Fly Mesaj tarihi: Ocak 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 29, 2013 inb4 sene 2013 hala mi c++ aciklama yazdim yazdim sildim, kisa keseyim eski c++ standardina gore c# java vb daha rahat akranlarina gore nasil, yeterince uzun sure kullanan oldu mu ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 abi hiçbişi anlamadım c++11 dediğin 2011'deki gözden geçirilmiş, düzeltilmiş versiyon işte. eski versiyonlara göre tabii ki de daha iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 C# çok acaip bi şey olmuş ya, linq, dynamic veri tipi, anonim fonksiyon falan, Windows için bi uygulama geliştirdiğin sürece C#'ın yerine C++11 kullanmanın bi getirisi olmicak bence. Tamam C++'ta da var artık lambda falan ama bilemedim. Gerçi doğru biraz denemek lazım aslında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 C++ VM based calismiyor. C# ve Java VM uzerinde calisan interpreted adamlar, kiyaslama yaparken ancak kendi eski revisionlari ile karsilastirmak dogru olur. Senko nun dedigi dogru. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 interpreted olayında JIT mevzunu gözden kaçırmamak gerekir. Ayrıca Mono'nun hali hazırda birde Ahead of Time derleme desteği mevcut ki, full-AOT ile native kod üretilebiliniyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 fazla bodoslama girmisim simdi okuyunca evet soruyu acayim, is aramiyorum su anda, kendi projelerimden bir sey cikmasini bekliyorum o yuzden is imkani cok sorun degil haskell kullaniyorum son zamanlarda, ama bazi limitleri var guzelliklerinin yaninda o yuzden "genelde sunu kullaniyorum" diyecegim, goreceli olarak yuksek performansli, daha alisildik turden ikinci bir dil ariyorum, compiled/vm falan cok onemli degil (scala var mesela tam fp oop hibridi gibi de, daha low level bir seyler ariyorum) unity icin c# kullanacagim siradaki isim icin, ancak mono her ne kadar gelisiyor olsa da osxte calismak kabus gibi o yuzden c++'a geri doneyim dedim ama su saatten sonra cekebilir miyim bilemedim c++11 karsilastirdigim dillerin kolayligina sahip mi artik, asil sormak istedigim o kendi gorduklerim icinde iteratorlara yirmi paragraf ahmet> :: iterator i = blabla diye suna ozellesti bu diye belirtmen yerine auto diyip gecebilmek gibi seyler, currying vs var ama su su ozellikler geldi diye atlamak istemiyorum sonuclari husran olabildigi icin, pratikte iki dilde de pratiklik, kod hamalligi vs bakimindan karsilastirma yapabilecek biri varsa onun fikirlerini almak isterim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2013 1 ay sonra c++'a basliyorum söylerim o zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
geezus Mesaj tarihi: Ocak 31, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2013 oyun falan yazmıyosan c# her türlü gideri var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar