Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ilk 3D Studio


Chimera167

Öne çıkan mesajlar

şimdi herşeyden önce ters başlamışsın işe. matching gibi konular çok çok sonra girmen gereken bi olay. tracking'den color correction'a kadar tonlarca şey var halletmen gereken bir c.matching planında.

ister scene design iste, ister ışıklandırma iste, ister texturing... amacın ne olursa olsun 3d'ye başlamanın ilk adımı modellemeden geçer. eğer bu işi öğrenmek istiyorsan modelleme yaparak başlayacaksın bu işe. modelleme demek standart primitivleri üstüstte yanyana koyarak ya da birbirleriyle kesiştirerek farklarını alarak falan yapılan işler demek değlidr. onu 5-10 dk uğraşan herkes yapar.

şu aşamada yapman gereken şey, modelleme yöndemlerini anlatan bi kitap alıp oradaki temel 2 modelleme yöntemini (polygonal ve spline) öğrenmek. bunları çalışırken zaten az buçuk lighting ve scene design konularına da girmiş olursun. sonra da animation, material gibi konularla devam edersin.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

msn'e gelmiyim. çünkü bu aralar rahatsız olduğum için msn'de herhangi bir konuyu konuşacak kadar bilgisayar başında durmuyorum. ayrıca herşeyin en başındaysan bu konuda msnle halledilebilecek çok fazla da birşey yok zaten. son olarak da msn yerine takıldığın noktalar için forumu kullanmanı tercih ederim. ilgilenen başkaları için de aynı konuları tekrar tekrar yazmamak için :) son demiştim ama birşey daha... forumda sorarsan benim bilmediğimi başkası bilir her halükarda çöülür meselelerin.

yapacağın şey belli: online yardım beklemekten vazgeçip 3dsmax ile basic modeling anlatan bir kitap almak. diğer başlıkta rexar söylemiş, version 3.x 4.x veya 5.x de olabilir alacağın kitap. temel modelleme araçları 3.0'dan beri hiç değişmedi. zaten modelleme yönteminin değişmesi diye birşey de sözkonusu değil, spline modeling herzaman spline modelingdir (bu arada splayn değil es-pi-layn diye okunur. çok yerde yanlış telaffuz ederler o bakımdan şettiriyim dedim :))

böyle yani. sen dediğim şekilde bir başla. takıldıkça buradan sorarsın. cevap verebilecek kişiler bulunur herzaman.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya chim alınma güzel kardeşim ama
defalarca döktüm kendime sana neden inatlardasın ki
bak sufi ustamızda demiş
bir modeleme kitabında sıfırdan başlayarak çalış...

o da kolay
git kazaa a
documents seç search seçeneklerinden
3DS max 6 yaz, zaten çıkacak tüm kitaplar.
ben senin için diyorum.[signature][hline]gimli zamanında demiş ki
Gimli (00:45) :
o zaman rahatla çünkü yaratıcılık kaybedilebilecek bi halt değil
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...