-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 320d'ye orijinal veya çıkma 17 jant bakıyorum, Ankara'da nerede bulabilirim? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 sasmaz araba mezarligi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 abi şaşmaz'da istediğim şeyi bulmak zor ya, çin malı jantları itelemeye çalışıyorlar. var mı tam olarak tavsiye edebileceğiniz bi dükkan fln? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 mezarlikdaki cikmacilara git, ztn 6-7 bmw ci var toplamda. iyi durumda olanlari kestirip renk vermeden 2 tur atarsin. Duzgun pazarlikda orjinalini guzel fiyata alirsin. Takmadan once de guzelce egik vs varsa hallettirip temizlettir. Kelepir orjinal jant olmus olur. 0 jant pesinde kosma, dedigin gibi cakma itelerler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 tamam, hem şaşmaz hemde yıldız saniyi çıkmacılarına bir göz atayım. bu arada forumda fln satan olursa, pm bekliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Selam, Isıyla veya kaynakla tamir görüp sonradan boyanmış olabilecekleri için çiziksiz arama ;) 'Kazalı 10bin km'de araçtan söktük' diye satıyorlarmış sonradan. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Bu guzel bi tip, daha onceden lastiklerin oturdugu yerler, dis ceperler, sibob kismi falan cizik olmasi daha iyi. Bizim taraftan mudehalesi kolay, onlar tarafindan taklit etmesi zor. Sonucta genelde bmw jantlari nazli jantlar, ozellikle isil islem gorduyse her kasiste balans gg. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 cikma jant alinir mi, kafayi mi yediniz kimbilir basina ne geldi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 gayet alinir, tum kontrolleri cok kolay Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Selam, İyi bir kontrol sonrası bence de sıkıntı olmaz. Tabi daha önceden tamir görüp yine yıpranma izleri varsa üstünde bilemem :P Komple kumlatıp boyayı sökerek tamir izi de aranabilir :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 bilmeyenleri ayak ustu kandırırlar cok rahat Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 hazir nasil jant alinir kisminin da ustunden gecelim, 1. Jant lastik yuzeyinde sararma, yeserme, bakir rengine donme vs korozyon belirtisi, sert bi cisimle cizmeden cikmiyorsa uzaklasalim. 2. Jant gobeginin poryaya oturan kisminda yamukluk olmamasi, araca takildiginda bosluk yapmamasi ve oranin daha once torna gormus olmamasi (cok muntazam halkalar varsa buna isaret) lazim. Pas olmasi normal, gobege oturum yapmayacak kadar olmasi normal degil. 3. Ustunde sadece lastikle gormus oldugunuz jant alinmaz. Ciplak gorup bakmak lazim. 4. jant kendi etrafinda muntazam donmeli 5. jant yan durdugunda ayagi yamuk masa gibi tangirdamamali. 6. ustunde hic cizik yoksa killanilmali (too good to be true) 7. Ustunde solucan varsa uzaklasmali ( solucan seklinde bogum bogum ilerleyen beyaz lekeler ) 8. catlak veya catlaga benzer yirtiklardan uzaklasmali (mukemmel yapilmis olsa da balans tutmaz) aklima gelmedi daha, siz devam ettirin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 ben 16" jant almıstım 3.20 ye . orjinal z4 cıkması 5 kollu. guzel temiz bişi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Selam, Solucan ne ola ki? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 http://i22.photobucket.com/albums/b308/RedRobin_05/WhiteWorm.jpg boyle bisey, white worm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Selam, Alüminyum oksit değil mi o? Sonuçta yüzeysel bir kusur. Polisaj ile temizlenecektir. Tabi boyalı veya lake yüzeylere yazık olabilir bu işlem sonunda :) Çok ölümcül olmadığını düşünüyorum. Bildiğim kadarıyla alüminyum oksit derine işlemez; işlemez değil mi?! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Selam, Bir de bildiğim kadarıyla o jant boya sonrası yüzey işleme görmüş modellerden. O parlak yüzeyler alüminyumun ta kendisi, boyalı falan değiller. Sadece varsa cila var işte üstlerinde. En ufak bir çizik, sıçrayan taş falan kaplamayı bozuyor ve oksit başlıyor. Ben jantlarımı kontrol edeyim! Boyalılar ama kış öncesi gerekiyorsa kazıtıp boyatayım :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Ben mevzudan volvo 18 mirzam jantlari satmaya calisirken haberdar olmustum. Fiyat danisirken herkes white worm var mi vs diyince durumu arastirmistim. Daha ziyade BBS in yuksek dayanimli , diamond cut olan, gunmetal renkli falan jantlarinda oluyor. O fotograftaki golf gti daki BBS uretimi Monza jant. Benzer bi uretim teknolojisi , ondaki durum hayli vahim, bariz gozuksun diye onu koydum. BBS ayni zamanda vw grubu ve BMW icin de contract manufacturer olarak diamond cut jantlar uretiyor. Problem yuzeysel evet, ama jantin temizligine dikkat edilmedigine baska yerlerde (ozellikle lastik icine gelen taraf) de korozyon baslamis olabilicegine dair bir isaret. Ayni zamanda kurtulmasi dedigin gibi mumkun ve yuzeysel bi kusur olsa da pahali bi islem. Atilan tas urkutulene degmeyeceginden uzak durulmasini oneriyorum. Malum iyi iscilik bulmak da zor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Selam, KHaRoN resmen felaket tellalısın; indim jantlarıma baktım demin :P Çok şükür sıkıntı yok; biraz sıyırık var o kadar. Kaza sonrası zaten 1 jant komple yenilenmişti =) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Selam, Ben A4'üm zamanı Cmts günü sıkıldığım için su zımparası alıp emme monifoldunu parlatmaya koyulmuştum. Sıkılıp bıraktım bir kaç Cmts sonra :) Yarı mat bir görünüşe ulaşmıştım o kirli kuma döküm izlerinden kurtulup. Gerçekten sabır işi. Sonradan da paslanmazdan imal ettiğim bir helezonu parlatmak için bir polisajcı buldum. Abi her işin kolayı varmış, bileğe kuvvet abanıp harcadığım Cmts günlerime acıdım : Bu da böyle bir anımdır. Jant parlatmak isteyenlere polisajcı bulunur! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Ben de acikcasi kis kapidayken acaba kis icin alasim jantlarimi lastikleri uzerlerinden cikarmayip kenara kaldirsam da, celik jant + kislik lastik kombosuna mi girsem diye dusunuyorum. Malum kar, camur, toz, yerlerin tuzlanmasi , onlarin jantlara yapismasi vs. Bunlar hic aluminum un sevmedigi seyler. Acaba celik jant cok mu cirkin olur munazarasindayim kendi icimde; belki soyle biseye razi gelir gonlum http://farm7.static.flickr.com/6152/6175110313_4230e5cbbc.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Selam, Onu ben de çok düşünüyorum ama Çelik jantlar bile sağlam para : Benim Renault için 450TL+KDV idi sanırım orjinaller. kapak takar devam ederim diye hesaplıyorum ben de. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 çelik jant her türlü daha güvenli araç için ama lastik sanırım kurtarıyor mukavemeti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 arac icin guvenli derken? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 çeliklerde yorulma dayanım sınırı var, altındaki çevrimlerde bir şey olmuyor demir dışı alaşımlarda bu olay yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar