Rhom Mesaj tarihi: Aralık 29, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 29, 2012 şu adamlara para kazandırmayın yahu. bugüne kadar ne aldıysam sorunluydu
GenjuroXXX Mesaj tarihi: Aralık 29, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 29, 2012 DoruK said: servise göndererek hayatınızın hatasını yapmışsınız zaten. yeni aldığın mal ayıplıysa birebir değişim talep etme hakkın var, kabul etmezse de tüketici hakem heyeti var. ama bizim türk insanı bunlarla uğraşmadığı için etraf teknosa tarzı kan emen işletmelerle dolu. Valla 2 saat dil döktük bırak direk değişim talebini adamlar bizi iplemedi bile hdd'i aldı müdürümle görüşmem lazım dedi gitti geldi bikbik etti 2 saat sonra biz müdürün yanına gittik , adam kimse gelip bana bişey demedi hdd ile alakalı gibi bi tepki verdi bunu iade alın tepkimize ise arıza tespit'e göndermemiz gerek diyerek karşılık verdiler...
DoruK Mesaj tarihi: Aralık 29, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 29, 2012 servise göndererek onarım yolunu seçmişsiniz, adam sizi kandırarak o yolu seçtirtmiş diyeyim yani onarım yolunu seçersen iade/değişim yolu kapanıyor. çakallar da hep oraya doğru itiyor. ama kararlı bi şekilde bunu geri alın kardeşim yoksa tüketici heyetine gideceğim dersen ya seve seve geri alıyorlar ya da heyet/mahkeme masrafları bi güzel bi taraflarına giriyor. 1400 lira civarına kadar tüketici heyeti sonrasına mahkemesi bakıyordu yanlış hatırlamıyorsam. diyeceğim odur ki 1-2 saatinizi ayırıp uğraşın şu işlerle çok üşengeç değilseniz, hepimize faydası dokunur bir gün.
barbu Mesaj tarihi: Aralık 30, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 30, 2012 Logitech z-623 ile razer blackwidow ultimate aldım. Klavye hiç planda yoktu ya. Eski beyaz Microsoft klavyemden memnundum.
Öne çıkan mesajlar