AutolycuS Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Arkadaşlar, Aşağıdaki arabalardan hangisini alırdınız? Fiyat olarak değil de konfor ve kullanım açısından değerlendirebilir miyiz? VW Jetta 1.6 Confortline, Manuel, Dizel Renault Mégane Sport Tourer ICON 1.5 dCi EDC 110 bg, Otomatik, Dizel Renault Fluence ICON 1.5 dCi EDC 110, Otomatik, Dizel Citroen C4 1.6 E-HDI Exclusive - MCP, Otomatik, Dizel Peugeot 3008 ALLURE 1.6 (Metalik) E-HDI 112 HP AUTO 6R SS, Otomatik, Dizel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Renault Mégane Sport Tourer ICON 1.5 dCi EDC 110 bg, Otomatik, Dizel Renault Fluence ICON 1.5 dCi EDC 110, Otomatik, Dizel Citroen C4 1.6 E-HDI Exclusive - MCP, Otomatik, Dizel Peugeot 3008 ALLURE 1.6 (Metalik) E-HDI 112 HP AUTO 6R SS, Otomatik, Dizel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Konfor olarak VW Jetta gibi sanki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 citroen c4 derim, jetta çok bozuldu. suark nerede ya bi civic önereydi. :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 vw 1.6 motor rezalet. tsi veya tdi almiyorsan jettaya bakmasan da olur. Onun disinda digerleri kiyas degil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AutolycuS Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Kharon, kıyas değil derken? Ne alırsan olur hepsi aynı mı diosun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Konfor vekullanım demiş adam arkadaşlar. Performans ve ekonomi dememiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Smoke Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 C4'ün otomatik vitesini yeni kullandım çok başarısız buldum. Maşallah beşik gibi sallıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AutolycuS Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Ya Rott ben de direk Jetta diyecektim ama manuel oluşu konfor kısmından kaybettiriyor tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Rotweiler said: Konfor vekullanım demiş adam arkadaşlar. Performans ve ekonomi dememiş. motor kullanim ve konforda etkili bi unsurdu en son baktigimda. @autolycus 3008 ve c4 PSA platform 2 uzerindeki araclar, eskice bi sasi ve bagimsiz suspansiyon hala yok. Konfordan hayli uzak bir kullanima sahip. Sanzuman dendigi gibi en guclu yonu degil. Fakat illa bir kiyaslama yapilacak olsaydi 3008 yolu en guzel kompanse eden arac olurdu bunlarin icinden. Buna ragmen jetta nin izolasyonu daha basarili oldugu icin konfor hissi 3008 den yuksek. Fakat dedigim gibi yeterli motor secenekleriyle gecerli bu sadece. gercekten vw 1.6 motoru alinmaz su donemde ozellikle. megane sport tourer cok pratik ve guzel dusunulmus bir araba. Yalniz izolasyon ve sasinin bu uzun halini duzgun bir sekilde emecek bir suspansiyon sistemi yok. Gercekten cok sert ve oldguundan buyuk hissettiren bir arac. Oldugundan kucuk hissettirip yine de sert olsaydi sport un hakkini verirdi diyecegim ama o da degil maalesef. passat variant olmaya calisirken clio station kalmis bi arac. Pisman edicek cinsten. Fluence agir irgat. bahsetmeye gerek yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Motor hiç bir zaman konfor unsurlarının/sistemlerinin alt başlığı olarak yer almadı Kharon. Şu "en son baktığımda" olmamış oraya. Isıtma, soğutma, steering, koltuklar, süspansiyonlar, aktif güvenlik istemleri, pasifleri vs.(daha çok kaynak için bkz Eğer konfordan kastınız burada vites geçişleri ve aracın arazi şartları(ki burda zaten motor yine devreden çıkıp işin içine şasi, süspansiyon, yaylar, elektronik denge ve stabilizasyon sistemler vs giriyor) ve motor sarsıntılarına verdiği tepkiler/ ya da sizin bu durumlarda hissettikleriniz ise evet. Bunu biz öyle adlandırıyoruz. Ama teknik olarak konfor kısmına halen girmiyor. Soru cevabına gelirsek; Bence manuelden korkma. Ya da DSG'ye yönelmeye çalış sarsıntı istemiyorsan. Ha illa passat olmasın diyorsan, deneme sürüşü şansım oldu megane'da. Diğerlerine nispeten çok daha iyi ama evet, Kharonun da belirttiği gibi yansıtmak istediği sınıfı pek temsil edemiyor. Çok arada kalmış. Mesela koltukları bile yatırsan 1500 dm küp yer yapıyor ki bu birçok sedanın koltuk yatık haldeki bagaj hacmine yakın. Ayrıca güvenlik sistemleri çok standart, o SPORT kısmını pek yansıtan şasi yapısı yok gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Rotweiler said: Motor hiç bir zaman konfor unsurlarının/sistemlerinin alt başlığı olarak yer almadı Kharon. Şu "en son baktığımda" olmamış oraya. Isıtma, soğutma, steering, koltuklar, süspansiyonlar, aktif güvenlik istemleri, pasifleri vs.(daha çok kaynak için bkz Eğer konfordan kastınız burada vites geçişleri ve aracın arazi şartları(ki burda zaten motor yine devreden çıkıp işin içine şasi, süspansiyon, yaylar, elektronik denge ve stabilizasyon sistemler vs giriyor) ve motor sarsıntılarına verdiği tepkiler/ ya da sizin bu durumlarda hissettikleriniz ise evet. Bunu biz öyle adlandırıyoruz. Ama teknik olarak konfor kısmına halen girmiyor. Konfor ve kullanimdan kasit tamamen arabaya bindiginde arabanin surucusune verdigi tecrube, ve arabanin yarattigi farkindalik olarak gayet ele alinabilir. Motor da elbette eslestirildigi diger komponentlerle birlikte bu deneyime en cok katkisi olan faktor. Zira motor degisince cogu zaman sanziman, bazi arabalarda suspansiyon sistemi (bknz golf 1.6 sadece torsion beam ile, diger modeller multilink ile sunuluyor) , aydinlatma sistemi de degisiyor. Trim level in buyuk bir gostergesi oldugu icin motoru buna en buyuk influence lardan biri olarak listelemeyi yanlis gormuyorum. Sadece motoru , direkt olarak kelime manasiyla ve kapladigi 60cm3 luk alan olarak degerlendiriyorsak o cok baska tabii. Ama cumleleri o kadar dekompoze etmeye hic gerek yok. Sonucta anlatilmak istenen anlasiliyor diye dusunuyorum yazarken. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AutolycuS Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Ben hayatım boyunca manuel kullandım, ve gayet de hakimim manuel vitese, ve motora hakimiyetin en iyi manuelle sağlandığını düşünüyorum. Ama İstanbul'da trafikte 2 saat geçirince "yerim kontrolünü" diyor insan. Şekil-şemal olarak ne dersiniz.. 3008 enteresan bir yapıda, ama çok büyük mü görünür sizce? Bir de Fluence gerçekten o kadar kötü mü :) galiba en çok aksesuarı o sağlıyor, ama uzun bir clio çıkmasın sonucunda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Smoke Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Reno'ları bence geç. 3008 tam bir aile arabası modunda. C4'e zaten kılım. Jetta kalıyor bi tek listenden. Fiyat tavanın nedir bilmiyorum ama ucuz yollu suv tarzı ararsan kia sportage da bakabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Yan komsumda var 3008 e-hdi otomatik, diger araclari 525xd ile birlikte yanima parkediyorlar. Duzgun bi trim seviyesinde ici acikcasi gayet konforlu, ozellikle cocuklu bir aile icin diye parantez acabilirim. Malzeme kalitesi ve iscilik ortalarda bir yerlerde. Benim gibi pimpirikli arkadaslarim oturdugunda orasini burasini kurcalayip bi yerlerin ne kadar oynadigina, ne kadar ses ciktigina bakmaya basliyor. Kafaya takmayan icin gayet saglam ve yeterinde ic kalite. Renault da gosterilen iki altenatiften de daha iyi diyebilirim rahatlikla. Surus pozisyonu geregi yogun trafikte biraz daha hakimiyet saglayip, otomatik de alinirsa manuel bir jettaya gore daha az sac bas yoldurur, o cok net. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AutolycuS Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 O zaman 3008'e doğru yavaş yavaş kaymaya başlayabilirim. Biraz daha bilgi vereyim: Evliyim ve minik bir kızım var, dolayısıyla aile konsepti uygun olabilir :) Bir de mutlaka bunların arasından seçmeliyim, para ile almıyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Smoke Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 3008 yürür o zaman. Tek sıkıntısı araçtayken eşinin elini falan tutan adam tipindeysen biraz ergonomik değil o konuda... biz eşimle bakmıştık da direk sevgilileri ayıran araç demiştik ehehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 AutolycuS said: Evliyim ve minik bir kızım var, dolayısıyla aile konsepti uygun olabilir :) Bir de mutlaka bunların arasından seçmeliyim, para ile almıyorum :) no contest 3008 e-hdi auto 6R jetta 1.6tdi olsaydi hukmen galip gelicekti ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2013 Selam, 3008'in oturma pozisyonu sayesinde çocuk koltuğuna ufaklıkları koyup/almak işkenceye dönmeyecektir. Diğerleri sana bol bol sövdürür. Bakınız 2 çocuklu mod :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2013 3008'i bilmem de jetta iyidir, konforludur, digerlerini direk gec zaten ilk yazdiklarini. 3008 iyiyse onu da dusunebilirsin, 3008 hakkinda bilgim, fikrim yok. sadece disardan cok bi olayi yok gibi duruyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2013 gösterdiğin bütün rakipler mi fransız olur? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar