Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

hepsiburada.com


hamsilipilav

Öne çıkan mesajlar

cempostaci said:

di senin sorun yaşamadığın bir yer yok ki ama.
seni istatistik dışında tutmak zorundayız malesef.
var sende bir cenabetlik. çekiyor seni sorun. senin söylediklerini kabul etmiyoruz o yüzden


Abi yurt icinde bedeviyim yurt disinda degilim diye ayirmamiz lazim o zaman zira Turkiye'den almadigim hic bir seyde sorun yasamadim simdiye kadar. Elin Cinlisi bile "lan duzgun gondereyim de suku vermesinler" diye duzgun yapiyor isini. Haliyle olay tamamen benim memleketimin isleyisiyle, insaniyla, anlayisiyla alakali.

Mesela su tip iskenceler sikayette kalmasa, bunlari denetleyip guzel yaptirimlar uygulasalar, mum gibi olur bu sirketlerin hepsi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Musteri hizmetlerinde calisanlarin ciddi sorunlari var gercekten. Ucuz isci bulma adina apacileri doldurmus olmalarindan supheleniyorum.

Beklettikleri siparis icin donup dolasip "kart ekstraniz bekleniyor" yazyorlar. Kart ekstrasi diye bir kavram yok, olsa olsa ekstre var, onun da bunlarla ilgisi yok. Odeme onayini aldik ama okuz oldugumuzdan paranin hesabimiza gecmesini bekliyoruz diyemediler bir turlu.

Sabah 4. kere "kart ekstrasi nedir?" diye sordum, "bankaniza sorarak ogrenebilirsiniz" diye cevap verdiler.

Saka gibiler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben son siparişimde internetim yavaş olduğundan adresi yanlış girdim. bunu bildirdim ve 2 saat sonra geri dönüp "kargoya verildiği zaman tekrardan söyleyiniz" tarzı bir şey yazdılar. geri cevaplayıp "uğraşamam böyle bir saçmalıkla siz halledemez misiniz" tarzı bir şey yazdım 3 gün boyunca cevap gelmedi 1-2 tane mesaj daha atmama rağmen ve kargoya verildiğinde (4. gün) kargoya verildi adresi değiştirin dediğimde "ilgili departmana iletiyoruz" diye cevap geldi. adres de değiştirilmedi.


kargonun adresinin değiştirilmediğini, siparişi iptal edebilecek haldeyken neden değiştirebileceğinizi söylediniz de sonrasında sorun çıkardınız diye sordum sert bi dille gelen cevap şu
"Yaşanmış olan gecikmelerden dolayı siz değerli müşterimizden özür dileriz
Tarafımıza yapmış olduğunuz bilgilendirme için teşekkür eder sonraki alışverişlerinzde böyle bir aksaklık yaşamamanız için gerekli deparmanlarımıza bilgi verildiğini tarafınıza iletmek isteriz"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sacmalamislar kismi screenshot'da gorunen kisim + 700 karakter siniri icin. Sifre girerken bildigin text giriyorum.

Abi yoruyorsunuz cidden. Hani sadece ben degil bir suru insan illallah etmis su ufak toplulukta bile, hala yok sorun sikayet edenlerdeymis, yok niye sacma olsunmus, bi gecin allaskina.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...