huun Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 bu başlık artık mühendis milleti ile ilgili.
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 huun said: SeaGle said: huun said: kontak anahtarı falan var mı acaba trenlerin? Ateşleme sistemlerinin bi kontağı olması lazım. hmm bu durumda sorumu farklı şekilde sormam gerekiyor. trenlerin sahip olması gereken kontağın bir anahtarı var mı? ben isterim ki en azından akşam eve gelip 2 bira içip pc karşısında vakit öldürürken mühendis zihniyetiyle karşılaşmayayım. Treninden trenine fark var aslında. Buharlı trenler fln zaten kazanın ateşlenmesi, alevin büyütülmesi fln manuel. Dizel trenlerde anahtarlı ateşleme sistemi var yamulmuyorsam, arabalardaki gibi. Elektrikli trenlede de yine beslemeyi açıp kapamayı sağlayan, makiniste/vatmana özel anahtarlar ya da elektronik şifreler var. Mail hesabı açar gibi kullanıcı girişi yapılıyor fln. Ama yine de bi treni lak diye kaldırmak kolay iş değil anahtarı/şifreyi bilse de abi. Park frenlerini devre dışı bırakıcak fln. Bide uçtuğu yere gelene kadar hiç mi makas yokmuş direk yola çıkabilmiş yani.
huun Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 hmm sanırım demek istediğin şu: trenler, kullanması o kadar zor makinelerdir ki; yetkisiz bir şahıs tarafından kullanılmalarını engellemek için bir sistem kurmaya gerek yok.
Myshkin Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 Trenlerde makinistin bulunduğu kabini falan da kitlemiyorlar mı ya normalde
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 Kare başlı ortak anahtarları vardır kapının falan
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 huun said: hmm sanırım demek istediğin şu: trenler, kullanması o kadar zor makinelerdir ki; yetkisiz bir şahıs tarafından kullanılmalarını engellemek için bir sistem kurmaya gerek yok. Hemen hemen böyle. Kadın ya train simulator tutosu izlemiş çok fazla ya da bizzat oynamış. Ya da zamanında makinist bi sevgilisi da olmuş olabilir sfgsg. Araba çalıştırmayı bile düzgün yapamayan bi sürü kadın var. Trene start vermek kolay bi iş değil cidden. Gerçi çok fazla değişik tipte konsollar var, tek tuşla start verilen de vardır ama onun da kabin güvenliği fln fazladır. Dışarıdan girmek zordur fln. "Tatar Ramazan" said: Kare başlı ortak anahtarları vardır kapının falan Bunlar da işlem kolaylığı sağlamak için. Yani makinist/bakımcı/yetkili her kimse, çok fazla anahtarla uğraşmak yerine kolay bulunmayan tek bir anahtar ile erişebilsin diye. Gerçi o anahtarı bulmak kolay sdf Geçen bursa tramvayında kapının biri arızalandı, kapı kapalı ama açık algılayıp sürekli kapı açık uyarısı veriyordu. Vatman çıktı kabinden geldi, önce kare anahtarla kapıyı manuel kilitledi. Sonra aynı anahtarla üstten elektrik panelini açtı, ordan bi switchin konumunu değiştirdi kapıyı deaktif etti. Aynı anahtarla tekrar kabin kapısını açtı, sonra kilitledi. Devam etti. Tek anahtarla çok iş.
pascalnouman Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 kamyon yokmus tren devirmis ne var bunda canım
cantug Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2013 Wolas said: lan tren çalınacak en son şey serbest değilsin bir kere ha parası yoktur bir yerden bi yere gitmek için çalmıştır o ayrı ama oha stayla haber olmuş nasıl değilsin işte çıkmış başarmış :D
Liebe Mesaj tarihi: Ocak 16, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2013 bizimkiler de hala şahin r9 falan çalsınlar
Öne çıkan mesajlar