paramecium Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Selam, Zafer Çağlayan artık dile getirmekten çok resmen zorlamaya başladı VW'i. TR'de üretilmesinin sizce büyük bir avantajı olur mu? Bence çok fazla bir avantaj sunulmayacak müşteriye çünkü zaten satıyor :) Haber Önceki gün kapılarını açan 83’üncü Cenevre Otomobil Fuarı’na gelen Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, son düzenlemelerle birlikte Türkiye’de otomotiv yatırımını daha cazip kılan teşvik paketini otomobil devlerine anlattı. Şirketlerin üst düzey yöneticileriyle bir araya gelen Bakan Çağlayan, ‘teşvik paketimizden haberleri yok’ dediği şirketleri Türkiye’de yatırıma davet etti. Sabah saatlerinden itibaren fuarda görüşmelere başlayan Çağlayan, Volkswagen’in yanı sıra Türkiye’de yatırımı bulunan Hyundai, Ford, Renault, Fiat gibi markaların üst düzey yöneticileriyle görüştü. Volkswagen Yönetim Kurulu Üyesi Christian Klinger’le bir araya gelen Bakan Çağlayan, Alman devine dünyanın birçok bölgesindekinin aksine başarısız kaldığı Ortadoğu’nun kapısını açmayı teklif etti. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan da Almanya Başbakanı Angela Merkel’in geçtiğimiz günlerde Türkiye ziyareti sırasında Volkswagen’e yatırım davetinde bulunmuştu. Merkel de şirketin yatırım yapmasından memnun olacağını dile getirmişti. Türkiye’nin sadece kendi iç pazarı değil bölgedeki gücüyle ele alınması gerektiğinin altını çizen Çağlayan, “Bunu görmeleri gerekir. VW, Ortadoğu’da yok. Satışları düşük, pazar payı yüzde 1 ile 1,5 arasında. Bizim bu bölgeyle tarihi, kültürel, etnik ve dini bağlarımız var. Lojistik avantajımız çok önemli. 3-4 saatlik uçak mesafesinde Türkiye’nin ulaşabildiği yaklaşık 58 ülke var. Ayrıca, dünyanın en iddialı teşvik paketine sahibiz. Fakat VW yöneticilerine baktım sanki bu fırsatlardan haberleri yok. Onlara, ‘Siz Türkiye’ye gelin üretim yapın, biz Ortadoğu’da sizin büyümenizi sağlayalım. Türkiye’yi markanızın hem üretim hem de bölgesel yönetim merkezi yapın.’ dedim.” ifadelerini kullandı. Doğuş Holding Başkanı Ferit Şahenk ile Doğuş Otomotiv Başkanı Aclan Acar’ın da katıldığı toplantı yaklaşık 1 saat sürdü. Toplantı sonrasında VW, Doğuş Otomotiv ve Ekonomi Bakanlığı’nın yer aldığı üçlü bir çalışma ekibi kurulmasına karar verildi. Bu ekip, mayıs ayına kadar yatırıma yönelik fizibilite çalışması yapacak. Çağlayan, “Kendilerine kişisel e-mail ve telefonumu verdim. ‘Aklınıza takılan bir şey olursa ilgilenmeye hazırız.’ dedim. Mayısta, VW Yönetim Kurulu Üyesi Klinger’in başında olduğu bir VW ekibi, Türkiye’yi ziyaret ederek, çeşitli temaslarda bulunacak.” diye konuştu. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 uzun vadeli düşünülürse olabilir ama onun dışında cek cumhuriyeti yeterli VW için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Gelir belki ama kullaniciya getirisi olmaz pek fazla. Muhendislige katkisi olur, alman felsefesiyle muhendis yetisir ama sonra begenirlerse birakmaz zaten almanlar. Yine bi getirisi olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Selam, Golf vs Linea kıyaslamasından geçilmez yerli otomobil alım aşamasında :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Mühendisliğe niye katkısı olsun :) Adamlar üretim getiriyor, geliştirme merkezleri yine wolfsburgda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Uretim sistemini ogretir, bakimciysa arizi ve periyodik bakimlari nasil yuruttugunu ogretir, felsefesini ogretir elbet getirisi olur muhendislerine. Ar-ge kismina da cok sansli ve iyi bikac muhendis belki bulasabilir, onlarin tr de kalma ihtimali sifir zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 en azından aylarca beklemekten kurtuluruz işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deathblade Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Lütfen Gebze tarafında kurmasınlar, İzmir'e falan yerleşsinler. O şekilde asgari + SSK + ticket'a tavım ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Boş konuşmayı PR malzemesi olarak kullanmaya bayılıyorlar. 3-4 saat uçuş mesafesindeki ülkelere araba mı gönderecekler, uçuş mesafesinin ne ilgisi var üretim merkeziyle? Abuk subuk geyikler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Bide zaten inanılmaz çok yerde fabrikaları var, üretimlerini zaten iyi dağıtmışlar. Jettalar fln meksikadan çıkıyor, polonyadan çıkan modeller var, amarokların ilk serileri almanyadan çıktı sonra onlar da başka yere geçti, golfler vs vs hepsi zaten bi yere dağılmış durumda. Tr'ye fabrika açmaları gereksiz olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 En mukemmel kismi " kisisel mailimi telefonumu verdim, kafaniza soru duserse cekinmeden arayin dedim" kismi. /facepalm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2013 Ben olsam bilimum spam mail kaynağına veririm mail adresini. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar