Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

TTNET SORUNLARI #4334524253


Black_Lupin

Öne çıkan mesajlar

TTNet'in allah belasını versin

Almayalım diye ısrar ettim , arkadaş yüzünden iş yerine ttnet aldık

Şimdi nakil istedik , yalın adsl'i , yalın fiber e çevirttik , yalın fiber parası diye ekstradan paralar aldılar , hadi kabul ettik

8 Eylül'den beri nakil olmadı , mal gibi bekletiyorlar , iptal edelim diyoruz taahhüt cezasını verip , önce nakil biticek sonra edebilirsiniz diyorlar

Ne iğrenç bir firma

Yeni bir ofis daha açıcaz , ne sabit tel ne faks hiçbir şey almıcam , gerekiyorsa Skype'a vericem paraları , Vodafone vericem 3G ücretlerini , sabit ABD numarası rezerve edip ordan takılcam , zaten uluslararsı bir iş , ABD landline olsun bari :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Buddha said:

Benimde bitiyor sözleşme. Süperonline arkadaşı aramış demiş 60 TL'ye 100 dk her yöne konuşma + 21mbps sınırsız internet. Doğruysa 1 ay sonra bunu yapacam.


o oaly ilk 3 ay için
sonra kitlerler 89+
en kötü yanıda 16mbit aldın 8e düşüremiyorsun sadece üst pakede geçiriyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hacı işi bilmiyorsunuz, gidip direk müdürlüklere şikayet edeceksiniz gecikme olduğunda ya da BTK'ya başvuracaksınız.

Laaps diye hemen gelip hallediyorlar sorununuzu çünkü müşteri mağduriyetinde hayvan gibi cezalar kesiliyor artık bütün telekomünikasyon firmalarına, geçen yıl cirosunun çok büyük bir kısmını BTK'ya kaptıran bir Turkcell örneği var. Babamların müdürlüğü bile -ki adam çok uğraşmasına rağmen müşteri memnuniyeti için- tekbaşına 850.000TL ceza ödedi ki tam rakamı bilmiyorum ama TT'de ülke çapında en çok ceza ödeyen 3. firmaydı sanırım.

haklarınızı aramayı bilmiyorsunuz doğruya doğru, sonra çıkıp vık vık konuşuyorsunuz. TT ve benzeri büyüklükteki firmalar hiçbir zaman müşteri memnuniyetini öncelik edinmez, sizin hakkınızı aramanız gerek. Hakkınızı aradığınızda da çok hızlı bir şekilde çözüm bulacaksınız. Sadece doğru kanallardan uğraşmak gerek ki yorulmazsınız bile.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi yüzlerce iş oluyor müdürlüklerde, yenilerin çoğu işi savsaklıyor. Sen kovalamazsan işine sıra gelene kadar araya çok fazla iş sokuluyor.

Eskisi gibi her işe bol bol adam alma olayı yok TT'de, vasıflı ve çok iş yapan adamlarla birden fazla işi onlara kitleme mentalitesi var. En azından babamın müdürlüğünde gördüğüm bu, şöyle diyeyim Gaziosmanpaşa bölgesi ki Türkiye'deki en büyük bölge, 250 personeli var babamın sadece ve yıllık bütçesi 900.000 euro,

900.000 euro ile ilk 6 ayı çıkaramadığın gibi, Türkiye'nin en büyük telekomünikasyon bölgesinde 3 milyon nüfus ile 250 personel ilgilenmek zorunda kalıyor. Santraller var, vezneler var, var oğlu var.

Babam mesela eski kafalılardan olduğu için önceliği her zaman müşteriye veriyor ve dosyalar birikmiyor. Fakat hiç ilgilenmeyen, üstlerine gidilince iş yapan tipler var. Sen kendin kovalamazsan orada sana sıra gelene kadar uzun süre beklemen gerekiyor. Sebep açık, senden önce saha sorunları baş gösteriyor ve 1 müşteriden çok bölge daha çok önemli olduğundan senin işin erteleniyor. Eğer bir öneme sahip değilsen de "bugün yorulduk, yarın yaparız" kafası devreye giriyor.

Önem farz etmen içinde hakkını savunman gerek. Yol üstü geçerken müdürlüklere şikayet etsen, olmadı BTK'ya durumu bildirsen internet üzerinden böyle böyle mağdur oluyorum diye direk şikayet üzerinden senin önemin artıyor.

Bu da sorunun hızlı hızlı hallolmasını sağlıyor.

BTK'dan şikayetler çok arttı, ceza yemeye başlıyoruz diye müşteri hizmetlerini kapatıp yeni sisteme geçti TT, kalitesi %1000 seviyesinde falan arttı eskiye göre.

Biz millet olarak koyunuz, Avrupa'da böyle Dünya'da böyle diye diye herşeyi oradakiler gibi beklersek işlerimiz hiçbir zaman çözülmez. Sen üstüne gitmediğin sürece hiçbir zaman tam tamına iyi hizmet alamazsın. Bu TT içinde geçerli diğer firmalar içinde geçerli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Müdürlükten kastın il/ilçe telekom müdürlükleri mi , genel müdürlük mü ?

Şikayet ettik ettik anca 20 günde halloldu bizim iş işte.

Türk Telekom'dan su almam artık , bu hattı da arkadaşın ısrarıyla açtırmıştım , gel adam gibi bir marka alalım Biri falan olsun , Vodafone'dur hiç değilse dedim , yok dedi


Ankesörlü telefonunu bile kullanmamak lazım bunların
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BTK'ya bildirdim. Hadi bakalım.

Şikayet said:

İyi Çalışmalar,

Aşağıda detaylarını verdiğimin konular hakkında abonesi olduğum TTNET'den şikayetçiyim.

1- Haziran 2012 tarihinden bu yana abonesi olduğum TTNET'den kaliteli internet hizmeti alamıyorum. Bağlantı testlerimde paket kayıplarının (loss) önemli derecede fazla olduğunu görüyorum ve online oyunlarda kısa süreli takılmalar ve akabinde gelen "choke/lag/spike" kesintileri ile oyundan kopuyorum. Defalarca bağlantımı yeniden başlatmama, farklı bilgisayarlar ve işletim sistemleri denememe ve farklı modemler kullanmama karşın çözüm bulabilmiş değilim. TTNET'den talep ettiğim teknik ekip de bir türlü sağlanamamaktadır.

2- Yukarıda belirttiğim problemimle ilgili TTNET müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm. Her arıza kaydı, belirli bir sürenin ardından tarafıma haber verilmeden "sorun çözülmüştür" şeklinde bitirilmiştir. Sorunumun çözülmemesine ve talep ettiğim teknik ekibin gelmemesine karşın, tüketiciyi yıldırmaya çalışırcasına arıza bildirimlerimi göz ardı etmektedirler.

Bu şikayetlerimin ciddi makamlar tarafından dinlenmesini ve arızamın giderilmesi için sorumluların aksiyon almasını talep ediyorum.

Saygılarımla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok güzel olmuş, şimdi ilgilenirler ki ilgilenmedikleri takdirde hayvani ceza yiyecekler ve o ceza yenildikten sonra bölgede bu işlere kim bakıyorsa takibe alınacak. Birkaç ay daha böyle devam ederse işler o adamın işine son verilecek :)

Mesela babamlarda puanlama yapıyorlar her 6 ayda bir, puanlamalar iyi de olsa şikayet vs. gelirse genel müdürlükte gizli sayılabilecek bir birimden personeller takip ediliyor, çok göze batanlar diyelim.

babamın haberi olmadan kaç defa personellerini işten attılar böyle, sorunun hallolmasa bile işini uzatanlar eninde sonunda cezalandırılacak bu BTK olayıyla öyle diyeyim.

BTK'dan çok pis tırsıyorlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...