Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Everquest 2: Karakterlerin Bireyselleştirilmesi Üzerine


Qui

Öne çıkan mesajlar

EQ2 için bir çok yerde karakterlerin tek bir çizgi üzerinde ilerlemesinden dolayı rahatsızlığımı dile (!) getirmiştim. Level atladığınızda yeni büyüler/skiller otomatik geliyordu ve direk kullanmaya başlıyordunuz.

SOE bunu yıkmak adına (ne kadar başarılı olur bilemem) bazı adımlar atmış. Güzel şeyler düşünmüşler, bakınız bi..

Training: Bu çok yeni bişey değil zaten, her oyunda var. Karakterler her 10lvl'da bir, bazı özelliklerinin (mesela savaşçı için, savunma yada saldırı) daha güçlü olmasını sağlayacak seçenekler arasından seçim yapabiliyorlar.

Traits: Lvl 50 olduğunuzda, karakterinizin stat'larını daha güçlü yapacak bir kaç seçenek sunuluyor. Mesela Clever seçerek int'i arttırıyorsunuz, Nimble'ı seçerek agility'yi arttırıyorsunuz. Bu seçenekler class ve ırktan tamamen bağımsız olduğu için bireyselleşme adına oldukça önemli.

Traditions: Her race için özel yetenekler mevcut, bunların arasında seçim yapıyorsunuz. Mesela bir Iksar hp regeneration'ı, mana regeneration'ı yada armor'ı seçebilyor, erudite bazı summon büyüleri yada crafting arasında seçim yapabiliyor. Seçimler her race için tamamen farklı.

Tactics: Enemy Masery: Bu mmo'lar arasında yeni birşey ve çok hoşuma gitti. Her birkaç lvl'da bir, bazı düşmanlar arasında seçim yapmanız isteniyor. Seçtiğiniz yaratıklara karşı daha büyük bir nefret besliyorsunuz ve onlarla savaşırken daha avantajlı oluyorsunuz. Bir orc hunter olduğunuz zaman, orc'lara karşı herkesten daha güçlü oluyorsunuz.

Özetle, bu 4 özellik ile SOE karakter arasında farklılıklar yaratmayı ve karakter geliştirme sürecini daha eylenceli kılmayı amaçlıyor. Ne kadar başarı olur onu zaman göstericek :)[signature][hline]God created the earth in six days, on the seventh he rendered.
@ui ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected]
ek$i | DevianArt | Eve-Online
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Enemy Mastery üzerine şöyle bir yazı var ayrıca. Okuyup huzur dolun.


Tactics: Enemy Mastery

Is your character a wood elf druid with a burning hatred for orcs that dates back to her ancestors' days fighting in Crushbone? Or a barbarian shaman whose forefathers perished battling against gnolls in Blackburrow? Or an ogre berserker with a deep-seated loathing of those scaly lizardmen contaminating the Feerrott? Then our Tactics system is just what you're looking for!

The EverQuest II Tactics Advancement Path lets you pick certain types of enemies for which your character feels a particular dislike. By learning about these opponents, you gain special abilities that allow you and your party to do extra damage against them in battle.

The type of ability you get will vary based on your character's archetype:

Priests gain the ability to weaken their opponent's attacks
Scouts learn how to make their enemy more vulnerable
Mages earn a powerful nuke that is hard for this type of creature to resist
Fighters gain a self buff that allows them to do increased damage against this creature type
These abilities grow with your character, so they will always provide an advantage against your chosen opponents. Having multiple group members with the same type of mastery skill will make your enemies tremble at your feet!

Here are the first three selections your character will receive:

Level 12 - gnolls, orcs
Level 16 - ghosts, skeletons, zombies
Level 24 - centaurs, giants, treants
Higher-level choices will feature increasingly more exotic (and more dangerous) types of enemies to pick from.

When you choose an enemy, you receive a tome that gives you background lore on that creature type and begins your quest to learn more about them. As you defeat these enemies, you find items that you can examine to gain knowledge of their tactics. Part of your quest will also involve besting a number of these creatures on the field of battle. You can track your progress toward mastery with a progress bar displayed in your quest helper window.

Choosing your own worst enemies is yet another way EverQuest II lets you individualize your character. Fans of role-playing will especially enjoy sharing tales of why their character despises goblins or centaurs. Other players will simply savor the tactical advantage these abilities give them in combat. With our Tactics system, the choice is yours to make!
[signature][hline]God created the earth in six days, on the seventh he rendered.
@ui ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected]
ek$i | DevianArt | Eve-Online
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Ne yazıkkı yok" dmek ısterdım ama bu kadar uzuntu duymuyorum bu konu hakkında o yuzden sadece evet yok dıyıcem.

Bu arada master enemy olayı guzelmısde. Su ırklara gore alınan bonuslar oyunda karakterler arasında daha fazla tek duzelıge sebep olmasın ne bıleyım bı ırkın endurance skilli herkezın aynı ırkda warrıor olmasına sebep olmazmı? (bılmıyorum Eq merak ettım o yuzden sordum terımler atmadıkr belkı fıghterdır eq da)[signature][hline]Hangi cüce erkek, hangisi kadın anlamıyorlarmış.... Sanki kendi kadınlarını anlıyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...