Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Bu bleeding sorunu ney?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
[Function bleedings]
sayua 0048,6,0,enu

[Function bleeding_loss]
sayua 0020,6,0,enu

[events e_bleeding]
On=@Hit
if ( > 20)
if (( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0))
if ((rand(125) <= / 400)>) && !() && !() && !())
src.damage {30 40}
src.skill fail
var.act
src.newitem i_bleeding
src.act.equip
src.newitem i_bleeding2
src.act.equip
src.act
if ( < 25)
mana 0
else
mana ( - 25)
endif
sysmessage @33 you bleeding to .
src.sysmessage @33 bleeding...
src.bleeding_loss * yaralanir *
return 1
endif
endif
endif

[events e_bleed]
On=@Death
findid.i_bleeding.remove
findid.i_bleeding2.remove

[itemdef i_bleeding]
name=bleeding
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bleed
timer 8

On=@UnEquip
cont.events -e_bleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
timer 7
cont.sysmessage @33 bleeding...
cont.damage {10 15}
cont.bleeding_loss * kan kaybeder *
return 1

[itemdef i_bleeding2]
name=bitsin artik bu cile
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bleed
timer 210

On=@UnEquip
cont.events -e_bleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
cont.bleedings * yarasi kurur *
cont.findid.i_bleeding.remove
attr attr_decay
remove
return 1

[function bleeding]
events +e_bleeding
return 1


Yok bunda bi sorun bulamıyom?
kanamıyo işte,silahlara eventlarıda ekledim?
eline alınca on=@equip'lere src.events +e_bleeding
ekledim ama yok olmuyo yine off yardım ltfn!

RavenLoft's Note: Smiley'lerden arındırılmıştır...

[Bu mesaj OwnerRavenLoft tarafından 11 Kasım 2004 23:44 tarihinde değiştirilmiştir]
  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
said:
Scp_learner, 10 Kasım 2004 23:16 tarihinde demiş ki:
[Function bleedings]
sayua 0048,6,0,enu

[Function bleeding_loss]
sayua 0020,6,0,enu

[events e_bleeding]
On=@Hit
if ( > 20)
if (( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0))
if ((rand(125) <= / 400)>) && !() && !() && !())
src.damage {30 40}
src.skill fail
var.act
src.newitem i_bleeding
src.act.equip
src.newitem i_bleeding2
src.act.equip
src.act
if ( < 25)
mana 0
else
mana ( - 25)
endif
sysmessage @33 you bleeding to .
src.sysmessage @33 bleeding...
src.bleeding_loss * yaralanir *
return 1
endif
endif
endif

[events e_bleed]
On=@Death
findid.i_bleeding.remove
findid.i_bleeding2.remove

[itemdef i_bleeding]
name=bleeding
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bleed
timer 8

On=@UnEquip
cont.events -e_bleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
timer 7
cont.sysmessage @33 bleeding...
cont.damage {10 15}
cont.bleeding_loss * kan kaybeder *
return 1

[itemdef i_bleeding2]
name=bitsin artik bu cile
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bleed
timer 210

On=@UnEquip
cont.events -e_bleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
cont.bleedings * yarasi kurur *
cont.findid.i_bleeding.remove
attr attr_decay
remove
return 1

[function bleeding]
events +e_bleeding
return 1


Yok bunda bi sorun bulamıyom?
kanamıyo işte,silahlara eventlarıda ekledim?
eline alınca on=@equip'lere src.events +e_bleeding
ekledim ama yok olmuyo yine off yardım ltfn!


