Bezerye Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Sharky bende birşey sorayım , bizim evin önündeki yola (bursa/mudanya/ bademli mh ,eski mudanya yolu diye de geçer) son bir kaç haftadır kazdılar ettiler super online fiber hattı döşediler , dışardan gözüktüğü kadarıyla işlem bitti , bu logar kapağı gibi olan kapakları da taktılar.Fakat ne gelen var ne giden fiber nerede sorgusundan da gözükmüyor. Ne kadar sürer bunun gelmesi ? Birde evde ttnet sikko internet var bundan fiber SO a geçerken işlemler sırasında bir kaç gün internetsiz kalma durumu oluyor mu ?
sharky Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Cadde ve Apartman ismi/numarası bilmem lazım :) Özel mesaj olarak at ? Eğer ki Bireysel öbek için kazılmışsa - ki anlattıklarından öyle anlaşılıyor, protokol alınacak tek tek apartman yöneticileri ile, sonra satışa açılacak. Zaten sonra satışçı arkadaşlar saldırırlar hemen :)
calvaria Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Cumartesi evime SOL ekibi geldi fiber internet kullanıcısıyım, internet kablosunu fiber kablolarıyla değiştirdiler ücretsiz. Biraz kabloyu dikkat edin ezilmesin içinde cam var dediler. 24 mbit internetim şimdi 26-27 çok rahat görüyor. Salonuma kadar bedava fiber kablo çektiler, süper oldu.
Rotweiler Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Şimdi SOL'a geçtim ben TTNET'den, evi taşıdık diye. Burda da fiber vermiş kaçırmadım tabi. Neyse, Hem telefonu da taşıdık diye otomatik gerçekleşti olaylar. Şimdi TTNET bana 300 TL fatura yollamış, akıllarınca ceza kestiler herhalde. Taahütü ben yenilememiştim. Otomatik yeniledik vs diye savunma yapacaklar diye tahmin ediyorum. Sorum ise şu: Bu miktarı SOL'a ödetebiliyor muyuz bakın size geçtim diye? Çünkü zaten halihazırda kampanyadan faydalanarak geçtim SOL'a. Bide bu işlerden anlayan biri olarak, benim yazılı imzam olmadan kafalarına göre taahhüt uzattılarsa, ne işlemler yapabiliriz?
Darqainu Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Ben Superonline`la baya papaz oldum, nakil etmek istedigim yerde (ev degistiriyorum) fiber sunamiyorlar. Ama yan sokakta sunabiliyorlarmis. Bolgeye bakan yetkili servisin numarasini verdiler aradim, "2015te altyapi gelistirme planlamiyoruz" diyip kestirip atti adamlar ileri bir tarih bile vermeden. Neredeyse 50mbit fiber fiyatina 16mbit adsl alabiliyormusum maksimum, onda da once 8mbit alacakmisim sonra hattim desteklerse 16 olabiliyormus falan. Benim tum isim internette, home office calisiyorum haliyle oyle mismus ile is yapamam.. Telefonda bana hizmet sunamadiginiz icin mecburen, istemeyerek de olsa sizle calisamayacagim, tahahhutun size ait olan kismini gerceklestiremiyorsunuz diyorum. Call centerdaki *genius* `isterseniz oralara girmeyelim uzulursunuz` dedi tam olarak neresine guvendigini anlamadigim bir sebepten. (cayma bedelini kastediyor kucuk beyniyle) Ben de tuketici sikayetinde bulundum, inat ettim hizmet almak istememe ragmen saglayamadiklari halde bir de dalga gecer gibi davranmalari uzerine. 6502 sayılı Kanun`a atifta bulunarak sikayetimi ve iptal talebimi ilettim, bakalim ne diyecekler. 10 gun inceleme suresi varmis, belli ki sonuna kadar oyalayacaklar gene olan bana olacak vakit kaybindan. Yani internet servislerinden dedigim gibi genel olarak memnundum ama isin sonunda yan sokaga altyapi getiremedikleri icin beni magdur edip, destek hattinda okuzluk ettiler. Bu acidan Superonline`i tavsiye etmem, tahahhutsuz falan kullanmak lazim heralde call center`daki bebelerin adam gibi davranmasi icin.
sharky Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Senin imzan, online bir yerden onayın ya da ses kaydın olmadan taahhüt uzatamazlar. İlk imzaladığın şartnamede yazıyor olsa dahi. Tüketici mahkemesine gidip konu hakkında lehine tamamlanacak bir dava açtırabilirsin. SOL ödüyor TTNET taahütlerini ama sanıyorum önceden söylemen falan gerekiyordu. Müşteri numaranı gönder özel mesaj olarak, aktarayım CEM ekibine.
sharky Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2015 @Darqainu, üzmüşüz seni. Fakat Call Center da belirli bir kalite yakalamak oldukça zor. Zira Call Center dediğiniz yerdeki sirkülasyon başka hiç bir iş kolunda yok. Bir senede neredeyse komple Call Center değişiyor sürekli olarak. Dolayısı ile sürekli eğitim veriliyor. Arada dediğin gibi "genius" lar çıkar, bu SOL a özel bir durum değil, herkes de çıkar. Bu kadar müşteri memnuniyetinin önemsendiği bir firmada böyle arkadaşlarla problemler yaşandığında hemen aksiyon alınıyor. Keşke twitter, mail v.s bir ortamdan arkadaşın ismi ile şikayet edeydin durumu. Win-win bir durum olurdu hem senin hem bizim için.
Öne çıkan mesajlar