Artariel Mesaj tarihi: Haziran 22, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 22, 2012 gl shading language, openglin pixel vertex shaderı işte bilen varsa yazsın şimdi kimse yoksa sorunlarımı bi saat boşa emek vererek yazmayayım edit : bu arada konu lighting, cel shading, outline falan filan
Artariel Mesaj tarihi: Haziran 30, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 30, 2012 şunu araştırırken outline hariç her şeyi buldum be, glsl öğrendim resmen ama hala daha farklı şeylerde bug çıkarmayan bir outline sistemi bulamadım. edge detection algoritmaları çok kasıntı olur diye ellemiyorum bile
riglous Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2012 Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2012 Yok, çok basitler aslında. Toon shading örneklerine bakarsan, kenar konusunda en basit yöntemi kullanıyorlar. Gözün bulunduğu yerden objeye bakıldığında gözüken en son noktaları buluyorsun. Sonra bu noktaları siyah yapıyorsun. Oldukça temel yani.
Artariel Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2012 mantığı o zaten ama çözümü bulamıyorum. front culling falan filan bu tür şeyleri denediğimde bazılarında çalışıp bazılarında çalışmıyor. depth buffer çözümü deniyorum olmuyor.
Artariel Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2012 kısmen başardım sanırım real time render : http://i.imgur.com/G4GuM.png
Öne çıkan mesajlar