Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Skoda Superb? derken Octavia...


paramecium

Öne çıkan mesajlar

Zaten dikkat ederseniz skoda bu rangede yani
seat - vw - skoda hepsi aynı firma altında olduğundan genelde gelişim şöyle oluyor
vw yapıyor seat oynuyor skoda da en sağlam hali şekil alıyor.
genelde dikkat ederseniz en çok sorunu seat ve vw modelleri verir çünkü yeni şeyler deniyorlar
skoda denenmişi oturmuşu yeniymiş gibi lanse ediyor. haliyle sorunsuz halini sunuyor.
bence skoda almalısın sorunsuz olsun diyosan

pascalnouman said:

skoda amblemini cıkar ordan yeni passat diye itele gitsin

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

photographer said:

Zaten dikkat ederseniz skoda bu rangede yani
seat - vw - skoda hepsi aynı firma altında olduğundan genelde gelişim şöyle oluyor
vw yapıyor seat oynuyor skoda da en sağlam hali şekil alıyor.

genelde dikkat ederseniz en çok sorunu seat ve vw modelleri verir çünkü yeni şeyler deniyorlar
skoda denenmişi oturmuşu yeniymiş gibi lanse ediyor. haliyle sorunsuz halini sunuyor.
bence skoda almalısın sorunsuz olsun diyosan


Yok boyle birsey. Bu marka farklilastirmasi ve pazarlama stratejileriyle alakali birsey.
Audi prestij, vw kalite, seat spor karakteri, skoda ise pratiklik alaniyla digerlerinden farkli.

Yeniliklerin gelmesi, uygulanmasi, standart veya opsiyon olarak sunulmasi hep model intervalleriyle alakali. Ornegin koltuk alti icecek ayni sinif tum vw grup araclari sogutucu skodada uygulandi, dotmatrix yol bilgisayarindan renkli lcd ye simdi bu yeni octavia da gecilmis. Sedan arabalarda 2 kademede acilan arka bagaj yine skoda.

vw turkiye soz konusu oldugunda zaten satiyor. Merceksiz far, olmayan perde airbagler, aux , kol dayama vs bunlar onemsiz seyler turk kullanicisi icin. goruyoruz aylarca sira var iste.

Oyle denedik yanildik, rafine ettik olaylarinin sonu her zaman skodaya gelmiyor yani. O devamli bir surec zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Mevcut Superb facelift olduğu için açıkçası Gönlüm Octavia'ya kayma noktasında... kaydı!

Ben Octavia II'e bakmıştım ama Octavia III'de yeni şase kullanıldığı için aks aralığı öncekinden daha geniş ve araç uzunluğu da artmış. Fakat burun kısmını kısa tutup (Superb gibi V6 koymayacakları için) kabin içi ferah olmuş. O yüzden güncel model de hacim beklentimi karşılayacaktır diye tahmin ediyorum. Hafta sonu bir gidip bakacağım. Umarım estate modeli gelmeye başlamıştır veya yaza kadar gelir :) İlk çeyrekte veya ikinci çeyreğin ortasında 4x4 ve Scout modeli çıkıyormuş. Haldex'li 4x4 düşünülebilir eğer yerden yükseklik çok artmazsa.

Dün sabah elektronik el freni hata ışığı yaktı, şimdilik sorun yok ama pek hayra alamet değil gibi. O sebeple Octavia'da klasik el freni ve açılır cam tavan olmamasını tercih ediyorum. Sunroof arızası adama kitliyor resmen.

KHaRoN hayallerimin katilisin!!!

Saygılar.


Bunu daha once bi golf konusunda yazmistim. Bunlarin hepsini customizable MQB platformuna oturttular. Boylelikle eskisi gibi pq45 35 vs diye transverse , traverse ayri , ayri uzunluklarda platformlar uretmeye gerek kalmiyor. Daha hafif ve araca gore farkli uzunluklarda ayarlanabilen bi sasi var ellerinde.

Ne kadar genis oldugu meselelerini sen gidip bi oturduktan sonra konusalim. Hani alet genis. Goreceli falan degil. oylesine genis.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

KHaRoN said:

photographer said:

Zaten dikkat ederseniz skoda bu rangede yani
seat - vw - skoda hepsi aynı firma altında olduğundan genelde gelişim şöyle oluyor
vw yapıyor seat oynuyor skoda da en sağlam hali şekil alıyor.

genelde dikkat ederseniz en çok sorunu seat ve vw modelleri verir çünkü yeni şeyler deniyorlar
skoda denenmişi oturmuşu yeniymiş gibi lanse ediyor. haliyle sorunsuz halini sunuyor.
bence skoda almalısın sorunsuz olsun diyosan


Yok boyle birsey. Bu marka farklilastirmasi ve pazarlama stratejileriyle alakali birsey.
Audi prestij, vw kalite, seat spor karakteri, skoda ise pratiklik alaniyla digerlerinden farkli.

Yeniliklerin gelmesi, uygulanmasi, standart veya opsiyon olarak sunulmasi hep model intervalleriyle alakali. Ornegin koltuk alti icecek ayni sinif tum vw grup araclari sogutucu skodada uygulandi, dotmatrix yol bilgisayarindan renkli lcd ye simdi bu yeni octavia da gecilmis. Sedan arabalarda 2 kademede acilan arka bagaj yine skoda.

vw turkiye soz konusu oldugunda zaten satiyor. Merceksiz far, olmayan perde airbagler, aux , kol dayama vs bunlar onemsiz seyler turk kullanicisi icin. goruyoruz aylarca sira var iste.

Oyle denedik yanildik, rafine ettik olaylarinin sonu her zaman skodaya gelmiyor yani. O devamli bir surec zaten.


diye düşünüyorsun sende. O da o şekilde düşünmüş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Olayı şöyle okumak daha doğru olmaz mı; Skoda kullanmaya kalkana kadar ürün rev.5 çıkmış oluyor ve Skoda da revizyonlu ve haliyle zayıf yönleri törpülenmiş bir sisteme sahip oluyor.

Bazen marka imajı hareketlensin diye falan yeni veya favori oyuncaklar ilk o markalarda pazara sürülebiliyor.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben sanki yazmisim bunu daha once. http://forum.paticik.com/read.php?31,5282668,5282872#msg-5282872

ozeti ise, ayni fiyat araliginda
konfor > spor kullanim ise multilink
spor kullanim + ucuzluk > konfor ise torsion beam

Ayni serideki arabalarda su farkli suspansiyon setuplarindan da nefret ediyorum.
octavia mk3 icin setuplar soyle;
1.2tsi , 1.4tsi, 1.6tdi, 2.0tdi torsion beam
1.8tsi, 2.0tsi, 2.0tdi RS, multilink

Alim kararini degistirecek bisey midir? E zaten karsisindaki araclardan volvo ve ford haric daha kaliteli suspansiyon kullanan firma yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...