Canı sıkılmış gezdir biraz düzelir ...[signature][hline]| Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !! |
--------------------------------------------------------------
Evrende bir toz bile sayılamayacak ufaklıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz . Aklımıza güvenelim
--------------------------------------------------------------
| Sahip olduğun gücü asla gösterme !
|
Mesaj tarihi:
[events e_bleeding]
On=@Hit
if (&statf_stone) || ( || (
return 0
elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0)
if (rand(125) <= / 40)> && !( && !(
src.damage {3 5}
src.hits ( - 8)
src.skill fail
var.act
src.newitem i_bleeding
src.act.equip
src.newitem i_bleeding2
src.act.equip
src.act
src.sayua 075f,6,6,0 * Olumcul Yara Alir *
return 1
endif
endif

[events e_bleed]
On=@Death
findid.i_bleeding.remove

[itemdef i_bleeding]
name=osman aga bleed
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bleed
timer 5

On=@UnEquip
cont.events -e_bleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
timer 5
cont.sayua 075f,6,6,0 * Kan Kaybeder *
cont.damage {2 4}
cont.hits ( - 5)
attr attr_decay
return 1

[itemdef i_bleeding2]
name=Editin Osman Aga
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bleed
timer 31

On=@UnEquip
cont.events -e_bleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
cont.findid.i_bleeding.remove
attr attr_decay
remove
return 1

[ITEMDEF i_potion_bleed]///////////Bleed Potion
ID=i_bottle_ORANGE
TYPE=T_POTION
NAME=Bleed Potion
TDATA1=i_bottle_empty

RESOURCES=i_reag_garlic, i_bottle_EMPTY
SKILLMAKE=ALCHEMY 85.1

ON=@Create
COLOR=060
MORE1=s_Cure
MORE2=40.1

ON=@DClick
if !(rand(5) == 1)
if (
src.findid.i_bleeding.remove
src.effect snd_spell_poison
src.effect 3,0376a,2,10,1
src.sayua 048,6,6,0 *Yarasini Tedavi Eder*
remove
src.act i_bottle_empty
else
src.sysmessage Bekle
endif
endif


[eof]

hepsi tmmda healing sisteminde yapmamız gereken düzenleme nedir. neyi silip ne ile düzeltecez?
Mesaj tarihi:
http://web.paticik.com/scripts/showscript.php?no=844

heal sistemi ile birlikte. Sorunsuz çalışması için kendi heal sisteminizi silmeniz gerekir. Eğer bonus kullanırken mana istemesini, istemiyorsaniz en üstte mana ile ilgili satırı silip ilgili event'in aşağı satırlarından da bir endif kaldırmanız yeterli olacaktır. Son olarak ta çalışmasını istediğiniz silahların altına
On=@Equip
src.events +e_bleeding

On=@UnEquip
src.events -e_bleeding

satırlarını ekleyiniz. Eğer mevcut silahların altında On=@Equip ve On=@UnEquip satırları varsa,
On=@Equip için src.events +e_bleeding
On=@UnEquip için src.events -e_bleeding
satırlarını ekleyin. Eğer halledemediğiniz bir olay olursa buradayım.

[Bu mesaj Lower tarafından 28 Kasım 2004 16:11 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
elseif ()
if (( < 60.0) || ( < 60.0))
src.sms Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
return 1
endif
elseif () ///Bleeding
if (( < 70.0) || ( < 70.0))
src.sms Yarayi tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
return 1
endif

bu check kısmı poisonuda koydumki nereye ekleyeceğini anlayasın

elseif ()
if ( < 60.0) || ( < 60.0)
cont.sms Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
remove
return 1
endif
elseif () ///////Hayvanlarda bleeding
if ( < 70.0) || ( < 70.0)
cont.sms Yarayi tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
remove
return 1
endif

buda bleed'i geçiren kısmı

if () // cure animal
if !(rand(5) == 1)
link.findid.i_rune_poison.remove
link.effect 3,0376a,2,10,1
link.sayu * iyilestirilir *
else
cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki zehiri iyilestiremez *
endif
elseif () //hayvanlarda yara iyilestirme poff :D
if !(rand(5) == 1)
link.findid.i_bleeding.remove
link.effect 3,0376a,2,10,1
link.sayu * yarasi iyilestirilir *
else
cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki yarayi iyilestiremez *
endif

buda hayvanı iyileştiren zımbırtı

if () // cure other
if !(rand(5) == 1)
link.findid.i_rune_poison.remove
link.effect 3,0376a,2,10,1
if ( > 5)
cont.criminal 1
cont.sayua 048,6,6,0 * isimli katili iyilestirir *
elseif (&statf_criminal)
cont.criminal 1
cont.sayua 048,6,6,0 * isimli sucluyu iyilestirir *
else
link.sayua 048,6,6,0 * tarafindan iyilestirilir *
if () && () && ( != )
cont.criminal 1
elseif () && () && ( != )
cont.criminal 1
endif
endif
else
cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki zehiri iyilestiremez *
endif
elseif ()///////////////////////////Bleeding
if !(rand(5) == 1)
link.findid.i_bleeding.remove
link.effect 3,0376a,2,10,1
if ( > 5)
cont.criminal 1
cont.sayua 048,6,6,0 * yarasini iyilestirir.*
elseif (&statf_criminal)
cont.criminal 1
cont.sayua 048,6,6,0 * isimli suclunun yarasini iyilestirir. *
else
link.sayua 048,6,6,0 * tarafindan yarasi iyilestirilir. *
if () && () && ( != )
cont.criminal 1
elseif () && () && ( != )
cont.criminal 1
endif
endif
else
cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki yarayi tedavi edemez *
endif ////////////////////

buda criminallik falan zımbırtısı

if () // cure self
if !(rand(5) == 1)
cont.findid.i_rune_poison.remove
cont.effect 3,0376a,2,10,1
cont.sayua 048,6,6,0 * zehir etkisini iyilestirir *
else
cont.sayua 020,6,6,0 * zehiri iyilestiremez *
endif
elseif ()/////////Bleeding bana bleed
if !(rand(5) == 1)
cont.findid.i_bleeding.remove
cont.effect 3,0376a,2,10,1
cont.sayua 048,6,6,0 *yarayi tedavi eder*
else
cont.sayua 020,6,6,0 *yarayi tedavi edemez*
endif

Bleedi geçiren zımbırtı[signature][hline]Data For UO
GameLand TR

GameLand TR Script Mania

[spo1=Ben kimim. Nerdeyim.]Ben kıbrıs'lı bir Scripterim. Şuanda GameLand TR'nin scriptlerini yazıyorum ve elimden gelen tüm ilgiyi ve alakayı oraya veriyorum. Herkesi beklerim. GOOD LUCK!![/spo ]

[Bu mesaj simonare tarafından 29 Kasım 2004 10:59 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
1-2 yeri 2 kere yazmışım sanıırm aratırken dikkat etmemişim onları görürsün zante. merak etme eksik yok :)[signature][hline]Data For UO
GameLand TR

GameLand TR Script Mania

[spo1=Ben kimim. Nerdeyim.]Ben kıbrıs'lı bir Scripterim. Şuanda GameLand TR'nin scriptlerini yazıyorum ve elimden gelen tüm ilgiyi ve alakayı oraya veriyorum. Herkesi beklerim. GOOD LUCK!![/spo ]
Mesaj tarihi:
said:
Aradhell, 11 Kasım 2004 21:07 tarihinde demiş ki:
amentes scripterini çek direk herşey var :D


nebuladan sonra bu da mı?[signature][hline]hiç bişeyim yok..bi FenerBahçem bi de karikatürlerim...
Mesaj tarihi:
Fnx bize bi bleeding sistemi yazda görelim ozaman.
Böyle bilmiş bilmiş sağa sola mesajlar yazıyosunuz.
Ayranınız yok içmeye tahterevanla gidiyosunuz zıçmaya.

Tövbe..[signature][hline]Web Tasarım
Web Hosting
Hosting hizmetleri

Kimdir bu Korax?
Mesaj tarihi:
said:
Fnx, 03 Aralık 2004 00:03 tarihinde demiş ki:
Çalmayarak kendiniz yazmayi deneseniz.Bide benim kafamı şu karıştırıor amentesin şuanki scplerini kim yazıor =) burasını anlayan anladı :)


Gir de bak sitesine o zaman görürsün kimin yazdığını.
Anlayan anladı demişsin ben anlamadın ne olcek şimdi.??

Bi de şu amentes scp lerinin linkini bana da versenize..[signature][hline]

[Bu mesaj Onur_ tarafından 03 Aralık 2004 15:08 tarihinde değiştirilmiştir]
×
  • Yeni Oluştur...