Scp_learner Mesaj tarihi: Kasım 10, 2004 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2004 [Function bleedings] sayua 0048,6,0,enu [Function bleeding_loss] sayua 0020,6,0,enu [events e_bleeding] On=@Hit if ( > 20) if (( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0)) if ((rand(125) <= / 400)>) && !() && !() && !()) src.damage {30 40} src.skill fail var.act src.newitem i_bleeding src.act.equip src.newitem i_bleeding2 src.act.equip src.act if ( < 25) mana 0 else mana ( - 25) endif sysmessage @33 you bleeding to . src.sysmessage @33 bleeding... src.bleeding_loss * yaralanir * return 1 endif endif endif [events e_bleed] On=@Death findid.i_bleeding.remove findid.i_bleeding2.remove [itemdef i_bleeding] name=bleeding id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bleed timer 8 On=@UnEquip cont.events -e_bleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer timer 7 cont.sysmessage @33 bleeding... cont.damage {10 15} cont.bleeding_loss * kan kaybeder * return 1 [itemdef i_bleeding2] name=bitsin artik bu cile id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bleed timer 210 On=@UnEquip cont.events -e_bleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer cont.bleedings * yarasi kurur * cont.findid.i_bleeding.remove attr attr_decay remove return 1 [function bleeding] events +e_bleeding return 1 Yok bunda bi sorun bulamıyom? kanamıyo işte,silahlara eventlarıda ekledim? eline alınca on=@equip'lere src.events +e_bleeding ekledim ama yok olmuyo yine off yardım ltfn! RavenLoft's Note: Smiley'lerden arındırılmıştır... [Bu mesaj OwnerRavenLoft tarafından 11 Kasım 2004 23:44 tarihinde değiştirilmiştir]
Pingu Mesaj tarihi: Kasım 11, 2004 Mesaj tarihi: Kasım 11, 2004 amentes scripterini çek direk herşey var :D[signature][hline]I've got nothing, to gain , to losee...
kralweb Mesaj tarihi: Kasım 27, 2004 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2004 arkadaşım amentes scriplerini nerden çekebilirim. çek dionda link yok. :D
ultrAslan Mesaj tarihi: Kasım 27, 2004 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2004 biraz topicleri araştır derim.[signature][hline]deviL|may|Cry
Black_Lupin Mesaj tarihi: Kasım 27, 2004 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2004 said: Scp_learner, 10 Kasım 2004 23:16 tarihinde demiş ki: [Function bleedings] sayua 0048,6,0,enu [Function bleeding_loss] sayua 0020,6,0,enu [events e_bleeding] On=@Hit if ( > 20) if (( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0)) if ((rand(125) <= / 400)>) && !() && !() && !()) src.damage {30 40} src.skill fail var.act src.newitem i_bleeding src.act.equip src.newitem i_bleeding2 src.act.equip src.act if ( < 25) mana 0 else mana ( - 25) endif sysmessage @33 you bleeding to . src.sysmessage @33 bleeding... src.bleeding_loss * yaralanir * return 1 endif endif endif [events e_bleed] On=@Death findid.i_bleeding.remove findid.i_bleeding2.remove [itemdef i_bleeding] name=bleeding id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bleed timer 8 On=@UnEquip cont.events -e_bleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer timer 7 cont.sysmessage @33 bleeding... cont.damage {10 15} cont.bleeding_loss * kan kaybeder * return 1 [itemdef i_bleeding2] name=bitsin artik bu cile id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bleed timer 210 On=@UnEquip cont.events -e_bleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer cont.bleedings * yarasi kurur * cont.findid.i_bleeding.remove attr attr_decay remove return 1 [function bleeding] events +e_bleeding return 1 Yok bunda bi sorun bulamıyom? kanamıyo işte,silahlara eventlarıda ekledim? eline alınca on=@equip'lere src.events +e_bleeding ekledim ama yok olmuyo yine off yardım ltfn! Canı sıkılmış gezdir biraz düzelir ...[signature][hline]| Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !! | -------------------------------------------------------------- Evrende bir toz bile sayılamayacak ufaklıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz . Aklımıza güvenelim -------------------------------------------------------------- | Sahip olduğun gücü asla gösterme ! |
kralweb Mesaj tarihi: Kasım 27, 2004 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2004 [events e_bleeding] On=@Hit if (&statf_stone) || ( || ( return 0 elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0) if (rand(125) <= / 40)> && !( && !( src.damage {3 5} src.hits ( - 8) src.skill fail var.act src.newitem i_bleeding src.act.equip src.newitem i_bleeding2 src.act.equip src.act src.sayua 075f,6,6,0 * Olumcul Yara Alir * return 1 endif endif [events e_bleed] On=@Death findid.i_bleeding.remove [itemdef i_bleeding] name=osman aga bleed id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bleed timer 5 On=@UnEquip cont.events -e_bleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer timer 5 cont.sayua 075f,6,6,0 * Kan Kaybeder * cont.damage {2 4} cont.hits ( - 5) attr attr_decay return 1 [itemdef i_bleeding2] name=Editin Osman Aga id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bleed timer 31 On=@UnEquip cont.events -e_bleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer cont.findid.i_bleeding.remove attr attr_decay remove return 1 [ITEMDEF i_potion_bleed]///////////Bleed Potion ID=i_bottle_ORANGE TYPE=T_POTION NAME=Bleed Potion TDATA1=i_bottle_empty RESOURCES=i_reag_garlic, i_bottle_EMPTY SKILLMAKE=ALCHEMY 85.1 ON=@Create COLOR=060 MORE1=s_Cure MORE2=40.1 ON=@DClick if !(rand(5) == 1) if ( src.findid.i_bleeding.remove src.effect snd_spell_poison src.effect 3,0376a,2,10,1 src.sayua 048,6,6,0 *Yarasini Tedavi Eder* remove src.act i_bottle_empty else src.sysmessage Bekle endif endif [eof] hepsi tmmda healing sisteminde yapmamız gereken düzenleme nedir. neyi silip ne ile düzeltecez?
ultrAslan Mesaj tarihi: Kasım 27, 2004 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2004 onuda poisona bakarak yap.[signature][hline]deviL|may|Cry
Moonwalker Mesaj tarihi: Kasım 28, 2004 Mesaj tarihi: Kasım 28, 2004 elimde cok guzel bugsuz zamanında calisitigim shardlardan kalma scp Packlar bulunmaktadır isteyen arkdaslar msnimden ulasabilirler. Msn:[email protected]
Lower Mesaj tarihi: Kasım 28, 2004 Mesaj tarihi: Kasım 28, 2004 http://web.paticik.com/scripts/showscript.php?no=844 heal sistemi ile birlikte. Sorunsuz çalışması için kendi heal sisteminizi silmeniz gerekir. Eğer bonus kullanırken mana istemesini, istemiyorsaniz en üstte mana ile ilgili satırı silip ilgili event'in aşağı satırlarından da bir endif kaldırmanız yeterli olacaktır. Son olarak ta çalışmasını istediğiniz silahların altına On=@Equip src.events +e_bleeding On=@UnEquip src.events -e_bleeding satırlarını ekleyiniz. Eğer mevcut silahların altında On=@Equip ve On=@UnEquip satırları varsa, On=@Equip için src.events +e_bleeding On=@UnEquip için src.events -e_bleeding satırlarını ekleyin. Eğer halledemediğiniz bir olay olursa buradayım. [Bu mesaj Lower tarafından 28 Kasım 2004 16:11 tarihinde değiştirilmiştir]
simonare Mesaj tarihi: Kasım 29, 2004 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2004 elseif () if (( < 60.0) || ( < 60.0)) src.sms Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. return 1 endif elseif () ///Bleeding if (( < 70.0) || ( < 70.0)) src.sms Yarayi tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. return 1 endif bu check kısmı poisonuda koydumki nereye ekleyeceğini anlayasın elseif () if ( < 60.0) || ( < 60.0) cont.sms Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. remove return 1 endif elseif () ///////Hayvanlarda bleeding if ( < 70.0) || ( < 70.0) cont.sms Yarayi tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. remove return 1 endif buda bleed'i geçiren kısmı if () // cure animal if !(rand(5) == 1) link.findid.i_rune_poison.remove link.effect 3,0376a,2,10,1 link.sayu * iyilestirilir * else cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki zehiri iyilestiremez * endif elseif () //hayvanlarda yara iyilestirme poff :D if !