kzpmaza Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Amerikadaydım bu yaz ve bi tane harici HDD aldım. neyse geldim türkiyeye çalışmadı ama ordayken çalışmıştı. WD support'a mail attım. Thank you for your Email. My name is Willem. Yes, your warranty is valid in Turkey as well, please let me know the serial number and please check your adress filled in on our website. so we can start the RMA procedure. Please let me know. Please reply to this email and we will be happy to assist you further. bu şekilde cevaplamışlar. şimdi bahsettiği seri numarasını yazdım ve adresini girdim siteden. RMA prosedürü dedikleri nedir acaba? Beni nasıl bir işkence bekliyo bundan sonra bileniniz var mı?
escape Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 keşke donanım bölümüne açsaydın. burda harcarlar
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 rma dediği sorunlu ürünün üreticisine gönderilip duruma göre tamir edilmesi veya yenisinin gönderilmesi
kzpmaza Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 anladım. şimdi ben bunu kargoyla türkiye'deki WD üreticisine göndericem sonra garanti kapsamında halledicekler sorunu. eyw
Meov Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 hayır kargoyla amerikaya göndereceksin, sonra onlar tamir edip sana yollayacak ama sana bozuk gelecek yine, kargo şirketinin suçu diyecekler. dis.
kzpmaza Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 o zaman ugrasmaya gerek yok. çoğu kişide varmış bu sorun zaten. içindeki hdd çalışıyor diyor herkes ilerde masaüstü pc alınca çıkarıp ona takarım hdd'yi.
Meov Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 o zamana kadarda hdd diye bir şey kalmaz herkes ssdye döner. ahahaha kaldı lan öyle hdd :D
Öne çıkan mesajlar