Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Petrol ve Doğalgaz Mühendisliği


doxylamine

Öne çıkan mesajlar

Double major insanı yaşlandırıyor abi gerçekten, kendinizi seviyorsanız, birazcık saygınız varsa yapmayın.
Mühendislik, tıp, hayatının en güzel zamanlarını çöpe atmak bence. Zira öyle oldu benim için.

Bu arada BOUN'da triple major yapanlar varmış, ama şehir efsanesi.

Fatality yapmışsınız resmen.

Uçağa gel, makinayla çap yap, üzerine de mekatronik yandal yap, Master'ı da savunma teknolojilerinde yap, Voltran'ı oluştur.
Bu da benden freestyle.

Ged'e katılıyorum ben, yaparım diyorsan sorun yok ama senden götüreceği yılları gözün kapalı feda etmen lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Chaotic said:

ged yorumuna katılmıyorum.
çift anadal yönlendiren olsun, olmasın disiplinler arası düşünebilme yeteneği kazandırdığı için, problem çözmede vizyona derinlik katmasada genişlik kattığı için çok önemli.

bizim izmirdeki en başarılı inşaat mühendisi aynı zamanda bir biglisayar mühendisi ve bina çözmek için kendi programlarını kendisi yazıyor kompleks işlerde. bizim girmeye cesaret bile edemediğimiz şeylere rahatlıkla girebiliyor.

bence günümüzde artık mühendislikte çift anadal büyük avantaj, büyük fayda.

Vizyon katması için bu işkence çekilmez. Sonrasında düzgün kariyer eğitimleri var, bunları alırsın. Kitap okursun. Master'da gidip dersini alırsın tek tük. Vizyon öyle de genişler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1. sınıfta her bölüm neredeyse aynı zorluktadır İTÜ'de.
Ama uçaktaki, makinadaki 1. sınıf hepsinden farklı.
Makina Fakültesi'nde RES105 dersi var, değil yüksek notla geçmen, dersi vermen bile gerçekten zor çoğu kişi için.

Uçağın 1. sınıf 2. döneminde de CATIA, Statik var, o da keza öyle.

Makina'da C var, uçakta asırlar öncesinden kalma FORTRAN var ikisini de AA ile geçtiğim.
Olay sende kısaca, çalışır, yaparım diyorsan sorun yok zaten.

Mezun olduktan sonra direkt yurtdışında da işe başlayabilirsin, AIRBUS var, Boeing var, referansların sağlam olmalı başvururken.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Tatar Ramazan" said:

Petrolcülükten girdin uçak çift anadaldan çıktın, İTÜ makineyi adam gibi bitir yeter sana, o hayallerine 2. sınıfta kendinde gülersin zaten

haklısın abi
itü makinaya gireyim,ilk iş havuza yazılacam,birde mma mı ne varmış itüde ona giderim.
yurtdışına kaçmak isteme sebebim bıktım buradan ülke de git gide durum kötüleşiyor,savaş mı çıkar belli değil,birde askerlikten yırtacağım.
avrupada almanya vb tarzı bir ülkeye gitmek istiyorum,itü makina dan bu mümkünmü?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

airbus'ın bağlı olduğu eads'de (ki bir sürü daha avrupalı uçak havacılık uzay şirketi bu konsorsiyuma bağlıdır) non-eu kökenli birinin pek şansı olmadığı söylenir hep, biz okulcak gezi yaptığımızda da fark ettim ki hakkaten herifler biraz titiz davranıyor o konuda. sonuçta savunma sanayii derler hep.

bana kalsa makina okurdum, uçak mühendisliğini çok istiyorsan yükseği o konuda yaparsın tam olur, ve emin ol değil itü, abdullah gül üniversitesinden bile olsan yurtdışında okumaya devam etmek ve çalışmak eskisine göre çok daha kolay, yeter ki kendini geliştir biraz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...