forgiver Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 eklemeyi unutmayın da bir de hazne kapaını motor bloğuna düşürmeyin hadi düşürdünüz çıkartcam diye daha derinlere kaçırtmayın o da oldu bu işi gece karamlığında yapmayın ki görebilesiniz karterden düşürüp yerden alana kadar hayattan soğudum bir de eldiven takın havalar soğuk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Selam, Sende motor alttan hava alıp üşütmesin diye konan koruyucu plastikten yok mu? Bugün saat 16:30'da sol farın kısa ampülünü değiştirmek için arkadaki lastik kapağı çıkartırken iç taraflara düşüren biri olarak sordum :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Yeni araçların en büyük sıkıntısı şu her parçanın iç içe olması sdf. Eski araçlar süper o konuda, insan geçecek boşluklar var sdsfgs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 işte o plastiğin korumanın adı karter değil mi, değil sanırım :) önce şanzımanın oralara düştü sonra yere düşüreğim aradan derken bir yerlere kaçtı, tahta yemek çatalın boyu yetmiyordu, direksiyon kilit demiriyle fantazik çalışmalar neticsinde parçanın betona düşme sesini duydum, rahatladım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Selam, Karter motorun poposu. İçinde yağın biriktiği :) Metalden olur. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
heroLion Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 paramecium said: Karter motorun poposu. Sesli güldüm. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 SeaGle said: Yeni araçların en büyük sıkıntısı şu her parçanın iç içe olması sdf. Eski araçlar süper o konuda, insan geçecek boşluklar var sdsfgsreno 11,12, tofaş kuş serisinde boyle evet ama eski bir mazda nin kaputu bi aç bi bak.voltrani katlayip gömmüşler sanırsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 cok yeni araclarda hala cok duzgun dizilimleri olan modeller var. Rahat rahat el kol giriyor, herseye 2-3 step de ulasabiliyorsunuz. Tabi renault gibi, inanilmaz zor olanlar da var. Micra da ampul degistirmek sadece 10 yasinda bi cocugun elinin girebilecegi kadar bi yerde. Megane II de sag far icin direksiyonu sola tam cevirip teker davlumbazinin ordan pencere acmak falan lazim gibi sacmaliklar var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Fistan said: SeaGle said: Yeni araçların en büyük sıkıntısı şu her parçanın iç içe olması sdf. Eski araçlar süper o konuda, insan geçecek boşluklar var sdsfgsreno 11,12, tofaş kuş serisinde boyle evet ama eski bir mazda nin kaputu bi aç bi bak.voltrani katlayip gömmüşler sanırsın Yo abi 99 toyota var bizde, gayet boşlukları var. Önden çekiş olması tabi farkettiriyor da, normal olarak gün geçtikçe donanım atıyor ve bunların kontrol elemanları, eyleyicileri vs vs yer kaplıyor. Genelde eski araçlar yenilere göre daha çok boşluğa sahip. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 genelde evet Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Selam, Renault tasarımda kazma. Ford daha iyi gibi bu konuda. Ampül değişimi için benim aracın normal prosedürü ön tamponu söküp farı yerinden çıkartmak! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar