LuNiZ Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 artik kirsal motorin kalmadi dimi, alayi bunlarin eurodizel? cunki iki depodur BP den diesel aliyorum normal motorin yani hic bi fark hissetmedim.. bide bi cok yerde fark yok, sadece digeri katkili diye okudum.. nedir asli astari?
senko Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 ayrı satılıyor ama yaf hala, babam tembihlemişti beni hep eurodizel al diye ondan hep eurodizel alıyorum ben.
LuNiZ Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 nisan 2011 de biseyler olmus, ayni hale getirilmis kukurt oranlari. onu okudum bende. euro olaninin icine katki maddeleri koyduklari icin pahaliymis. onun disinda denedim, gordum hic bir fark yok yani.. sasirdim bende.
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 Bildiğim kadarıyla artık sadece Euro Diesel satılıyor. Yalnız örneğin Shell'de GTL isimli başka bir yakıt daha var ki litre başına galiba 0,25 kuruş gibi bir farkla iteliyorlar ve siz normalinden istediğinizi belirtmezseniz onlar otomatikman GTL'i dayıyorlar. Aynı şey benzin alırken Vpower için de geçerli. Hayır depo doldurturken hadi neyse de 50 TL'lik koy deyince litresi daha pahalı olanı sokuşturmaları ayıp oluyor.
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 ocak 2011 den itibaren ulkeye giren dizel EU EN 590 standardinda. Bu da kukurt 10ppm in ustunde degil demek. Kukurt kendi basina yaglayici ozelligi yok, kurtulmasi cevreye ve motora yararli, gel gelelim kukurtten kurtulma islemi sirasinda yapilanlar dolayisiyla diesel yakitin yaglama ozelligi de gidiyor. Dolayisiyla simdi adini hatirlayamadigim dusuk sicakliklarda yuksek ucuculuk ve kayganlasma ozelligi gosteren bi katki maddesi kullaniliyor. (eurodiesel dedigimiz sey bu arada ultra low sulphur diesel ; ULSD) Ben kendi arabama asla eurodiesel disinda yakit koymuyorum. Koymam da , varsin az gitsin. Motorun sesi degisiyor, titresimi degisiyor, gaz tepkisi degisiyor. tilt oluyorum. zarari var mi ulsd yakit kullanmamanin? eger yuksek basincli common rail dizel ise, bir de ustune partikul filtresi varsa, kesinlikle eurodiesel alirdim ben.(netekim aliyorum) common rail fakat dpf yok ise; ne kadar pimpirikli oldugunuza gore degisir. Zarari olmayacak, her ayin basinda 1 kere eurodiesel alip motorun kendini temizlemesine izin verseniz yeter gibi geliyor. pump duse motor ise eurodiesel almaya hic gerek yok.
LuNiZ Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 2012 caddy hangi tip motor oluyor yavrucan, bide onu sole bakim bana? tamam olsun.. ona gore bp yi arayip tasitmatigi ultimate e cevirttircem ..
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 motor kodunu soyle , ruhsat veya sigorta policen yakindaysa yaziyordur. veya daha kisa sorayim, 1.6 mi 1.9 mu
LuNiZ Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 1.6 bp nin sitesine ve bir kac foruma daha baktim direk yuru diyollaa
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 o motor common rail, ve dpf var. Ben eurodiesel disinda yakit almazdim. ama o blok underpowered calistirilioyr baya, enjektor basinci da 1500-1600bar arasi. eger duz diesel alicaksan da her 2 depoda bir euro koy derim.
senko Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2012 KHaRoN said: partikul filtresi varsa,
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 14, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2012 Selam, Ben partikül filtresi gördüm, benim teyzemgilin partikül filtresi var! Ben VW aracım varsa asla yakıtta ucuza kaçmazdım; sonrasında VW kaçıyor araya :P Ben de eurodiesel kullanıyorum. Saygılar.
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 14, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2012 Ünlülerin prezervatif kullanımını özendirici sosyal mesaj içerikli reklamları gibi oldu bu para.
Öne çıkan mesajlar