Flassh Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 hepsiburadadan bi mouse aldım, lanet olsun o güne 1 ayı geçti bozuk mouseu değiştirmemek için oyalıyorlar. ürünü 2.ye geri yolladım para iadesi için şimdi tekrar bana geri kargolamışlar. ben bankayı arasdam hepsiburaya yapılan ödemeye engelleyebilir miyim? 1. taksit ödendi gerçi ama diğerleri iptal olsun var mı yapılacabak bir şey Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 senin taksit taksit ödemen bir şey değiştirmiyor. tedarikçinin cebine o para peşin giriyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 yok. sistem kart numaranla zaten çekimi yaptı. sen malı teslim aldığına dair fiş de imzaladın (chargeback de yapamazsın). gogo tüketici mahkemesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 ya müşteri hizmetlerinin de bi tarafına sokayım, hepsiburadanın da arıyorum bağırıyorum tüketici mahkemesine gidicem diyorum tek yaptıklarını cagrı merkezi talebi iletmek ordan gelen cevapta ürününüz arızalı değil geri yollanmıştır bık bık Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 bu mahkeme işlerini nasıl yapıcaz? nereye gidicez nasıl olucak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 abi adamlar sana ısrarla bozuk mouse mu gönderiyorlar ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 servisten üzerine sağlamdır yazıp yolluyorlar, tamir etmişlerse de umrumda değil 1 hafta bile kullanmadığım üründe ne tamiri 7 gün olmadan ben bunlara ürünü geri yollamıştım, para iadesi yada ürün değişimi diye. aynı şekilde siteden ve telefondan teyit ettirmiştirdim tekrar tekrar eski ürünü geri yollanmıcak ya değişim ya iade yapılır diye. ürünü yolladıktan 1 hafta sonra direkt geri geldi. aradım tekrar geri yollayın dediler bu sefer direkt kesinlikle para iadesi istiyorum diye yolladım ki bu süreçte 45 kere musteri hizmetlerini aradım böyle yapın söyle yapın dediler yaptım. ürünü yine servise yolladılar, o kadar ticket attım bakın daha önce servis geri yollamıştı aynı ürünü tekrar olmasın bık bık diye hiç biplemediler. bugün mesaj geldi ürün tekrar kargolanmış bana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esnaf Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 sikayetvar.com a şikayet yaz varsa twitter hesapları ordandan da şikayet yaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Abi fatura tarihin ve adamlara kargoladığın kargo fişi tarihi ile gidip belki iade hakkından mahrum edildiğini savunabilirisin, şikayetimvarı bi dene istersen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 yazıyorum şikayetvara da suan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 hayret. biz onca alışveriş yaptık, 2 3 iade de yaptık, hiç böyle olmamıştı :S Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 daha önce bende 1 iade yapmıştım işte bu sefer sansıma sokayım. aptal müşteri hizmetleri anca konuşuyor hiç bir şey yapmıyopr Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 para iadesi demişken malın sana geri gelmesi saçmaymış cidden Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Mouse ne acaba, üründen ürüne göre değişiyor ithalatçısı götlük yapıyor belki, 7 günü geçince servise yolluyorlar yani adamlar kurumsal biz yaea ayağına işte bürokrasinin gerektiği şekilde işletiyorlar süreci. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Yani orda seninle muhattab olan insanlar karşılarında ne prosedür varsa ona uygun hareket ediyorlar kimse kendi insiyatifinde şu herif mağdur verelim parasını biz koca firmayız lan diye düşünmüyor. Bu sebebten küçük şahıs firmaları yada küçük şirketlere çalışmak daha mantıklı geliyor bana en azından telefonu açtın mı direk patrona derdini anlatıyorsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Memphis7 Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 harbi mouse kaç paraki taksitle aldın :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 50 liralık boktan mouse ya, sırf kablosuz mouse inatıma aldım almaz olaydım. http://www.hepsiburada.com/liste/gigabyte-eco600-kablosuz-lazer-nano-mouse-siyah/productDetails.aspx?productId=bd302148&categoryId=52 ürün bu yanında mousepad ıvır zıvır da almıştım, taksit yapmak alıskanlık oldu zaten, taksit görünce gözlerim parlıyor :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Flassh said: bu mahkeme işlerini nasıl yapıcaz? nereye gidicez nasıl olucak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2013 Abi tuketici mahkemesine dilekce yazip veriosun. Olayi anlatiosun. Fisini fln ekliosun. Ama kurul 2 haftada bir toplaniyor galiba. Ara sor derim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar