Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

kış lastigi topiği


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
dasaaa said:

ya şimdi düşünmüyorsunuz ki.

ben ona gıcık kapyorum. allah bi beyin vermiş ama kullanmamakta ısrar neden?

bak ben tekerlerkten anlamam. ama düşününce çok kolay bi iki düşünce geliyor aklına

1. uçak lastiğinin değiştirme sıklığı fazla olması lazım. tahminimce 10-15inişte 1 değiştirilmeli
2. lastiklerin tutuş özelliğine gerek yok. inmiş uçakların tekelerine bakan herkes bunu farkeder zaten.

Evet 10-15 inişte bir değiştirilmeli hahahah .

Uçaklara lastik üreten bir firma , kaliteli ürün yapar , araba lastiğinde de tercih sebebi olabilir lafını nerelere getirdin

Anlayamamanı hayretle karışılıyorum

Boş itiraz edeyim de ne olursa olsun
Mesaj tarihi:
said:

Tires on Delta MD-11s and L-1011s are replaced every eight landings or when the treads get to 35% - whichever comes first.

said:
In small aircraft tires will generally last 40+ takeoffs and landings.


daha büyükuçakların tekerleklerini hiç hesaba katmadım keza tekerlerk sayısı ve yapısı dahi tamamen farklı.


eminim uçak lastiğini harika üreten firmalar linoleum zemin kaplamalarında da uzman olabilirler ama bunun uçaklarla bi alakası olacağını sanmıyoruz.
Mesaj tarihi:
kış lastiği için jantı küçültmeli miyim sizce? 18 inch su anda. (5 serisi, o kasada millet 20 inche kadar çıkabiliyor)

konuştuğum herkes tutunmasını istiyorsan karda kışta 17 inche inmelisin muhabbeti çekiyor da bana şu anda.
Mesaj tarihi:
Selam,

Bence çaptan çok taban ölçüsünü azaltman gerek. Ehh tabanı janttan bağımsız da yapamayacağın için şu kombinasyon en iyisi;

Küçük jant + dar taban lastik + kalın yanak

Hem görünmeyen su altındaki çukurlarda da jantını falan korur, lastiğin balon yapma ihtimali azalır.

Ben de konuştuk diye hatırlıyorum sanki :

Saygılar.
Mesaj tarihi:
evet gecti. ama benim bir taraflarim parasini vermeye yemedigi icin belki birileri "bosver abi ne gerek var" der, bende "hakkaten yahu" falan derim diye israrla bir umut kapisi ariyor iste.
Mesaj tarihi:
paramecium said:

Selam,

Bence çaptan çok taban ölçüsünü azaltman gerek. Ehh tabanı janttan bağımsız da yapamayacağın için şu kombinasyon en iyisi;

Küçük jant + dar taban lastik + kalın yanak

Hem görünmeyen su altındaki çukurlarda da jantını falan korur, lastiğin balon yapma ihtimali azalır.

Ben de konuştuk diye hatırlıyorum sanki :

Saygılar.


RFT de balon olayi yok :P bir halta yaradigi tek sey zaten. iki kat pahali olmasi ve istedigin boyutlarda ve markalarda bulamamanin karsiliginda bari bu ise yariyor.
  • 4 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Selam,

Ben kışlıkları sipariş ettim, darısı diğer arkadaşların başına :D

4 adet 195/65R15 91H Continental TS850 [195TL/ad]
4 adet 15" Renault çelik(sac) jant [80TL/ad]
4 set bijon (çelik janta uygun) [para vermeden usta ayarlar]
4 ad sibop [5TL/ad]

Jant kapağı almam ama göbekler kirlenmesin diye almak zorunda da kalabilirim sanırım :

PS: KHaRoN'a emeklerinden dolayı teşekkür ederim :D

Saygılar.
Mesaj tarihi:
18" RFT kış lastiği almayı hayal bile edemiyorum. Bu sene zorunlu olmasından mütevellit almak zorunda kalacaksam da almayacağım sanırım, onun trafik cezasını ödemek daha makul, mantıklı.
×
×
  • Yeni Oluştur...