Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

320d jant


-Bonesoul-

Öne çıkan mesajlar

mezarlikdaki cikmacilara git, ztn 6-7 bmw ci var toplamda. iyi durumda olanlari kestirip renk vermeden 2 tur atarsin. Duzgun pazarlikda orjinalini guzel fiyata alirsin. Takmadan once de guzelce egik vs varsa hallettirip temizlettir. Kelepir orjinal jant olmus olur.

0 jant pesinde kosma, dedigin gibi cakma itelerler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu guzel bi tip, daha onceden lastiklerin oturdugu yerler, dis ceperler, sibob kismi falan cizik olmasi daha iyi. Bizim taraftan mudehalesi kolay, onlar tarafindan taklit etmesi zor.

Sonucta genelde bmw jantlari nazli jantlar, ozellikle isil islem gorduyse her kasiste balans gg.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hazir nasil jant alinir kisminin da ustunden gecelim,

1. Jant lastik yuzeyinde sararma, yeserme, bakir rengine donme vs korozyon belirtisi, sert bi cisimle cizmeden cikmiyorsa uzaklasalim.
2. Jant gobeginin poryaya oturan kisminda yamukluk olmamasi, araca takildiginda bosluk yapmamasi ve oranin daha once torna gormus olmamasi (cok muntazam halkalar varsa buna isaret) lazim. Pas olmasi normal, gobege oturum yapmayacak kadar olmasi normal degil.
3. Ustunde sadece lastikle gormus oldugunuz jant alinmaz. Ciplak gorup bakmak lazim.
4. jant kendi etrafinda muntazam donmeli
5. jant yan durdugunda ayagi yamuk masa gibi tangirdamamali.
6. ustunde hic cizik yoksa killanilmali (too good to be true)
7. Ustunde solucan varsa uzaklasmali ( solucan seklinde bogum bogum ilerleyen beyaz lekeler )
8. catlak veya catlaga benzer yirtiklardan uzaklasmali (mukemmel yapilmis olsa da balans tutmaz)


aklima gelmedi daha, siz devam ettirin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Alüminyum oksit değil mi o? Sonuçta yüzeysel bir kusur. Polisaj ile temizlenecektir. Tabi boyalı veya lake yüzeylere yazık olabilir bu işlem sonunda :)

Çok ölümcül olmadığını düşünüyorum. Bildiğim kadarıyla alüminyum oksit derine işlemez; işlemez değil mi?!

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Bir de bildiğim kadarıyla o jant boya sonrası yüzey işleme görmüş modellerden. O parlak yüzeyler alüminyumun ta kendisi, boyalı falan değiller. Sadece varsa cila var işte üstlerinde. En ufak bir çizik, sıçrayan taş falan kaplamayı bozuyor ve oksit başlıyor.

Ben jantlarımı kontrol edeyim! Boyalılar ama kış öncesi gerekiyorsa kazıtıp boyatayım :D

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben mevzudan volvo 18 mirzam jantlari satmaya calisirken haberdar olmustum. Fiyat danisirken herkes white worm var mi vs diyince durumu arastirmistim.

Daha ziyade BBS in yuksek dayanimli , diamond cut olan, gunmetal renkli falan jantlarinda oluyor. O fotograftaki golf gti daki BBS uretimi Monza jant. Benzer bi uretim teknolojisi , ondaki durum hayli vahim, bariz gozuksun diye onu koydum.

BBS ayni zamanda vw grubu ve BMW icin de contract manufacturer olarak diamond cut jantlar uretiyor.

Problem yuzeysel evet, ama jantin temizligine dikkat edilmedigine baska yerlerde (ozellikle lastik icine gelen taraf) de korozyon baslamis olabilicegine dair bir isaret. Ayni zamanda kurtulmasi dedigin gibi mumkun ve yuzeysel bi kusur olsa da pahali bi islem.

Atilan tas urkutulene degmeyeceginden uzak durulmasini oneriyorum. Malum iyi iscilik bulmak da zor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Ben A4'üm zamanı Cmts günü sıkıldığım için su zımparası alıp emme monifoldunu parlatmaya koyulmuştum. Sıkılıp bıraktım bir kaç Cmts sonra :) Yarı mat bir görünüşe ulaşmıştım o kirli kuma döküm izlerinden kurtulup. Gerçekten sabır işi.

Sonradan da paslanmazdan imal ettiğim bir helezonu parlatmak için bir polisajcı buldum. Abi her işin kolayı varmış, bileğe kuvvet abanıp harcadığım Cmts günlerime acıdım : Bu da böyle bir anımdır. Jant parlatmak isteyenlere polisajcı bulunur!

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben de acikcasi kis kapidayken acaba kis icin alasim jantlarimi lastikleri uzerlerinden cikarmayip kenara kaldirsam da, celik jant + kislik lastik kombosuna mi girsem diye dusunuyorum.

Malum kar, camur, toz, yerlerin tuzlanmasi , onlarin jantlara yapismasi vs. Bunlar hic aluminum un sevmedigi seyler.

Acaba celik jant cok mu cirkin olur munazarasindayim kendi icimde;
belki soyle biseye razi gelir gonlum
http://farm7.static.flickr.com/6152/6175110313_4230e5cbbc.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...