formatta yaptigini bilmedigim icin nasi byte datasini stringe cevirecegimi de bilmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nazca Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Bence direkt serializationı string olarak yapsan server'a göndermeden daha yararlı olacak gibi. Sanırım şurda çözmeye çalışmışlar, direkt string formatlı serialization girdisi. http://stackoverflow.com/questions/10392268/serialize-deserialze-to-a-string-c-sharp Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Serialize Unity'de C#dan biraz farkli oldugu icin oyle yapamiyorum sanirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 unity'nin speclerinde ne demisler unity serilization icin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Dememisler bisey, C++'inkini kullaniyormus. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 şu serilazationı da hiç anlamadım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 hmm o zaman en garantisi c++'ta human readable serilization yapman, boylece saga sola string olarak dosiyebilirsin sonra c++ tan php'ye binary serilization yapiliyor mu bilmiyorum (illa yapiliyordur da ne kadar saglikli onu bilmiyorum) bunun yerine, JSON, WDDX, veya protocol buffer'lari kullanabilirsin benim onerim protocol buffer'lardan gitmen, hem boost imkanin olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 daha farkli (goreceli olarak biraz daha kompleks) cozum de direk SOAP abanmak. WSDL'leri koyup mis gibi HTTP uzerinden tasimis olursun. WDDX kullancaksan direk SOAP kullan hatta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Abi JSON falan yemez, kompleks 3 boyutlu arrayler var, kompakt olmasi lazim. Binary yapinca 20-30kb bisey oluyo. Bu arada php'de binary datayi yazdirmayi cozdum, simdi geri alip tekrar olusturmayi deniyorum bakalim bozulma oluyo mu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 hmm cozduysen ok ama c++'ta xml serilization icin boost liblerini kullanabilirsin, saglam STL destegi vardir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Tamamdir onada bakayim bi. Tesekkurler herkese. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 danismanlik ucretini pm'indeki IBAN numarasina yatirabilirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 programlama bolumu komisyonunu unutmayalim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar