Fin Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 kanser olmak üzereyim evet saatte ortalam 5 kere bağlantı kopuyor,bağlantı kopmasa bile hız rezalet oluyor 600-700 ms oluyor.8m bit kullanıyorum bu arada 512'ye kadar düşürdüler kopuyor oda arkadaşım TT kullanıyor 1m bağlantısı benimkinden en az x500 kaliteli bina içi bişi oldugundan sanmıyorum.modemde de problem yok günde 30 tane arıza kaydı bırakıyorum.son 2 aydır bu şekilde devam ediyor iptal etmek istedim 2 yıl sözleşmem var 685TL istediler vazgeçtim bu şekilde kullanmakta istemiyorum. öyle fena darlandım tüketici haklarına git dedi bi tane arkadaşım haklı çıkabileceğimi sanmıyorum arkada 15sayfalık bi kontrat gibi bişi imzaladım,öyle biraz içimi döktüm gibi arayınca müşteri hizmetlerini o telesekreter kısmında baya bi sövüyorum ama merhabaa bla bla diye girince mirabaa moduna geçiyorum falan =
fizban Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 daha once boyle birsey okumustum. surekli aradigini (tel fatura ciktisi), ariza kayitlarini gosteren ciktilarla git tuketici mahkemesine, sozlesmede belirtilen hizmeti alamadigin gerekcesiyle taahhutunu iptal etmek istedigini, bunun icin de alamadigin hizmetin parasini odemenin adil olmadigini belriten bir dilekce yaz. kazanirsin.
vaperon Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Ara superonline'ı ama müşteri temsilcisi değil, supervisor ile görüşmeyi talep et. Israr et. Bağlarlar sonunda. Sorunun aylardır sürdüğünü, ayıplı hizmet verdiğini, üşenmeyip eve noter çağırıp bir zabıt tutturacağını, eğer teknisyen ya da sorununu çözecek birisini göndermedikleri takdirde tüketici hakem heyetine başvuracağını ve sorunu ilk bildirdiğin tarih olan ....... tarihinden itibaren geriye dönük tüm ödemelerini geri almak için başvuracağını, sana başka bir yol birakmadiklarini söyle.
Fin Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 elimde herhangi bi çıktı yok malesef hepsi telefonda halledildi arıza kayıtları telefonla geri dönüş sağlanıldı.baya uzun bi mail yazdım ordanda sağlıklı bişi çıkmazsa direk dilekçe yazarım artık
Fin Mesaj tarihi: Mart 16, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 16, 2012 sonuç çıktı bugün hattım iptal edildi 534TL iade edildi ggnormk
kithnos_1 Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Aydınlat abi bizim nereye neyle nasıl başvurdun ? Ben de Biri'den memnun değilim , aylardır 2-4 Mbit veriyorlar , eskiden çatır çatır 8 alıyordum , tutturdular binanızda sorun vardır diye , kabul etmiyorlar. Tel gelince internet kesiliyor bi de , bu da son aylarda başladı , splitterı değiştim fayda etmedi.
gleoddyn Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Fin said: sonuç çıktı bugün hattım iptal edildi 534TL iade edildi ggnormk Benim fiber internette 8 gündür acayip kötü. Sürekli packet loss yaşıyorum. Adamlar routerı falan değiştirdiler ama düzelmedi, bir de akk zımbırtısı devreye girdi tamamen çekilmez oldu. İptal etmeyi düşünüyorum, yalnız bu herifler 2011 martta mı haziranda mı ne aramıştı hızınızı 20 ye çıkaralım 49 lira ödeyin diye 2 yıl taahhüt falan var galiba. Telefonla arayan elemana sormuştum 3 kere eğer iptal edersem geri kalan ayların ücretini ödeyecek miyim diye, cevabı "sadece kullandığınız ay farkını ödersiniz" olmuştu. Soruma gelirsek acaba ayıplı mal olayına, hiç bir şey ödemeden bu işten kurtulma yöntemi var mı?
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 kullandığın ayların farkına ek olarak cayma modem cezası da alabilirler
odullusoru Mesaj tarihi: Mart 18, 2012 Mesaj tarihi: Mart 18, 2012 Fin said: sonuç çıktı bugün hattım iptal edildi 534TL iade edildi ggnormk anlatsana sen şunu doğru dürüst nasıl bir yol izledin.
Fin Mesaj tarihi: Mart 18, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 18, 2012 ha öncelikle hatanın tamamen internet sağlayısından kaynaklandığını belirlemeniz lazım fatura çıktısı aldım son bi ay içinde superonline müşteri hizmetleri 141 kere aranmış karsılıklı,elektrikçi geldi amper ölçümleri yaptı onları bilgisayardan yazdırdı,traceip değerleri falan bunların hepsini birleştirip tüketci hakları kuruluna basvuruyorsun bi kopyasınıda [email protected] sanırım böyleydi oraya yolladım işlem başlattıgımı söyledim bi iki hafta sonra manager aradı yaşanan problem için özür diledi iban numarası hesap bilgilerini istedi para iadesi yapılacagını söyledi. kısacası modem bina tesisatta herhangi bi problem olmadığını ispatlamanız lazım yoksa müşteri hizmetleri katiyen sallamıyor binanızın tesisatında bişi vardır modemde splitterda cart curt bi sürü arıza kaydı bıraktırıyorlar. bu arada üds vardı bugün kaçırmışım =
Wolas Mesaj tarihi: Mart 19, 2012 Mesaj tarihi: Mart 19, 2012 böle şeyler okudukça ttnet olarak halime şükür ediyorum kota doldu die hız düşüyor çat modeme restart hop hız tekrar eski haline geliyor :)
copry Mesaj tarihi: Mart 19, 2012 Mesaj tarihi: Mart 19, 2012 Hahaha aynen yaa reset manyağı oldu modem.
Fin Mesaj tarihi: Mart 19, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 19, 2012 kötü hizmet vermiyorlar kesinlikle fiber olmamamsı kötü istanbul'daki evde fiber var orda süperonline kullanıyorum uçuyor adeta normal hatlarda sorun var oda muhtemelen telekomun yeto altyapısındadır 20+ yaş artı birini TT savunması ironik.
Catscratch Mesaj tarihi: Mart 19, 2012 Mesaj tarihi: Mart 19, 2012 Evet istanbulda sadece "Select" yerlerde "Select" fiber internet var :D Sitelerde ve şanslı yakın sokaklarda :D Bizim Kavacıkta kablotv bile olmadığından ben hiç heveslenmedim bile.
Öne çıkan mesajlar