(rand(5) == 1) link.findid.i_bleeding.remove link.effect 3,0376a,2,10,1 link.sayu * yarasi iyilestirilir * else cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki yarayi iyilestiremez * endif buda hayvanı iyileştiren zımbırtı if () // cure other if !(rand(5) == 1) link.findid.i_rune_poison.remove link.effect 3,0376a,2,10,1 if ( > 5) cont.criminal 1 cont.sayua 048,6,6,0 * isimli katili iyilestirir * elseif (&statf_criminal) cont.criminal 1 cont.sayua 048,6,6,0 * isimli sucluyu iyilestirir * else link.sayua 048,6,6,0 * tarafindan iyilestirilir * if () && () && ( != ) cont.criminal 1 elseif () && () && ( != ) cont.criminal 1 endif endif else cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki zehiri iyilestiremez * endif elseif ()///////////////////////////Bleeding if !(rand(5) == 1) link.findid.i_bleeding.remove link.effect 3,0376a,2,10,1 if ( > 5) cont.criminal 1 cont.sayua 048,6,6,0 * yarasini iyilestirir.* elseif (&statf_criminal) cont.criminal 1 cont.sayua 048,6,6,0 * isimli suclunun yarasini iyilestirir. * else link.sayua 048,6,6,0 * tarafindan yarasi iyilestirilir. * if () && () && ( != ) cont.criminal 1 elseif () && () && ( != ) cont.criminal 1 endif endif else cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki yarayi tedavi edemez * endif //////////////////// buda criminallik falan zımbırtısı if () // cure self if !(rand(5) == 1) cont.findid.i_rune_poison.remove cont.effect 3,0376a,2,10,1 cont.sayua 048,6,6,0 * zehir etkisini iyilestirir * else cont.sayua 020,6,6,0 * zehiri iyilestiremez * endif elseif ()/////////Bleeding bana bleed if !(rand(5) == 1) cont.findid.i_bleeding.remove cont.effect 3,0376a,2,10,1 cont.sayua 048,6,6,0 *yarayi tedavi eder* else cont.sayua 020,6,6,0 *yarayi tedavi edemez* endif Bleedi geçiren zımbırtı[signature][hline]Data For UO GameLand TR GameLand TR Script Mania [spo1=Ben kimim. Nerdeyim.]Ben kıbrıs'lı bir Scripterim. Şuanda GameLand TR'nin scriptlerini yazıyorum ve elimden gelen tüm ilgiyi ve alakayı oraya veriyorum. Herkesi beklerim. GOOD LUCK!![/spo ] [Bu mesaj simonare tarafından 29 Kasım 2004 10:59 tarihinde değiştirilmiştir]
simonare Mesaj tarihi: Kasım 29, 2004 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2004 1-2 yeri 2 kere yazmışım sanıırm aratırken dikkat etmemişim onları görürsün zante. merak etme eksik yok :)[signature][hline]Data For UO GameLand TR GameLand TR Script Mania [spo1=Ben kimim. Nerdeyim.]Ben kıbrıs'lı bir Scripterim. Şuanda GameLand TR'nin scriptlerini yazıyorum ve elimden gelen tüm ilgiyi ve alakayı oraya veriyorum. Herkesi beklerim. GOOD LUCK!![/spo ]
yvz5 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2004 iyi de aga bu yazdıklarını nereye koycaz[signature][hline]Forever Rock
DoruK Mesaj tarihi: Aralık 2, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2004 scripte[signature][hline][b][Bu mesaj Ali Sami Yen tarafından 1 Ekim 1905 14:27 tarihinde değiştirilmiştir]
Mandoo Mesaj tarihi: Aralık 2, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2004 said: Aradhell, 11 Kasım 2004 21:07 tarihinde demiş ki: amentes scripterini çek direk herşey var :D nebuladan sonra bu da mı?[signature][hline]hiç bişeyim yok..bi FenerBahçem bi de karikatürlerim...
Korax Mesaj tarihi: Aralık 2, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2004 Fnx bize bi bleeding sistemi yazda görelim ozaman. Böyle bilmiş bilmiş sağa sola mesajlar yazıyosunuz. Ayranınız yok içmeye tahterevanla gidiyosunuz zıçmaya. Tövbe..[signature][hline]Web Tasarım Web Hosting Hosting hizmetleri Kimdir bu Korax?
Onur_ Mesaj tarihi: Aralık 3, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2004 said: Fnx, 03 Aralık 2004 00:03 tarihinde demiş ki: Çalmayarak kendiniz yazmayi deneseniz.Bide benim kafamı şu karıştırıor amentesin şuanki scplerini kim yazıor =) burasını anlayan anladı :) Gir de bak sitesine o zaman görürsün kimin yazdığını. Anlayan anladı demişsin ben anlamadın ne olcek şimdi.?? Bi de şu amentes scp lerinin linkini bana da versenize..[signature][hline] [Bu mesaj Onur_ tarafından 03 Aralık 2004 15:08 tarihinde değiştirilmiştir]
Öne çıkan mesajlar