paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 Selam, Fransızların ki ben Renault için konuşsam daha doğru olur; kabin içi malzeme ve montajları VW grubu gibi değil. plastik yüzeylerin yumuşaklığı zayıf, yüzey kaliteleri kötü. Tabi bu fark fiyatta kendini belli ediyor. Bir Fransız otomobil üreticisinin kasıp da Mercedes BMW kadar iyi otomobil üretemeyeceğinden değil de hedef aldıkları pazar aralığından kaynaklanıyor. Sonuçta plastik hammaddesi Coca-Cola formülü değil; gidersin dupont veya Basf'dan alırsın. Kalıp teknolojisinde de artık bilinmeyen bir şey yok. Adamlar takım elbise yapıyorlar da koltuk kılıfı mı dikemeyecekler veya derinin kalitelisini mi bilmiyorlar. Elektronik için VDO, Blaupunkt, Philips gibi yığınla firmadan da destek alırsın ve mis. Renault gitti yeni Scenic'de TFT ekran koydu. Eskiden zor olan şeyler artık çok daha kolay. Kimse Renault'dan gidip de A6 veya A8 dengi ürettiği aracı almaz, neden; çünkü mevcut imaj buna uygun değil. VW bu pazar aralığı için Seat ve Skoda'yı kullanıyor. Ekmek/köfte dengesine bakmak gerek. Öbür türlüsü havanda su dövmek veya elma vs karpuz irdelemesi oluyor :) Ben Clio Sembol denen ucubeyi şirkette kullandım. Araç ile takla attık, babam kafadan başka araca girdi falan ama 265bin km'de sattığımızda motoruna anahtar vurmamıştık ve turbo, enjektör, mazot pompası falan da değiştirilmedi. bakımlarını hiç aksatmadık ve diesel motorun kullanım intizamı haricinde de bir özen göstermedik. Ama ustama gelen yığında Clio ve Kangoo vardı. Hepsi şirket aracı desem yalan olmaz. Afedersiniz 'piç gibi' araba kullananların hırpaladığı araçların suçu ne? Ama piyasada 1.5 diesel Clio'un motoru çabuk bitiyor diye herkesin dilinde. Benim araçta da 1.5dci motor mevcut ve çatır çatır çalışıyor :) 1 senede 60bin km yol yapmışım ev-iş arasında. Montaj işçiliği ile malzeme kalitesi fransızlarda daha iyi noktaya taşınmalı, doğru. Citroen C6 mesela çok merak ettiğim ve özendiğim bir araç. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cairne Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 Fistan said: o çirkin arabaya nasıl hasta oldun gönül bu otada *** da işte ne kadar çirkin bir tasarımdır bu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 KHaRoN said: Mazdalar ve ozellikle ticariler bu mevzuda baskadir o ayri. 5 defa rektefiye gormus 560k kilometre de 96 model e2000 ile de yol yaptim, motorun yagsiz calismasina sasiriyordum. Benim karsi ciktigim sey aracin hakkindan fazla kotulenmesi. Her markada , her millette cikiyor curuk elma. Hatta bir seride tum hersey sikintisizken iclerinden bir tanesi de sikintili cikabilir, o seriyi daha kotu yapmaz. Mekanik boyle bisey yani. IT ci olarak hdd leri baz alarak tahmin yurutebilmen lzm. Bu da surda dursun bu arada; http://www.whatcar.com/NonCar/257121254727.jpg bu liste son geri çağırmalarla değişti mi, güncel mi acaba? misal toyota falanların geri çağrılmaları etkilemiş midir bunu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 Abi toyotada hayvan gibi geri çağırmalar var halen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 benim merak ettigim bir konu var. bu bmw e60 5 serisi ve x5 lerde tonla arabayi geri cagirdi avrupada. bizim memlekette niye bir tane bile cagrilan duymadim ben? hic mi sorunlu serilerden gelmedi buraya borusan uzerinden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 gelmemiş demek ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2012 @dasaa , @mr_hand toyota nin reliabity skorlarinin iyi olmasinin ana sebebi bile olabilir o recall lar diye dusunuyorum. Sonucta her kullanicisi bu isten memnun olmasa da bu sirketin olasi uzak hatalara dair onlem ve sorumluluk aldigini gosterir. Cogu amerikan firma aracin duzgun calismasini engelleyecek kronik hatalari ve problemleri toyota gibi recall ile cozmek yerine masraflari, basindaki imajini vb dusunerek en sonda cikacak olasi legal problemlerin sonucda daha ucuza gelecegini hesaplayarak recall a girismiyorlar dahi. Bu o araclari toyota dan daha saglam ve problemsiz yapmiyor, sadece sirketi daha sorumsuz yapiyor. Elbette bu toyota nin contract manufacturer lari ile devamli problemler yasadigi ve bu kadar recall un da fazla oldugu gercegini degistirmiyor. o ayri. @namessar e60 larin bagajdaki aku kablosunin sasileme ve yangin riski mevzusunu diyorsan,ustte bahsettigim seylere ek olarak turkiyenin iklim olarak daha dusuk bir risk grubunda olmasi ve legal yaptirimlarin sirkete recall yapmakdan daha ucuza gelecegi(hatta bizde yaptirim olmayacagi) dusunulerek "sessizce" halledilmis olabilir potansiyel risk grubu. Borusan in gayet sikca yaptigi bisey , araci 10k bakimina goturup adamlarin sessizce bultende belirtilen seyleri degistirmesi ve musteriyi bilgilendirmemesi hadiseleri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar