Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

RunUO scriptleri


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Şimdi, ben runuoda scripterim, yazıyorum scriptleri, oyunda çalıştırıyorum, ama her değişiklik yapınca runUOyu restart yapmak zorunda kalıyorum... Resync gibi bir komut yok mu? Çok fazla zaman kaybı oluyor öyle restart restart...
Mesaj tarihi:
Runuo.comdan baktım, bulamadım hiçbir yerde. Bu arada script compiler de ortalarda yok?

[Bu mesaj FIRTINA1 tarafından 01 Ağustos 2004 19:54 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
evet öyle yapmak lazım çünkü server start anında tüm scriptler compile edilip scripts.dll isimli dosyaya çevriliyor. böylece çok büyük performans kazanılıyor.

bu konuyla ilgili runuo.com'da tartışma yapılmıştı, ve şöyle bir sonuç çıkmıştı

1. resync gibi bir özellik amatörler içindir
2. bu özelliğin eklenmesi sorun olmaz, fakat bu özelliği kullanacak amatörlere faydasından çok zararı dokunur, bilmeden geri dönüşü çok zor olacak hasarlar verebilirler.

bir de server start halinde tüm objelerin (item, mobile) kontrol edildiğini de düşünürsek resync sux.[signature][hline]en ince yerim bileğim..
Mesaj tarihi:
[restart dersen recomplie eder save alıp. Ama tabiki oyuncuları düşürür baştan açtığı için.[signature][hline]İnsanlar gelecek için planlar yapar , tanrı yukarıdan güler...

Krynn Online Project Owner and Core Developer
Mesaj tarihi:
said:
Mum_Chamber, 01 Ağustos 2004 21:01 tarihinde demiş ki:
1. resync gibi bir özellik amatörler içindir


alala amatörler için koymu$lar o zaman kolaylık için değil dimi ? yada sen boyle konu$arak ne adar pro. olduğunu gosteriyorsun dimi?[signature][hline]
Mesaj tarihi:
said:
Xharloan, 01 Ağustos 2004 22:14 tarihinde demiş ki:
said:
Mum_Chamber, 01 Ağustos 2004 21:01 tarihinde demiş ki:
1. resync gibi bir özellik amatörler içindir


alala amatörler için koymu$lar o zaman kolaylık için değil dimi ? yada sen boyle konu$arak ne adar pro. olduğunu gosteriyorsun dimi?
RunUo yetkililerinin yaptigi aciklamayi yaziyor adam ne var simdi bunda ?[signature][hline]Living for
Mesaj tarihi:
Teşekkürler, bilgilendirdiğiniz için, ben de biraz düşündüm, resync olunca bir script hatalı olursa yine de derlenecek, vede o script derlenince, işler çok karışacak, onun için olmuyor öle.
[restart komutunu kullanıyorum ben de, en azından kendim açmıyorum, otomatik başlıyor :)
Edit: script compiler nereye kayboldu? runuo downloads ta yok, google'dan arattım bir tane bile download linki YOK? Sanki hiç öyle bir şey yoktu gibi ama ben hatırlıyorum? Galiba deliriyorum ben :)

[Bu mesaj FIRTINA1 tarafından 02 Ağustos 2004 08:20 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
said:
Xharloan, 01 Ağustos 2004 22:14 tarihinde demiş ki:
said:
Mum_Chamber, 01 Ağustos 2004 21:01 tarihinde demiş ki:
1. resync gibi bir özellik amatörler içindir


alala amatörler için koymu$lar o zaman kolaylık için değil dimi ? yada sen boyle konu$arak ne adar pro. olduğunu gosteriyorsun dimi?


1. resync gibi bir özellik amatörler içindir cevabı o forumdan çıkmıştı
2. bu cevaba katılıyorum
3. profesyönel olduğumu göstermeye ihtiyacım yok (zaten gerekli merciler ( i.e. Microsoft ) profesyönel olduğumu verdikleri sertifikalarla ( i.e. Microsoft Certified Professional ) kabul ediyorlar)
4. eğer bu konuyla ilgili (resync) görüş belirtmek istersen önce runuo.com'daki tartışmayı bir okumanı tavsiye ederim. sistemin olası çalışma mantığı uzun uzadıya tartışılmıştı ve bu konuda uzlaşılmıştı.

@fırtına1: runuo için script compiler yoktu ki? eğer istersen sharpdevelop vs. kullanabilirsin faat onlar script derlemezler, sadece intellisense yardım alabilirsin. daha fazla bilgi için "visual studio.net, ultima.dll, intellisense" gibi kelimelerle runuo.com/forum'da arama yapabilirsin. bayağı konu açılmıştı.[signature][hline]en ince yerim bileğim..
Mesaj tarihi:
Ben delirdim yani :) Hatırladığım kadarıyla compiler değil de, ya script tester ya da script checker ya onun gibi birşey vardı kesin... Ben şuanda visual c++ kullanıyorum ama runu scriptlerine gelince notepadden farksız bu...
Mesaj tarihi:
visual studio.net ya da sharp develop'u o şekilde kullanabilirsin

ben vs.net kullanıyorum. gayet başarılı. hem c#'ın syntax'ini default olarak highlight ediyor, hem de runuo.com/forum'da uzun uzadıya anlatıldığı şekilde runuo syntax'ine uyumla hale de gelebiliyor. daha sonra versin elini dağlar, taşlar :P[signature][hline]en ince yerim bileğim..
Mesaj tarihi:
asla sphere kullanmak istemem zaten.

her kodu çalıştırmak için satır satır okuyup bir de çalışma zamanında derleme yapan bir emülatörü neden kullanmak isteyeyim ki?

varsayalım ki kullanmak istedim ya da zorunda kaldım, o zaman resync'i pek tabii kullanırım. çünkü sphere'in performansı arttırmak için önce derleme daha sonra düzenleme gibi bir arzusu yok. zaten sphere'de resync yapmasanız bile server tekrar açıldığında resync yapacak. bu durumda resync kullanmamak hata olur.

yanlış anlaşılmaya mahal vermemek için düzelteyim: aynı durumu runuo'ya uyarladığınızda resync'in işlevi değişeceğinden runuo'da resync kullanmak amatörlüktür. yoksa kimse sphere'de neden resync kullanıyorsunuz demiyor.[signature][hline]en ince yerim bileğim..
  • 2 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Runuo icin soruorsan zaten Runuoda Bleedign var fakat Bazi silahlar icin vede ability olarak calısıor yani senin ekstradan bir "kan kaybeder" scripti koyman sacmalık otesi olur.
×
×
  • Yeni Oluştur...