lostland Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Dialoglara eklemek istedigim itemin resminin id sini nerden ögrenebilirim.Yani diyelim fire robe ice robe falan resimlerinin görüntülerinin dialogda görünmesi için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 hazırlanan diğer scriptleri inceleyebilirsin.[signature][hline][b]Türkçe konuş, Türk ol. Biz seni bu şekilde daha fazla önemseriz. İngilizce birşeyler yazdığımızda o kadar komik görünüyoruz ki! Bunun farkında olup güzel dilimize sahip çıkalım. Ne olursa olsun! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lostland Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 mage robe falan onlarin renkleri cikmiyor.Yoksa mage robe seklini cikariyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hulahoppadanayar Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 edit: yanlış annamışım [Bu mesaj fastreload tarafından 24 Kasım 2004 15:26 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gareth Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 insideuo dan atworks kısmından ogrenebilirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kerhuzad Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 var olan mage robe şeklinin renklisini dialoglara aktarmak istiyorsan ilk olarak verdatana renkli mage robe id si koymalısın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pingu Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 verdataya değişik tilepic ler nasıl eklenir peki?[signature][hline]I've got nothing, to gain , to losee... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kerhuzad Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 var olan tilepic i save as bmp diyerek bi yere kaydedersek daha sonra bu resmi paintle falan editleyip tekrar verdataya atarsak olur sanırım.[signature][hline]Her zaman her şey olabilir asla şaşırma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pingu Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 peki nasıl atıcaz bende onu sordum zaten[signature][hline]I've got nothing, to gain , to losee... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kerhuzad Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 gump editor programları var hiç kullanmadınmı??[signature][hline]Her zaman her şey olabilir asla şaşırma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pingu Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 gump editır ile tile pic ekleniyor mu? hm gump editorle 34567 inciboş yere küçük resmimi ekledim o numara ile dialoguma tilepic koyabilir miyim peki? birde scripti bulunmayan emuresource de yayınlanan anim lere nasıl script yaratabilirim?[signature][hline]I've got nothing, to gain , to losee... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kerhuzad Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 tilepic de bir resim olduğuna göre ekleniyordur sen yinede bir dene olmazsa bize söyle bilgimiz olsun animlere scp eklemek için animi patchle ve yaratık animi ise yaratık scpsi yaz id yerine eklediğin yaratığın idsini koyman yeterli olucaktır.[signature][hline]Her zaman her şey olabilir asla şaşırma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pingu Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 yaratığın id i ne :D onu bilmioyrum ki ondan yapamıyorum[signature][hline]I've got nothing, to gain , to losee... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xcrack Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Yaratığı verdataya patchledikten sonra , neyi patchlediğini biliyorsan eğer ( bilmiyorsan yuh :) ) ; [itemdef i_et_bear] name=Ethereal Bear id=i_mt_bear TDATA3=01bb layer=25 on=@create color=0ffff on=@equip //link= on=@unequip src.newitem i_et_eb src.act.bounce [itemdef i_et_eb] NAME=Ethereal Bear id=i_pet_Bear type=t_normal CATEGORY=Other SUBSECTION=Ethereal pets DESCRIPTION=Ethereal Bear on=@create color=07a1 attr=14 on=@dclick IF (==1) src.message You can't mout an etheral pet while A Spirit Is Within You! RETURN 1 elseif (&000000400) src.message You can't mout an etheral pet while polymorphed! return 1 elseif !() src.newitem i_et_bear src.act.equip src.update remove return 1 else src.message you are already mounted return 1 endif şeklinde bir script hazırlayabilirsin. Burda önemli olan konu : id=i_mt_bear yazması. Bu gibi patchleri inceleyerek çözebilirsin sanırım.[signature][hline]to the victory... Darknesstime ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pingu Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 hayır bak hiç birşey yok michalengelo muydu neydi onla patchledim anim ekledi sonra id falan i_mt_bear gibi herhangi bir script yok . sadece anim var[signature][hline]I've got nothing, to gain , to losee... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xcrack Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2004 Scripti kendin yazıcaksın zaten. Eğer Bear,drake patchi ise yazdığım scripti kullanabilirsin.[signature][hline]to the victory... Darknesstime ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar